eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Wykonanie wycinki 39 sztuk drzew oraz wykonanie prac pielęgnacyjnych na 124 szt. drzew rosnących na terenie Parku Wolności w Brzegu, zgodnie z inwentaryzacją drzew przeznaczonych do wycinki i pielęgnacji na terenie Parku Wolności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Brzeg: Wykonanie wycinki 39 sztuk drzew oraz wykonanie prac pielęgnacyjnych na 124 szt. drzew rosnących na terenie Parku Wolności w Brzegu, zgodnie z inwentaryzacją drzew przeznaczonych do wycinki i pielęgnacji na terenie Parku Wolności
Numer ogłoszenia: 48739 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10468 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycinki 39 sztuk drzew oraz wykonanie prac pielęgnacyjnych na 124 szt. drzew rosnących na terenie Parku Wolności w Brzegu, zgodnie z inwentaryzacją drzew przeznaczonych do wycinki i pielęgnacji na terenie Parku Wolności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: wycinki 39 sztuk drzew oraz wykonanie prac pielęgnacyjnych na 124 sztukach drzew rosnących na terenie Parku Wolności w Brzegu zgodnie z inwentaryzacją drzew przeznaczonych do wycinki i pielęgnacji na terenie Parku Wolności, określonych w załączniku nr 1 i nr 2 do wzoru umowy. W ramach wykonania prac polegających na wycince drzew wykonawca zobowiązany jest do: Wycinki i zrywki 39 sztuk drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do wycinki, zawartej w załączniku nr 1 do wzoru umowy. - Pocięcia pozyskanego drewna na: a) sortyment tartaczny - oczyszczenia i przygotowanie dłużycy b) sortyment opałowy - pocięcie pozyskanego drewna na odcinki 1 m, ułożenie go w stosy i przygotowanie go do sprzedaży, c) sortyment opałowy konary - pocięcie pozyskanych konarów na odcinki 1 m, ułożenie ich w stosy i przygotowanie ich do sprzedaży. - Przeprowadzenia cięć sanitarnych polegających na usunięciu wszystkich złamanych konarów oraz konarów zawieszonych w koronach drzew zagrażających bezpieczeństwu oraz cięć sanitarnych polegających na korekcie złamanych koron drzew, które powstały w wyniku prowadzonych prac związanych z wycinką i zrywką. - Rekultywacji i uporządkowania terenu po zrywce oraz pozostałych pracach. W ramach przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do: - Wykonania prac pielęgnacyjnych na 124 szt. drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do prac pielęgnacyjnych, zawartej w załączniku nr 2 do wzoru umowy. - Zrąbkowania pozyskanych konarów i gałęzi. - Rozplantowywania na bieżąco pozyskanych zrąbków przy nasadzeniach derenia rosnącego wokół polany w parku. - Oczyszczenia i uporządkowania terenu po dokonaniu prac pielęgnacyjnych. W ramach wykonania prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanego drewna z podziałem na sortymenty, o których mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco. - sporządzenia zbiorczego zestawienia ilości pozyskanego drewna na podstawie raportów, o których mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy, Zamawiającemu najpóźniej dzień po zakończeniu prac związanych z wycinką i zrywką drewna. - sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanych zrąbków oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco. - sporządzenia zbiorczego zestawienie ilości pozyskanych zrąbków na podstawie raportów, o których mowa w ust. 3, Zamawiającemu najpóźniej dzień po zakończeniu cięć sanitarnych. - przetransportowania drewna opałowego do Schroniska Brata Alberta z siedzibą w Pępicach w przypadku braku osób chętnych do nabycia drewna opałowego od Zamawiającego po zakończeniu wycinki w danym dniu. - przedłożenia potwierdzonego zestawienia ilości przekazanego drewna opałowego do Schroniska. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace określone niniejszą umową zgodnie z jej postanowieniami oraz inwentaryzacją drzew, o której mowa w § 1 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace określone wzorem umowy ze szczególną ostrożnością w sposób zapewniający jak najmniejsze szkody w drzewostanie stojącym - nie podlegającym wycince i zrywce zarówno na powierzchni objętej usługą jak i na powierzchniach sąsiednich. Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekt, na którym realizowane będą prace stanowiące przedmiot umowy określony w § 1 wzoru umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy, na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez strony umowy. Z chwilą przejęcia protokolarnie obiektu Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten obiekt. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren i przekazać go Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia na piśmie odbioru wykonanych prac objętych umową w dniu ich zakończenia. Odbiór prac potwierdzony zostanie protokółem odbioru podpisanym przez przedstawicieli stron wzoru Umowy. W przypadku stwierdzenia podczas czynności odbioru wad w wykonaniu przedmiotu umowy, Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że pracami i czynnościami określonymi niniejszą umową kierować będzie osoba posiadająca kwalifikacje określone Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 z 2004 r., poz. 1579), bądź posiadająca zaświadczenie, o którym mowa w § 13 tego rozporządzenia. Wykonawca oświadcza, że dysponuje wykwalifikowanym personelem pomocniczym, posiadającym wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem wzoru umowy. 3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wymaganych kwalifikacji przez osoby, o których mowa w § 9 ust. 1 wzoru umowy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. W takim przypadku uznaje się, że odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującą technologią pielęgnacji terenów zieleni i terenów leśnych oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp w rejonie wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty niezbędne dla pokrycia strat materialnych, powstałych z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w związku z prowadzonymi pracami. Wszelkie wady wykonanych prac Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Nie usunięcie przez Wykonawcę wad w wyznaczonym powyżej terminie upoważnia Zamawiającego, bez konieczności dodatkowego wezwania Wykonawcy, do zlecenia usunięcia tych wad na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 23940.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urządzanie i Utrzymywanie Terenów Zieleni Marian Stych, ul. Nowy Świat 66, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 23940.00
  • Oferta z najniższą ceną: 23940.00 oferta z najwyższą ceną: 97270.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.