eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, w okresie 2.01.2014r. - 31.12.2015r. do szkół i ośrodków umożliwiających dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego/nauki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Żyrardów: Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, w okresie 2.01.2014r. - 31.12.2015r. do szkół i ośrodków umożliwiających dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego/nauki
Numer ogłoszenia: 478944 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, faks 046 8553782.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, w okresie 2.01.2014r. - 31.12.2015r. do szkół i ośrodków umożliwiających dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego/nauki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, w okresie 2.01.2014r. - 31.12.2015r. do szkół i ośrodków, we wszystkie dni nauki zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016, umożliwiających dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego/nauki. Przewóz realizowany będzie na trasach określonych w SIWZ i zgodnie z wytycznymi tam zawartymi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 40% wartości zamówienia podstawowego jeśli zaistnieją okoliczności związane z realizacją zamówienia podstawowego tj. świadczenia usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, do szkół i ośrodków umożliwiających dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego/nauki do nowej miejscowości nie wskazanej w SIWZ

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do przewozu osób, potwierdzone posiadaniem aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2012.1265 tekst jednolity ze zmianami) obejmującej swoją ważnością min. okres obowiązywania umowy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu i SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia dany warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnia ten warunek, jeśli wykaże się niezbędną wiedzą i udokumentowanym doświadczeniem w dowozie osób niepełnosprawnych, polegającym na wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. usług transportowych w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych, realizowanych na rzecz innych instytucji w sposób ciągły przez okres minimum 6 miesięcy i wartości 200 000,00 zł brutto każda. Posiadane doświadczenie winno być udokumentowane złożeniem wykazu zrealizowanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do formularza oferty wraz z dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.). Potwierdzenie musi być wystawione przez Odbiorcę zrealizowanej usługi, tj. jej Zamawiającego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu i SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia dany warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnia ten warunek jeśli wykaże, iż dysponuje środkami transportu ( minimum 4 samochody), sprawnymi technicznie, posiadającymi wszelkie dokumenty wymagane prawem, niezbędnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio oznakowanymi spełniającymi warunki opisane w 3.14 SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu i SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia dany warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na każdą trasę musi dysponować innymi osobami - min 8 (kierowca - min 4 opiekun - min 4), z których co najmniej jedna jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej oraz spełniają warunki określone w części 3 SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu i SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia dany warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie min. 35000,00 zł. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu i SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia dany warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia odpowiednie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów, 3) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu Wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w złożonym rejestrze, 4) Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy podpisania umowy zgodnie z postanowieniami SIWZ i Projektem umowy. Projekt umowy został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia nie przewiduje się zmian w umowie skutkujących zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta, musi uwzględniać wszystkie ewentualne koszty realizacji usługi. 2. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji usługi możliwe będą zmiany, nieistotne dla postanowień zawartej umowy o zamówienie publiczne, a w szczególności: a. Osoby pełniącej funkcję opiekuna lub kierowcy w przypadkach określonych w 3.12, 3.13, 3.16c SIWZ w trakcie przewozu uczniów. Zmiany w wykazie w zakresie kierowców i opiekunów nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę i akceptacji Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nowi pracownicy spełniają warunki określone w SIWZ dla danego stanowiska. b. Pojazdu na równoważny z wymogami określonymi w 3.14 SIWZ. Zmiany w wykazie samochodów nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę i akceptacji Zamawiającego. c. Przebiegu drogi w przypadku zmiany szkoły i liczby dowożonych na danej trasie i związanej z tym zmiany harmonogramu dowozu będącego Załącznikiem Nr 1 do umowy. Zmiana ta nie skutkuje zmianą ustalonego w umowie dla danej trasy wynagrodzenia i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, a jedynie przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany nowego Załącznika Nr 1 do umowy. Zaprzestanie w trakcie trwania umowy dowozu na danej trasie nie wymaga aneksu do umowy, gdyż zgodnie z § 3 ust. 2 umowy skutkuje to mniejszą lub zerową liczbą dni dowozu w danym miesiącu i proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia za dany miesiąc. d. Przebiegu drogi (np. wystąpienie objazdów, zmiany ruchu, innych okoliczności). Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, jedynie przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany nowego Załącznika Nr 1 do umowy. e. Wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację usługi. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, gdyż zgodnie z § 3 ust. 2 umowy skutkuje mniejszą lub zerową liczbą dni dowozu w danym miesiącu i proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia za dany miesiąc. f. Zmiana danych adresowych stron umowy (ale bez zmian stron umowy),zmiana rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji usługi dopuszczalne będą zmiany postanowień umowy spowodowane przez: a. Przyczyny niezależne lub niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego. b. Zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia. c. Zmianę terminu wykonania zamówienia ze względu na działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, takiej jak np. atak terrorystyczny, wojna, powódź, epidemie czy inne tego typu. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl bip.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, Wydział Oświaty i Kultury Fizycznej, ul. Mireckiego 56, 96-300 Żyrardów. tel 46 8553609.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1, parter, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.