Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Radom: Zakup i dostawa warzyw i owoców sezonowych oraz owoców cytrusowych dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 48096 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa warzyw i owoców sezonowych oraz owoców cytrusowych dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj artykułu- J.m.- Orientacyjne ilości w okresie 2 lat; 1. Marchew- kg- 31 200; 2. Pietruszka -korzeń- kg- 11 000; 3. Pietruszka zielona nać- kg- 720; 4. Seler - korzeń- kg -10 500; 5. Por- kg- 2 400; 6. Buraki- kg- 24 000; 7. Cebula- kg- 1 680; 8. Kapusta biała - świeża- kg- 7 200; 9. Kapusta kiszona- kg- 8 400; 10. Ogórek świeży- kg- 1 680; 11. Ogórek kiszony- kg- 8 400; 12. Pomidor świeży- kg- 3 000; 13. Kapusta czerwona- kg- 4 800; 14. Kapusta pekińska- kg- 4 800; 15. Jabłka deserowe typu kortland itp.- kg- 19 200; 16. Sałata zwykła- szt.- 4 800; 17. Koper- kg- 480; 18. Rzodkiewka- pęczek- 2 880; 19. Pieczarki- kg- 480; 20. Szczypiorek- pęczek- 1 200; 21. Kalafior świeży- szt.- 3 600; 22. Ziemniaki stare-irga- kg- 144 000; 23. Brokuły- szt.- 1 200; 24. Fasolka szparagowa- kg- 720; 25. Papryka świeża- kg- 1 920; 26. Brukselka- kg- 480; 27. Ziemniaki młode- kg- 84 000; 28. Śliwki węgierki- kg- 48; 29. Botwinka- kg- 360; 30. Truskawka - świeża- kg- 288; 31. Wiśnie- kg- 120; 32. Jagody- l- 48; 33. Mandarynki- kg- 40; 34. Cytryny- kg- 3; 35. Banany- kg- 40; 36. Winogrona ciemne- kg- 16; 37. Winogrona białe- kg- 8; 38. Ananas- szt.- 4; 39. Kiwi- kg- 6; Dostawy w/w towaru będą się odbywały sukcesywnie (przez okres 2 lat) w ilościach uzależnionych od aktualnych potrzeb Szpitala. Zamawiający wymaga, aby towar dopuszczony do obrotu był świeży, wysokiej jakości, nie zwiędnięty, bez obcych zapachów, uszkodzeń mechanicznych oraz zmian mikrobiologicznych (pleśni), opakowany i przewożony w odpowiednich warunkach. Warunki dostaw świeżych warzyw i owoców: -Dostawa towaru - 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek) -Dostawa w ciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia. -Kiszonki dostarczone w beczkach lub wiadrach plastikowych min. 10-30 kg. -Ocena jakości towaru w dniu dostawy. -Pozostałe warzywa - w skrzynkach lub workach 10-30 kg. -Towar określony w pozycjach 23, 24, 26 - 32 zamawiany będzie w sezonie. -Owoce cytrusowe będą zamawiane w razie potrzeby - np. przyjęcia okolicznościowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.11.10 - Warzywa korzeniowe 03.22.11.20 - Warzywa bulwiaste 03.22.12.00 - Warzywa owocowe 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.14.00 - Warzywa kapustne 03.22.21.10 - Owoce tropikalne 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada wiedzę i doswiadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia i dokumentow.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalajacej na wykonanie zamówienia.Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, 2. Parafowany Wzór Umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Struktruralnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4,
26-610 Radom,
III piętro, pok. 308 lub 316.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 11:00, miejsce: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, III piętro, pok. 316 Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu"- w ramach Programu "MALUCH+" na lata 2022-2029
- Dostawa zestawów komputerowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w węźle cieplnym oraz wprowadzeniem systemu zarządzania energią w budynku DS nr 2 Uniwersytetu Radomskiego
- Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów w podziale na 14 części.
- Remont Prokuratury Rejonowej w Kozienicach
- Wykonanie oznakowania poziomego (odnowienie oznakowania) na drogach powiatowych na terenie powiatu radomskiego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców dla Aresztu Śledczego w Opolu
- Dostawa artykułów żywnościowych 2024/2025
- DOSTAWY ZIEMNIAKÓW DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.