eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi poligraficzne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-11

Warszawa: usługi poligraficzne
Numer ogłoszenia: 48110 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej , Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 130, faks 22 35 55 127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi poligraficzne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne w zakresie druku i przygotowalni w drukarni - od etapu wykonania form drukowych po druk dla pozycji od 1 do 11 i od 14 do 22 oraz od etapu wykonania matryc elektronicznych (według powierzonego projektu), form drukowych po druk dla pozycji 12 i 13, a także pakowaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego wszystkich wydrukowanych materiałów: 1.Raport Roczny 2013 r.-nakład 600 egz., 2.Informator zamkowy, dot. ekspozycji na I piętrze - obowiązujący od 1 maja 2014 r. do 30 września 2014 r., wersja polsko-angielska-nakład 35000 sztuk, 3. Informator zamkowy, dot. ekspozycji na I piętrze, -wersja obowiązujący od 1 października do 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r., wersja polsko-angielska-nakład 35000 sztuk, 4. Informator Zamkowy . - ekspozycja w pałacu Pod Blachą Apartament Księcia Józefa, wersja polsko-angielska -nakład 5000 sztuk, 5. Informator Zamkowy - ekspozycja w piwnicach Zamek Królewski - Zniszczenie i odbudowa, wersja polsko-angielska-nakład 10 000 sztuk, 6. Informator dodatkowy, tyko w wersji angielskiej -nakład 10 000 sztuk, 7. Informator dodatkowy, tyko w wersji niemieckiej -nakład 10 000 sztuk, 8. Informator dodatkowy, tyko w wersji francuskiej -nakład 5 000 sztuk, 9. Kronika Zamkowa nr 1-2/65-66/2013 nakład 500 egz., 10. Informatory o lekcjach muzealnych 2014/2015 dla szkół podstawowych, ponadpodstawowych (gimnazjów i liceów), oferty edukacyjnej Pracowni Działań Muzealnych, oferty PDM dla Uniwersytetów trzeciego wieku w nakładach odpowiednio 1800, 1200,1300, 400 - łączny nakład: 4700 egz. - 4 projekty, 11. bilety wstępu -nakład: 200.000 szt., 12. program koncertowy nakład: 6 programów po 250 egz. (6 składów), 13. afisz koncertowy nakład 5 afiszy x 120 sztuk = 600 szt. (5 x skład), 14. Katalog wystawy Złoto Kolumbii-nakład: 500 egz., 15. Zaproszenie na otwarcie wystawy-nakład: 1000 egz., 16. Zaproszenie do zwiedzenia wystawy -nakład: 800 egz., 17. Plakat-nakład: 100 egz., 18. Zaproszenie na sesję - polsko-angielskie -nakład: 600 egz., 19. Program sesji/informator polsko-angielski -nakład: 400 egz., 20. Zaproszenie na bankiet i na koncert * polsko-angielskie -nakład: 150 egz., 21. Program koncertu polsko-angielski nakład: 200 egz., 22. Plakat reklamujący sesję wersja polska - nakład: 100 egz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych usług, dowodów czy zostały wykonane należycie oraz egzemplarzy wykonanych publikacji. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej po dwie z niżej wymienionych usług polegających na druku: a) plakatów, b) krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem bigowania*, c) krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem falcowania*, d) krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem folii matowej położonej jednostronnie*, e) krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem folii błyszczącej położonej jednostronnie*, f) krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem lakieru UV położonego punktowo*. * Bigowanie, falcowanie, foliowanie, jednostronne i punktowo położony lakier UV, może występować łącznie w co najmniej dwóch usługach. g)publikacji o oprawie miękkiej szytej i klejonej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje drukarnią znajdującą się w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i informacji, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3 lit. c), tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w druku i oprawie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy z Wykonawców dołączy do oferty po jednym egzemplarzu wykazanych w załączniku nr 7 wykonanych prac:- plakat o formacie B1 lub B2, - druk z zastosowaniem falcowania, - druk lub okładkę książki ze skrzydełkiem, gdzie występuje bigowanie, - druk lub okładkę książki ze skrzydełkiem, gdzie występuje folia matowa,- druk lub okładkę książki ze skrzydełkiem, gdzie występuje folia błyszcząca, - druk lub okładkę książki ze skrzydełkiem, gdzie występuje lakier UV, - okładkę miękką, oprawę szytą i klejoną, - okładkę miękką, oprawę klejoną. Bigowanie, falcowanie, foliowanie jednostronne, lakier UV mogą być wykazane na jednym przykładowym egzemplarzu. 2. Informacja o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku - zał. nr 9 do SIWZ). 3. Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wzór druku - zał. nr 10 do SIWZ). 4. Pisemne zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby (wzór druku zał. nr 11 do SIWZ). 5. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.