eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zabezpieczenie panelami ochronnymi nieruchomości komunalnych w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Poznań: Zabezpieczenie panelami ochronnymi nieruchomości komunalnych w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 485786 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań , Ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 847 09 54, faks 61 847 09 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie panelami ochronnymi nieruchomości komunalnych w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa zabezpieczenia panelami ochronnymi otworów okiennych, drzwiowych i wyłazów dachowych w wyznaczonych nieruchomościach komunalnych, znajdujących się na terenie miasta Poznania w celu zabezpieczenia nieruchomości przed włamaniem, penetracją, dewastacją i przebywaniem postronnych osób na ich terenie. Zestawienie nieruchomości wraz z ich charakterystyką stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Nieruchomości wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ i załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Warunków Umowy, zostaną przekazane Wykonawcy do zabezpieczenia panelami ochronnymi w dniu 02.01.2014 r. 3.Odpowiedzialność Wykonawcy za zabezpieczenie przed włamaniem, dewastacją i nielegalnym przebywaniem osób nieuprawnionych na terenie przekazanych nieruchomości rozpoczyna się z dniem ich przejęcia, tj. 02.01.2014 r. i trwać będzie przez 730 dni, z zastrzeżeniem pkt 13. 4.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przekazanych nieruchomości panelami ochronnymi niezwłocznie po przejęciu nieruchomości, jednak nie później niż w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia przejęcia nieruchomości do zabezpieczenia. 5.Dokumentem potwierdzającym czynności przekazania i przejęcia nieruchomości jest Protokół przekazania nieruchomości (załącznik nr 3 do wzoru Istotnych Postanowień Warunków Umowy znajdujący się w II części SIWZ) podpisany przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. 6.W ramach usługi należy na wskazanych adresach zamontować panele ochronne i dbać aby zamontowany system zabezpieczający uniemożliwiał włamanie, dewastację i nielegalne przebywanie na terenie nieruchomości osób nieuprawnionych. 7.Zamawiający zastrzega, że przy montażu paneli Wykonawca nie może naruszyć stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji nieruchomości. 8.Od chwili montażu paneli ochronnych, Wykonawca będzie pełnił nadzór nad stanem technicznym zabezpieczenia i w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wymieniał niezwłocznie uszkodzone lub zniszczone elementy zabezpieczeń, zapewniając ciągłość zabezpieczenia nieruchomości. Koszty wymiany ponosi Wykonawca. 9.W przypadku nielegalnego zajęcia nieruchomości, dewastacji, pożaru itp. będących następstwem niewystarczającego zabezpieczenia nieruchomości panelami ochronnymi Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez osoby trzecie. 10.Wszelkie szkody powstałe w trakcie wykonywania niniejszego zamówienia wyrządzone wewnątrz nieruchomości będą usuwane i naprawiane na koszt Wykonawcy. 11.W razie stwierdzenia przez Wykonawcę awarii urządzeń zabezpieczających, pożaru, próby włamań do nieruchomości lub wandalizmu, obowiązkiem Wykonawcy jest natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego z jednoczesnym powiadomieniem właściwych terytorialnie jednostek Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego. 12.Każdorazowo, po upływie miesiąca świadczenia usługi zabezpieczenia nieruchomości objętych niniejszą umową, Wykonawca sporządza miesięczny protokół odbioru prac. Protokół winien być podpisany przez uprawnione osoby ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Warunków Umowy znajdujących się w Części II SIWZ. 13.W przypadku, gdy z powodów decyzji administracyjnych (np. zbycia nieruchomości, zasiedlenia itp.) na danej nieruchomości nie będzie konieczne wykonywanie usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zdemontowania paneli zabezpieczających na wskazanej przez Zamawiającego nieruchomości w terminie do 48 godzin od powzięcia wiadomości o zaprzestaniu świadczenia usługi zabezpieczenia. 14.Użyte przez Wykonawcę do wykonania usługi panele ochronne są własnością Wykonawcy. 15.Transport montowanych, demontowanych i wymienianych paneli ochronnych Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na usługi zabezpieczenia panelami antywłamaniowymi otworów okiennych, drzwiowych i wyłazów dachowych w nieruchomościach komunalnych, znajdujących się na terenie miasta Poznania, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35.12.10.00 - Urządzenia ochronne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazanych przez Wykonawcę wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna realizację minimum jednej usługi polegającej na zabezpieczeniu panelami ochronnymi otworów okiennych lub drzwiowych bez naruszenia stolarki okiennej lub drzwiowej oraz bez naruszenia elewacji nieruchomości w budynkach znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 10 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1.w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych; 2.w przypadku udzielenia zamówienia podwykonawcom w innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie możliwości przekazania innej części zamówienia podwykonawcom, niż wskazano w umowie; 3.w przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia; 4.możliwość dokonania każdej ze zmian m.in. co do zakresu, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych; 5.możliwość dokonania zmian na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, w szczególności decyzji organu administracji orzeczenia sądowego, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia lub termin wykonania zamówienia; 6.możliwość umniejszenia zamówienia w przypadku, gdy z powodów decyzji administracyjnych (np. zbycia lub oddania w najem nieruchomości, zasiedlenia, rozbiórki, podziału, wyłączenia z eksploatacji, powierzenia odpowiednim jednostkom miejskim, zwrotu na podstawie orzeczeń sądów i organów administracji itp.) na danej nieruchomości nie będzie konieczne wykonywanie usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia; 7.możliwość dokonania zmian ceny umowy w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT; 8.zgodnie z treścią art.144 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul. Dąbrowskiego 30 A, 60-841 Poznań, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul. Dąbrowskiego 30 A, 60-841 Poznań, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.