eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa artykułów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Puławy: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 47838 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33082 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (określenie przedmiotu i zapotrzebowanie ilościowe) zawarty jest w załączniku numer 1 do siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) artykuły papiernicze 2) artykuły piszące 3) segregatory 4) różne artykuły biurowe 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych i najwyższej jakości artykułów biurowych. 2. Artykuły biurowe będą dostarczone w ciągu roku na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest Pan Jan Lipski (tel. 81 473 14 88). 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia każdorazowo zamówionej partii przedmiotu zamówienia w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Artykuły biurowe będą dostarczane przez Wykonawcę na jego koszt i na jego ryzyko do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 13:00. 5. Artykuły biurowe będą zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo, nazwą i gwarancją producenta/importera oraz opisem zawartości. 6. W ramach realizacji przedmiotu umowy podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych materiałów biurowych stanowią ilość prognozowaną. W zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego Strony dopuszczają zmianę ilości poszczególnych asortymentów przy zachowaniu cen jednostkowych i ogólnej wartości zawartej umowy. 7. W przypadku zmiany ilości prognozowanej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 8. Dopuszczone zmiany ilościowe o których mowa w pkt 6 nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczone materiały biurowe, licząc od daty dostawy. UWAGA W przypadku wskazania w SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAMEX JASTRZĘBSCY Spółka Jawna, ul. Żeromskiego 104, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20145,84

  • Oferta z najniższą ceną: 20145,84 / Oferta z najwyższą ceną: 28357,89

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.