eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Przeprowadzenie grupowych szkoleń zawodowych w ramach projektu pt.Aktywna młodzież Poddziałanie 6.1.1 PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Lidzbark Warmiński: Przeprowadzenie grupowych szkoleń zawodowych w ramach projektu pt.: Aktywna młodzież Poddziałanie 6.1.1 PO KL
Numer ogłoszenia: 488740 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim , ul. Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673339, 7673566, faks 089 7673566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.lidzbark.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie grupowych szkoleń zawodowych w ramach projektu pt.: Aktywna młodzież Poddziałanie 6.1.1 PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla 50 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lidzbarku Warmińskim, wraz z egzaminami umożliwiającymi uzyskanie zaświadczeń lub określonych uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonywania danego zawodu. Część I-Murarz, tynkarz z ocieplaniem budynków i nowoczesnymi technikami wykańczania wnętrz - 10 osób;Część II-Barman, kelner, barista z językiem angielskim - 10 osób;Część III-Specjalista ds. sprzedaży - przedstawiciel handlowy z językiem angielskim - 10 osób;Część IV-Maszynista maszyn offsetowych - 5 osób;Część V-Operator maszyn do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych - 5 osób;Część VI-Pracownik biura z obsługą komputera z elementami prawa administracyjnego i prawa pracy z językiem angielskim - 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty:Oświadczenie (załącznik nr 2). Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokument - spełni warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty:Oświadczenie, że posiada wiedzę oraz doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia (załącznik nr 3) oraz wykaz zrealizowanych szkoleń grupowych (załącznik 3a). Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 10 szkoleń grupowych każde o wartości co najmniej 15 tys. złotych. Jako szkolenie grupowe uznać należy pozaszkolne zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy, w tym umiejętności poszukiwania zatrudnienia prowadzone dla grupy co najmniej 5-cio osobowej.Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokument - spełni warunek

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty:Oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 4) oraz Wykaz trenerów zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4a). Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokument - spełni warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty:Oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 4) oraz Wykaz trenerów zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4a). Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokument - spełni warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty:Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia (załącznik nr 5). Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokument - spełni warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz szkoleń grupowych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 10 szkoleń grupowych, każde o wartości co najmniej 15 tys. zł.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Planowany termin realizacji szkoleń może ulec zmianie w przypadkach:przedłużenia rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,losowych zdarzeń nieprzewidzianych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, po wyrażeniu zgody przez każdą ze stron postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.lidzbark.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Pokój nr 22 Kancelaria Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia grupowe będą współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, projekt pt. Aktywna młodzież.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Murarz, tynkarz z ocieplaniem budynków i nowoczesnymi technikami wykańczania wnętrz - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku murarz, tynkarz z ocieplaniem budynków i nowoczesnymi technikami ocieplania wnętrz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II-Barman, kelner, barista z językiem angielskim - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku barman, kelner, barista z językiem angielskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Specjalista ds. sprzedaży - przedstawiciel handlowy z językiem angielskim - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku specjalista ds. sprzedaży - przedstawiciel handlowy z językiem angielskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Maszynista maszyn offsetowych - 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku maszynista maszyn offsetowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Operator maszyn do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych - 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku operator maszyn do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Pracownik biura z obsługą komputera z elementami prawa administracyjnego i prawa pracy z językiem angielskim - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku Pracownik biura z obsługą komputera z elementami prawa administracyjnego i prawa pracy z językiem angielskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.