eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Modernizacja infrastruktury kulturalnej Wału Pomorskiego w Mieście Wałczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Wałcz: Modernizacja infrastruktury kulturalnej Wału Pomorskiego w Mieście Wałczu
Numer ogłoszenia: 487690 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86613 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2584471 w. 46, faks 067 2582618.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja infrastruktury kulturalnej Wału Pomorskiego w Mieście Wałczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 11.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zagospodarowanie rejonu grupy warownej CEGIELNIA w Wałczu na potrzeby kulturalne poprzez wybudowanie zaplecza wystawowo - socjalnego, składającego się z następujących obiektów: budynku wystawowego, wiaty wystawowej, wiaty rekreacyjnej, budynku socjalno - sanitarnego, wiaty gospodarczo - garażowej, pozostałe prace to - przebudowa instalacji elektrycznej w najlepiej zachowanym bunkrze, wykonanie stałych podpór do ekspozycji terenowej militariów, wykonanie systemu monitorowania przemieszczeń (osiadań) wiszącego bunkra, oznakowanie elementów terenowych za pomocą tablic informacyjnych oraz z infrastruktury towarzyszącej tj. pola namiotowego, ogrodzenia terenu i monitoringu, drogi, ścieżki i parkingu, zaopatrzenie w energię elektryczną i oświetlenie terenu, zaopatrzenie w wodę. Teren na którym będą prowadzone roboty objęte zamówieniem jest objęty nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie. W wyniku realizacji inwestycji: a) istniejące obiekty fortyfikacyjne zostaną uzupełnione o następujące elementy: budynek wystawowy, wiatę wystawową ponadto zostaną przebudowane ścieżki oraz szlaki piesze, b) zostaną stworzone warunki dla zaistnienia szerokiej oferty w zakresie doprowadzania zwiedzających do miejsc, gdzie znajdują się umocnienia, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztownych inwestycji związanych z przystosowaniem zabytków budownictwa obronnego do funkcji edukacyjnej, c) zostanie powstrzymany proces gwałtownego pogorszenia stanu technicznego większości budowli żelbetowych, który polega na wycinaniu i wykuwaniu z nich ostatnich resztek ocalałych elementów pancernych i innych detali metalowych przez zbieraczy złomu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wyposażenie obiektów nowo wybudowanych w sprzęt multimedialny oraz urządzenia i meble wystawiennicze. 1. BUDYNEK WYSTAWOWY Wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy budynek w formie baraku z blachy falistej. Budynek pomieści salę wystawową, biuro muzeum, magazyn, w.c. personelu. Budynek będzie dostępny dla osób na wózkach inwalidzkich. Ściany zewnętrzne budynku z płyty warstwowej z rdzeniem z poliuretanu grubości 10cm. Dach kolebkowy z blachy trapezowej z ociepleniem z wełny mineralnej. Konstrukcja usztywniająca, słupy i belki oczepowe z profili stalowych ze ściągiem stalowym przenoszącym rozpór od dachu budynku. Fundamenty w formie ław i belek podwalinowych żelbetowe. Ścianki działowe lekkie z płyt gipsowo - włóknowych. Instalacje elektryczne i sanitarne (woda, kanalizacja), ogrzewanie elektryczne, wentylacja mechaniczna i grawitacyjna. 2. WIATA WYSTAWOWA Wiata połączona będzie z budynkiem wystawowym. Konstrukcja szkieletowa drewniana z krawędziaków, połączenia ciesielskie, pokrycie dachu płaskiego jednospadowego blachą falistą i papą na deskowaniu z siatką maskującą. Posadzka betonowa. Instalacja elektryczna oświetleniowa. 