eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa warzyw i owoców sezonowych oraz owoców cytrusowych dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Radom: Zakup i dostawa warzyw i owoców sezonowych oraz owoców cytrusowych dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 149588 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48096 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa warzyw i owoców sezonowych oraz owoców cytrusowych dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Lp. Rodzaj artykułu J.m. Orientacyjne ilości w okresie 2 lat 1. Marchew kg 31 200 2. Pietruszka -korzeń kg 11 000 3. Pietruszka zielona nać kg 720 4. Seler - korzeń kg 10 500 5. Por kg 2 400 6. Buraki kg 24 000 7. Cebula kg 1 680 8. Kapusta biała - świeża kg 7 200 9. Kapusta kiszona kg 8 400 10. Ogórek świeży kg 1 680 11. Ogórek kiszony kg 8 400 12. Pomidor świeży kg 3 000 13. Kapusta czerwona kg 4 800 14. Kapusta pekińska kg 4 800 15. Jabłka deserowe typu kortland itp. kg 19 200 16. Sałata zwykła szt. 4 800 17. Koper kg 480 18. Rzodkiewka pęczek 2 880 19. Pieczarki kg 480 20. Szczypiorek pęczek 1 200 21. Kalafior świeży szt. 3 600 22. Ziemniaki stare-irga kg 144 000 23. Brokuły szt. 1 200 24. Fasolka szparagowa kg 720 25. Papryka świeża kg 1 920 26. Brukselka kg 480 27. Ziemniaki młode kg 84 000 28. Śliwki węgierki kg 48 29. Botwinka kg 360 30. Truskawka - świeża kg 288 31. Wiśnie kg 120 32. Jagody l 48 33. Mandarynki kg 40 34. Cytryny kg 3 35. Banany kg 40 36. Winogrona ciemne kg 16 37. Winogrona białe kg 8 38. Ananas szt. 4 39. Kiwi kg 6 Dostawy w/w towaru będą się odbywały sukcesywnie (przez okres 2 lat) w ilościach uzależnionych od aktualnych potrzeb Szpitala. Zamawiający wymaga, aby towar dopuszczony do obrotu był świeży, wysokiej jakości, nie zwiędnięty, bez obcych zapachów, uszkodzeń mechanicznych oraz zmian mikrobiologicznych (pleśni), opakowany i przewożony w odpowiednich warunkach. Warunki dostaw świeżych warzyw i owoców: -Dostawa towaru - 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek) -Dostawa w ciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia. -Kiszonki dostarczone w beczkach lub wiadrach plastikowych min. 10-30 kg. -Ocena jakości towaru w dniu dostawy. -Pozostałe warzywa - w skrzynkach lub workach 10-30 kg. -Towar określony w pozycjach 23, 24, 26 - 32 zamawiany będzie w sezonie. -Owoce cytrusowe będą zamawiane w razie potrzeby - np. przyjęcia okolicznościowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.11.10 - Warzywa korzeniowe 03.22.11.20 - Warzywa bulwiaste 30.22.12.00 - 30.22.12.00 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.14.00 - Warzywa kapustne 03.22.21.10 - Owoce tropikalne 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA TAMP Stanisław Woźniak, Małęczyn, ul. Kościelna 35, 26-634 Gózd, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 607501,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339666,75

  • Oferta z najniższą ceną: 339666,75 / Oferta z najwyższą ceną: 583792,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.