eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Kolbuszowskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Kolbuszowa: Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Kolbuszowskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym
Numer ogłoszenia: 445306 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2275880, faks 17 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Kolbuszowskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu pojazdów z dróg na terenie Powiatu Kolbuszowskiego, co do których wydana została dyspozycja usunięcia w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym. Usługa ma być świadczona całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. 2. Usunięcie pojazdu z drogi oraz przyjęcie go na parking odbywać się będzie na podstawie otrzymanej dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawniony organ. Zadanie obejmuje usuwanie i parkowanie następujących pojazdów : rowery lub motorowery, motocykle, pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5t pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16t pojazdy o dopuszczalnej masie od powyżej 16t pojazdów przewożących materiały niebezpieczne Poniżej podano szacunkowe rodzaje i ilości pojazdów do usunięcia z dróg oraz ich parkowania, odstąpienie od usunięcia w okresie wykonywania zamówienia: Rodzaj pojazdu: Szacunkowa ilość pojazdów usuwanych: rowery lub motorowery, - 10 Motocykle - 10 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - 20 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5t -10 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16t-5 pojazdy o dopuszczalnej masie od powyżej 16t-5 pojazdów przewożących materiały niebezpieczne -5 Rodzaj pojazdu: Szacunkowa liczba dób parkowania: rowery lub motorowery, - 90 Motocykle - 90 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - 90 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5t - 90 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16t- 90 pojazdy o dopuszczalnej masie od powyżej 16t- 90 pojazdów przewożących materiały niebezpieczne -90 Rodzaj pojazdu: Szacunkowa liczba odstąpień od usunięcia: rowery lub motorowery, - 2 Motocykle - 2 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - 2 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5t - 2 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16t- 1 pojazdy o dopuszczalnej masie od powyżej 16t- 1 pojazdów przewożących materiały niebezpieczne -1 Zamawiający zastrzega, że ilości podane w powyższej tabeli mają charakter orientacyjny i służą wyłącznie na potrzeby oceny i porównania ofert oraz ustalenia maksymalnej wartości przedmiotu umowy. 4.Zakres usług i obowiązków Wykonawcy: a) wykonywanie każdej dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi wydanej przez uprawniony organ w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, b) przybycie na miejsce zdarzenia w czasie nie przekraczającym 45 minut od wezwania, c) uporządkowanie bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat, miejsca, w którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, d) świadczenie usług usuwania pojazdów z drogi i ich parkowania całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, e)umieszczanie usuniętych z dróg pojazdów bezpośrednio na parkingu strzeżonym. Ogólne warunki przewidziane dla parkingu strzeżonego: nawierzchnia utwardzona, trwale ogrodzona, oświetlona, dozorowana przez całą dobę, zamykana w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej. Parametry i wyposażenie parkingu umożliwiać będą przechowywanie wszystkich sukcesywnie usuwanych pojazdów na mocy art. 130a ust. 1 i 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym. f) wyliczenie kosztów właścicielowi pojazdu. Wykonawca każdorazowo nalicza właścicielowi pojazdu należną opłatę za usunięcie i parkowanie pojazdu do dnia odbioru pojazdu również zobowiązuje się do naliczania obciążających właściciela pojazdu kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od usunięcia i egzekwowania ich bezpośrednio od właściciela pojazdu. Wykonawca wskazuje konto Powiatu Kolbuszowskiego, na które właściciel pojazdu ma uiścić należność zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Powiatu Kolbuszowskiego w sprawie ustalenia opłat za usunięcie pojazdu z drogi oraz jego parkowania na parkingu strzeżonym. g) wydawanie przechowywanego pojazdu osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia po uprzednim przedstawieniu dowodu uiszczenia na rzecz Powiatu Kolbuszowskiego opłaty za jego usunięcie i przechowywanie. Wykonawca jest zobowiązany do wydawania pojazdów usuniętych z drogi w dni robocze h) comiesięcznego przedkładania Zamawiającemu zestawienia wykonanych usług z wyszczególnieniem: a) nazwiska właściciela, posiadacza pojazdu b) nazwy i masy pojazdu c) nazwy miejscowości z której był usunięty pojazd d) szczegółowe wyliczenie kwoty należnej od właściciela pojazdu 5. do usuwania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 31.XII.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Kolbuszowskiego. Wszystkie pojazdy używane do świadczenia usługi winny posiadać aktualne okresowe badanie techniczne określone w art. 81 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu. Usunięcie pojazdu z drogi odbywać się będzie zgodnie z zasadami i ścisłym przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i przepisów prawa w tym zakresie. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wynikłe w pojazdach w czasie ich usuwania, holowania, parkowania oraz wykonywania wszelkich czynności stanowiących przedmiot zamówienia. 7. Jeżeli pojazd nie zostanie odebrany z parkingu w terminie 3 miesięcy od daty wydania dyspozycji od jego usunięciu z drogi, przedsiębiorca prowadzący parking powiadamia o tym fakcie Starostę Powiatu Kolbuszowskiego, który z kolei występuje do sądu z wnioskiem o orzeczenie jego przepadku na rzecz Powiatu. 8.Wykonawca jest zobowiązany na okres trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium wysokości: 1 800,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego; c) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści o charakterze organizacyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy e) w zakresie powierzenia podwykonawcy innej części usług niż ta wskazana w ofercie wykonawcy lub zmiana/wprowadzenie podwykonawcy w okresie wykonywania usługi po uprzedniej zgodzie zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok.401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa,pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.