eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa samochodu operacyjnego typu kombi przystosowanego do przewozu sprzętu na potrzeby akcji ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu MT.2370.13.2012

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Wrocław: Dostawa samochodu operacyjnego typu kombi przystosowanego do przewozu sprzętu na potrzeby akcji ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu MT.2370.13.2012
Numer ogłoszenia: 476960 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 452942 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, faks 071 3207005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu operacyjnego typu kombi przystosowanego do przewozu sprzętu na potrzeby akcji ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu MT.2370.13.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot - 34144200-0 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalnego typu kombi do przewożenia sprzętu ratowniczego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. Pojazd powinien posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. -Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 3. Pojazd musi być ubezpieczony w zakresie AC na terenie RP na czas nie krótszy niż 48 godzin od daty odbioru faktycznego, z pełnym zbiornikiem paliwa i wszystkimi płynami eksploatacyjnymi oraz zarejestrowany na Zamawiającego najpóźniej w dniu odbioru -dostawy przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Warunki gwarancji: ważne od dnia odbioru faktycznego. Samochód : 24m-ce gwarancji, Powłoka lakiernicza: 36m-cy gwarancji Perforacja blach: nie krótsza niż 8 lat 6. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu zapewni: opiekę serwisową pojazdu i czas dotarcia do użytkownika pojazdu w czasie do 72 godzin od zgłoszenia (odliczając niedziele i święta). W ciągu 5 dni od dotarcia serwisu Wykonawca zapewni usunięcie zgłoszonych usterek lub wad, oraz zapewni 5-cio dniowy termin wykonania przeglądu pojazdu a ponadto minimum 20-sto letni serwis prowadzony przez producenta lub dostawcę, po okresie gwarancyjnym. 7. Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru ponosi Wykonawca 8. Wraz z pojazdem i jego wyposażeniem sprzedający dostarczy komplet dokumentacji technicznej pojazdu, oraz wyposażenia w języku polskim ( w wersji papierowej oraz elektronicznej). 9. Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację, Zaoferowany samochód musi być fabrycznie nowy, posiadający oznaczenia CE, wolny od wad fizycznych i prawnych, objęty gwarancją producenta. 10. Wszelkie dostawy i montaż urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia realizuje Wykonawca. 11. Najpóźniej w trakcie odbioru techniczno - jakościowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: a) Kartę gwarancyjną b) Instrukcje obsługi 12. Pojazd powinien być kompletny pod względem celu, do którego jest przeznaczony. Jeżeli w specyfikacji nie zostały wymienione wszystkie elementy, w ofercie należy podać szczegółowo elementy wchodzące w skład przedmiotu dostawy. 13. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAWROT Sp. z o. o., Długołęka ul. Wrocławska 33B,, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.