eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Kolbuszowskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Kolbuszowa: Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Kolbuszowskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
Numer ogłoszenia: 481364 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445306 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski, ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2275880, faks 17 2271523.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Kolbuszowskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu pojazdów z dróg na terenie Powiatu Kolbuszowskiego, co do których wydana została dyspozycja usunięcia w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym. Usługa ma być świadczona całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. 2. Usunięcie pojazdu z drogi oraz przyjęcie go na parking odbywać się będzie na podstawie otrzymanej dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawniony organ. Zadanie obejmuje usuwanie i parkowanie następujących pojazdów : rowery lub motorowery, motocykle, pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5t pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16t pojazdy o dopuszczalnej masie od powyżej 16t pojazdów przewożących materiały niebezpieczne Poniżej podano szacunkowe rodzaje i ilości pojazdów do usunięcia z dróg oraz ich parkowania, odstąpienie od usunięcia w okresie wykonywania zamówienia: Rodzaj pojazdu: Szacunkowa ilość pojazdów usuwanych: rowery lub motorowery, - 10 Motocykle - 10 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - 20 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5t -10 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16t-5 pojazdy o dopuszczalnej masie od powyżej 16t-5 pojazdów przewożących materiały niebezpieczne -5 Rodzaj pojazdu: Szacunkowa liczba dób parkowania: rowery lub motorowery, - 90 Motocykle - 90 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - 90 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5t - 90 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16t- 90 pojazdy o dopuszczalnej masie od powyżej 16t- 90 pojazdów przewożących materiały niebezpieczne -90 Rodzaj pojazdu: Szacunkowa liczba odstąpień od usunięcia: rowery lub motorowery, - 2 Motocykle - 2 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - 2 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5t - 2 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16t- 1 pojazdy o dopuszczalnej masie od powyżej 16t- 1 pojazdów przewożących materiały niebezpieczne -1 Zamawiający zastrzega, że ilości podane w powyższej tabeli mają charakter orientacyjny i służą wyłącznie na potrzeby oceny i porównania ofert oraz ustalenia maksymalnej wartości przedmiotu umowy. 4.Zakres usług i obowiązków Wykonawcy: a) wykonywanie każdej dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi wydanej przez uprawniony organ w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, b) przybycie na miejsce zdarzenia w czasie nie przekraczającym 45 minut od wezwania, c) uporządkowanie bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat, miejsca, w którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, d) świadczenie usług usuwania pojazdów z drogi i ich parkowania całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, e)umieszczanie usuniętych z dróg pojazdów bezpośrednio na parkingu strzeżonym. Ogólne warunki przewidziane dla parkingu strzeżonego: nawierzchnia utwardzona, trwale ogrodzona, oświetlona, dozorowana przez całą dobę, zamykana w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej. Parametry i wyposażenie parkingu umożliwiać będą przechowywanie wszystkich sukcesywnie usuwanych pojazdów na mocy art. 130a ust. 1 i 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym. f) wyliczenie kosztów właścicielowi pojazdu. Wykonawca każdorazowo nalicza właścicielowi pojazdu należną opłatę za usunięcie i parkowanie pojazdu do dnia odbioru pojazdu również zobowiązuje się do naliczania obciążających właściciela pojazdu kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od usunięcia i egzekwowania ich bezpośrednio od właściciela pojazdu. Wykonawca wskazuje konto Powiatu Kolbuszowskiego, na które właściciel pojazdu ma uiścić należność zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Powiatu Kolbuszowskiego w sprawie ustalenia opłat za usunięcie pojazdu z drogi oraz jego parkowania na parkingu strzeżonym. g) wydawanie przechowywanego pojazdu osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia po uprzednim przedstawieniu dowodu uiszczenia na rzecz Powiatu Kolbuszowskiego opłaty za jego usunięcie i przechowywanie. Wykonawca jest zobowiązany do wydawania pojazdów usuniętych z drogi w dni robocze h) comiesięcznego przedkładania Zamawiającemu zestawienia wykonanych usług z wyszczególnieniem: a) nazwiska właściciela, posiadacza pojazdu b) nazwy i masy pojazdu c) nazwy miejscowości z której był usunięty pojazd d) szczegółowe wyliczenie kwoty należnej od właściciela pojazdu 5. do usuwania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 31.XII.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Kolbuszowskiego. Wszystkie pojazdy używane do świadczenia usługi winny posiadać aktualne okresowe badanie techniczne określone w art. 81 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu. Usunięcie pojazdu z drogi odbywać się będzie zgodnie z zasadami i ścisłym przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i przepisów prawa w tym zakresie. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wynikłe w pojazdach w czasie ich usuwania, holowania, parkowania oraz wykonywania wszelkich czynności stanowiących przedmiot zamówienia. 7. Jeżeli pojazd nie zostanie odebrany z parkingu w terminie 3 miesięcy od daty wydania dyspozycji od jego usunięciu z drogi, przedsiębiorca prowadzący parking powiadamia o tym fakcie Starostę Powiatu Kolbuszowskiego, który z kolei występuje do sądu z wnioskiem o orzeczenie jego przepadku na rzecz Powiatu. 8.Wykonawca jest zobowiązany na okres trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Remontowo - Budowlana - Grzegorz Bryk,, Dzikowiec 225, 36-122 Dzikowiec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75970,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.