3. WIATA REKREACYJNA Wiata połączona będzie z budynkiem socjalno-sanitarnym. Konstrukcja szkieletowa drewniana z krawędziaków, połączenia ciesielskie, pokrycie dachu płaskiego jednospadowego blachą falistą i papą na deskowaniu z siatką maskującą. Posadzka betonowa. Instalacja elektryczna oświetleniowa. 4 BUDYNEK SOCJALNO - SANITARNY Wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy budynek w formie baraku z blachy falistej. Budynek obsługiwać będzie osoby zwiedzające muzeum oraz obozowiczów na polu namiotowym. W budynku mieścić się będą sanitariaty dla 40 osób, natryski dla 25 osób, zaplecze kuchenne dla 30 osób, oraz pokój obsługi dla dozorcy. Budynek będzie dostępny dla osób na wózkach inwalidzkich. Ściany zewnętrzne budynku z płyty warstwowej z rdzeniem z poliuretanu grubości 10 cm. Dach kolebkowy z blachy trapezowej z ociepleniem z wełny mineralnej. Konstrukcja usztywniająca, słupy i belki oczepowe z profili stalowych ze ściągiem stalowym przenoszącym rozpór od dachu budynku. Fundamenty w formie ław i belek podwalinowych żelbetowe. Ścianki lekkie z płyt gipsowo-włóknowych. Instalacje elektryczne i sanitarne (woda, kanalizacja), ogrzewanie elektryczne, wentylacja mechaniczna i grawitacyjna. 5 WIATA GOSPODARCZO - GARAŻOWA Wiata połączona będzie z budynkiem socjalno-sanitarnym. W wiacie wydzielono boks na pojemnik na odpady oraz pomieszczenie gospodarczo-garażowe. Konstrukcja szkieletowa drewniana z krawędziaków, połączenia ciesielskie, pokrycie dachu płaskiego jednospadowego blachą falistą i papą na deskowaniu z siatką maskującą. Posadzka betonowa. Instalacja elektryczna oświetleniowa. 6 Pozostałe roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia : a) przebudowa instalacji elektrycznej w najlepiej zachowanym bunkrze, b) wykonanie stałych betonowych podpór dla ekspozycji terenowej militariów, c) wykonanie systemu monitorowania przemieszczeń (osiadań) wiszącego bunkra ( Kontrola, czy rzeczywiście nie dochodzi do osiadań przewiduje się wykonanie systemu monitorowania osiadań bunkra. W tym celu należy wykonać zamontowanie trzech reperów w formie stalowych prętów osadzonych w betonowej konstrukcji bunkra oraz dokonywanie pomiarów geodezyjnych. Pomiary będą powtarzane po okresie trzech miesięcy, a później co roku. Potwierdzenie przez pomiary stabilności umożliwi ewentualnie w przyszłości poprowadzenie pod bunkrem ścieżek pieszych, bądź ewentualne wykorzystanie ścian bunkra jako ścieżki wspinaczkowej). d) oznakowanie elementów terenowych za pomocą tablic informacyjnych. 7 INFRASTRUKTURA TOWARZYSZĄCA 1. Pole namiotowe Wykonanie i urządzenie pola namiotowego dla 30 osób oraz zaplecza sanitarnego wspólnego z zapleczem części muzealno - wystawowej. Pole namiotowe oświetlone i wykonane zasilanie - gniazda 230 V dla osób korzystających z pola namiotowego. 2. Ogrodzenie terenu i monitoring Wydzielenie obszaru terenowej ekspozycji eksponatów militarnych, placu przed muzeum oraz pola namiotowego ogrodzeniem wysokości 2,00 m z siatki na słupkach stalowych. Wykonanie monitoringu eksponatów terenowych, pola namiotowego, parkingu. System alarmowy będzie się składał z następujących elementów: a) centrala alarmowa, b) sygnalizatory zewnętrzne, c) pasywna czujka podczerwieni, d) dualna czujka PIR+MW. W zakres ten wchodzi również utworzenie lokalnego systemu telewizji przemysłowej. Zakres rzeczowy do wykonania i wyposażenie przedstawiają przedmiary robót. 