eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raniżów › Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w Gminie Raniżów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Raniżów: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w Gminie Raniżów.
Numer ogłoszenia: 48393 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4043 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raniżów, Rynek 6, 36-130 Raniżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2285034, 2285048, faks 017 2285365.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w Gminie Raniżów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w Gminie Raniżów Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na każdy przedmiot dostawy winien posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. Wymagany okres gwarancji: dla pomocy dydaktycznych - min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, dla sprzętu multimedialnego wg gwarancji producenta (min. 12 miesięcy - od dnia podpisania protokołu odbioru) 3.Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginałów wskazanych w wykazie. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone produkty w wymiarze określonym przez producenta. 4. Wykonawca poniesie wszystkie koszty z tytułu należytej realizacji opisanego przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy, gwarancji jakości na dostarczony towar. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie w czasie transportu. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań, w oparciu o zapotrzebowanie, jakie zgłaszały szkoły biorące udział w projekcie oraz dostępność środków na dana placówkę. Zadanie nr 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla Szkoły Podstawowej w Raniżowie. Zadanie nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla Szkoły Podstawowej w Woli Raniżowskiej. Zadanie nr 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla Szkoły Podstawowej w Staniszewskiem. Zadanie nr 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla Szkoły Podstawowej w Zielonce. Zadanie nr 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla Szkoły Podstawowej w Mazurach. Zadanie nr 6 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla Szkoły Podstawowej w Posuchach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.91.10 - 39.16.91.10 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 22.11.00.00 - Drukowane książki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o, Sp.k., 93-428 Łódź,ul. Graniczna 46,, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120284,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136408,29

  • Oferta z najniższą ceną: 136408,29 / Oferta z najwyższą ceną: 171487,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.