eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Wykonanie wycinki 39 sztuk drzew oraz wykonanie prac pielęgnacyjnych na 124 szt. drzew rosnących na terenie Parku Wolności w Brzegu, zgodnie z inwentaryzacją drzew przeznaczonych do wycinki i pielęgnacji na terenie Parku Wolności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Brzeg: Wykonanie wycinki 39 sztuk drzew oraz wykonanie prac pielęgnacyjnych na 124 szt. drzew rosnących na terenie Parku Wolności w Brzegu, zgodnie z inwentaryzacją drzew przeznaczonych do wycinki i pielęgnacji na terenie Parku Wolności
Numer ogłoszenia: 10468 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycinki 39 sztuk drzew oraz wykonanie prac pielęgnacyjnych na 124 szt. drzew rosnących na terenie Parku Wolności w Brzegu, zgodnie z inwentaryzacją drzew przeznaczonych do wycinki i pielęgnacji na terenie Parku Wolności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: wycinki 39 sztuk drzew oraz wykonanie prac pielęgnacyjnych na 124 sztukach drzew rosnących na terenie Parku Wolności w Brzegu zgodnie z inwentaryzacją drzew przeznaczonych do wycinki i pielęgnacji na terenie Parku Wolności, określonych w załączniku nr 1 i nr 2 do wzoru umowy. W ramach wykonania prac polegających na wycince drzew wykonawca zobowiązany jest do: Wycinki i zrywki 39 sztuk drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do wycinki, zawartej w załączniku nr 1 do wzoru umowy. - Pocięcia pozyskanego drewna na: a) sortyment tartaczny - oczyszczenia i przygotowanie dłużycy b) sortyment opałowy - pocięcie pozyskanego drewna na odcinki 1 m, ułożenie go w stosy i przygotowanie go do sprzedaży, c) sortyment opałowy konary - pocięcie pozyskanych konarów na odcinki 1 m, ułożenie ich w stosy i przygotowanie ich do sprzedaży. - Przeprowadzenia cięć sanitarnych polegających na usunięciu wszystkich złamanych konarów oraz konarów zawieszonych w koronach drzew zagrażających bezpieczeństwu oraz cięć sanitarnych polegających na korekcie złamanych koron drzew, które powstały w wyniku prowadzonych prac związanych z wycinką i zrywką. - Rekultywacji i uporządkowania terenu po zrywce oraz pozostałych pracach. W ramach przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do: - Wykonania prac pielęgnacyjnych na 124 szt. drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do prac pielęgnacyjnych, zawartej w załączniku nr 2 do wzoru umowy. - Zrąbkowania pozyskanych konarów i gałęzi. - Rozplantowywania na bieżąco pozyskanych zrąbków przy nasadzeniach derenia rosnącego wokół polany w parku. - Oczyszczenia i uporządkowania terenu po dokonaniu prac pielęgnacyjnych. W ramach wykonania prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanego drewna z podziałem na sortymenty, o których mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco. - sporządzenia zbiorczego zestawienia ilości pozyskanego drewna na podstawie raportów, o których mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy, Zamawiającemu najpóźniej dzień po zakończeniu prac związanych z wycinką i zrywką drewna. - sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanych zrąbków oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco. - sporządzenia zbiorczego zestawienie ilości pozyskanych zrąbków na podstawie raportów, o których mowa w ust. 3, Zamawiającemu najpóźniej dzień po zakończeniu cięć sanitarnych. - przetransportowania drewna opałowego do Schroniska Brata Alberta z siedzibą w Pępicach w przypadku braku osób chętnych do nabycia drewna opałowego od Zamawiającego po zakończeniu wycinki w danym dniu. - przedłożenia potwierdzonego zestawienia ilości przekazanego drewna opałowego do Schroniska. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace określone niniejszą umową zgodnie z jej postanowieniami oraz inwentaryzacją drzew, o której mowa w § 1 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace określone wzorem umowy ze szczególną ostrożnością w sposób zapewniający jak najmniejsze szkody w drzewostanie stojącym - nie podlegającym wycince i zrywce zarówno na powierzchni objętej usługą jak i na powierzchniach sąsiednich. Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekt, na którym realizowane będą prace stanowiące przedmiot umowy określony w § 1 wzoru umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy, na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez strony umowy. Z chwilą przejęcia protokolarnie obiektu Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten obiekt. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren i przekazać go Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia na piśmie odbioru wykonanych prac objętych umową w dniu ich zakończenia. Odbiór prac potwierdzony zostanie protokółem odbioru podpisanym przez przedstawicieli stron wzoru Umowy. W przypadku stwierdzenia podczas czynności odbioru wad w wykonaniu przedmiotu umowy, Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że pracami i czynnościami określonymi niniejszą umową kierować będzie osoba posiadająca kwalifikacje określone Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 z 2004 r., poz. 1579), bądź posiadająca zaświadczenie, o którym mowa w § 13 tego rozporządzenia. Wykonawca oświadcza, że dysponuje wykwalifikowanym personelem pomocniczym, posiadającym wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem wzoru umowy. 3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wymaganych kwalifikacji przez osoby, o których mowa w § 9 ust. 1 wzoru umowy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. W takim przypadku uznaje się, że odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującą technologią pielęgnacji terenów zieleni i terenów leśnych oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp w rejonie wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty niezbędne dla pokrycia strat materialnych, powstałych z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w związku z prowadzonymi pracami. Wszelkie wady wykonanych prac Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Nie usunięcie przez Wykonawcę wad w wyznaczonym powyżej terminie upoważnia Zamawiającego, bez konieczności dodatkowego wezwania Wykonawcy, do zlecenia usunięcia tych wad na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. wykonali co najmniej dwie usługi polegające na pielęgnacji zieleni na obiektach zabytkowych oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują wykwalifikowanym personelem pomocniczym, posiadającym wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem wzoru umowy oraz osobą posiadającą kwalifikacje określone Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 z 2004 r., poz. 1579), bądź posiadająca zaświadczenie, o którym mowa w § 13 tego rozporządzenia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie- Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu pielęgnacji zieleni na obiektach zabytkowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na zał. nr 3 do oferty oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg, pok.1B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg biuro podawcze (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.