8 DROGI, ŚCIEŻKI I PARKING Parking na 20 samochodów osobowych (w tym dwa miejsca dla osoby niepełnosprawnej) i dwa autobusy oraz droga dojazdowa o nawierzchni z kostki betonowej, ścieżki piesze i szlaki o szerokości od 0,75 -1,5 m, nawierzchni wzmocnionej tłuczniem o powierzchni łącznej 1860 m2. 9 ZAOPATRZENIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ I OŚWIETLENIE TERENU Roboty obejmują wykonanie nowej trafostacji słupowej na linii średniego napięcia i zasilanie z niej obiektów ośrodka, oświetlenia terenu oraz gniazd na polu namiotowym. Obiekty kubaturowe zostaną zasilone w energię przyłączami kablowymi. 10 ZAOPATRZENIE W WODĘ Roboty obejmują wykonanie przyłącza wodociągowego D=110 mm z sieci miejskiej w rejonie ulicy Południowej. Doprowadzenie wody do budynków socjalnych w kompleksowym zagospodarowaniu terenu rejonu Grupa Warowna Cegielnia wykonać przyłączem z rur polietylenowych z projektowanego wodociągu Dn110 PE położonego na działce nr 3731 w pasie drogi miejskiej 11 ODPROWADZENIE ŚCIEKÓW Odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynku socjalno- sanitarnego oraz wystawowego wykonać do zbiornika bezodpływowego o poj. 10 m3 wykonanego z tworzywa sztucznego HDPE poprzez przyłącze D=160 PVC położone na działce. 12 WYPOSAŻENIE : 1. Sprzęt multimedialny : a) 2 monitory z wbudowanym komputerem i systemem operacyjnym ( np. o parametrach tj. Samsung 400 MXN-2 i Samsung 320MXN-2 ) z uchwytami, b) Tablica interaktywna ( np. o parametrach tj. Smart SB 680 ), c) Projektor edukacyjny ( np. o parametrach tj. Hitachi EDX26 ) z polskim menu, d) Stolik pod projektor, e) Mikrofon odręczny, f) Zestaw kolumn + wzmacniacz ( np. o parametrach tj. TXA-200 SET ), g) Statywy do kolumn - 2 szt. 2. Rejestrator temperatury i wilgotności - 4 szt o parametrach : a) zakres pomiarowy : (-) 20 - (+) 70 st.C b) 5 - 95% RH c) dokładność ( +-) 0,35 st.C; ( +-) 2,5 % RH d) zasilanie baterią o trwałości min. 1 rok e) pamięć - min. 30.000 3. Samochód dostawczy osobowo-towarowy : a) liczba osób do przewozu - 4-5 b) silnik wysokoprężny TDI o mocy min. 90KM c) tylne fotele demontowane d) wykładzina w części bagażowej e) ładowność min. 600 kg f) wyposażenie : ABS, światła p.mgielne, AIRBAG - 2, klimatyzacja mechaniczna, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami ( przód ) 4. Wyposażenie wystawiennicze ( wg załączonych opisów): a) gabloty wolnostojące - 4 szt b) gabloty stolikowe - 3 szt c) gabloty stolikowe - 2 szt d) gabloty stolikowe z szafką -1 szt e) gabloty stolikowe w szufladami -1 szt f) wyposażenie biura : 2 szt krzesło obrotowe g) stolik projekcyjny ( StarBoard ) h) reflektory wystawiennicze - 20 szt i) tabliczki na materiały informacyjne - A-6 - 20 szt j) stoły konferencyjne -10 szt k) manekiny krawieckie -15 szt I) system zawieszania obrazów -1 kpi ( wg zestawu w opisie ) m) system wystawienniczy plenerowy - tablice 70x100 - 10 szt n) system wystawienniczy plenerowy - tablice 100x70 - 10 szt o) krzesła konferencyjne - 80 szt p) regał półkowy dł. 3,0 m -1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 44.11.21.00 - Wiaty 42.11.31.10 - Płyty fundamentowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.Oś priorytetowa 5. Turystyka,kultura i rewitalizacja.Działanie 5.2 Rozwój kultury-ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: JEDYNKA BUDOWNICTWO Sp. z o.o. i PUHP MAXI-STAR Konstruktor ZPChr Tomasz Kaczmarek, ul.Wyspiańskiego 10, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2355432,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2087661,74

  • Oferta z najniższą ceną: 2087661,74 / Oferta z najwyższą ceną: 2087661,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.