eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Stabilizacja skarp oraz kompaktowanie odpadów na kwaterze wysypiska KW1 zgodnie z potrzebami Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Dąbrowa Górnicza: Stabilizacja skarp oraz kompaktowanie odpadów na kwaterze wysypiska KW1 zgodnie z potrzebami Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w 2012
Numer ogłoszenia: 47648 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428358 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II, ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2644623, 2649871, faks 032 2647199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stabilizacja skarp oraz kompaktowanie odpadów na kwaterze wysypiska KW1 zgodnie z potrzebami Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis sposobu wykonania zadania: Zakres prac będzie obejmował przesunięcie warstw ziemnych z wałów kwatery KW1 od strony północnej i zachodniej a także wwiezienie i zdeponowanie w formie działek dziennych oraz kompaktowanie w 2012 r. odpadów w powstałej niecce w szacowanej ilości 46 000 Mg. Rozpoczęcie prac nastąpi od rzędnej 327m n.p.m. a zakończy się na rzędnej 348 m n.p.m. Przesunięcie wału nastąpi z wykorzystaniem materiałów pobranych ze skarp już istniejących. Ponadto należy wykorzystać odpady zgromadzone przez Zamawiającego tj: - 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów - 17 01 02 - gruz ceglany - 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia - 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruz ceglany, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - 17 01 80 - tynki - 17 01 81 - elementy betonowe i kruszywa nie zawierające asfaltu - 19 12 09 - minerały (np. piasek, kamienie) Maksymalna warstwa odpadów użytych do budowy skarp i kształtowania korony składowiska nie będzie przekraczać 25 cm Po wykorzystaniu wcześniej opisanego materiału Wykonawca zakupi i dostarczy na własny koszt materiał do dalszego formowania wałów wyprzedzających. Materiał dostarczony przez Wykonawcę będzie podlegał kontroli przez Zamawiającego pod względem ilości (samochody dostarczające materiał będą ważone przy wjeździe jak i wyjeździe a ilość każdorazowo odnotowywana w stosownym raporcie) jak i jakości. Materiał który może być zakupiony przez Wykonawcę do budowy skarp to: - ziemia gliniasta - glina piaszczysta - piasek gliniasty - kamienie W przypadku stwierdzenia innego materiału niż dozwolony Zamawiający odmówi wjazdu pojazdu na kwaterę wysypiskową. Wał formowany powinien mieć przekrój trapezu o wymiarach: podstawa dolna 7m i górna 1m, wysokość 2m. Prawidłowe nachylenie skarpy zewnętrznej 1:2; wewnętrznej 1:1 Zagęszczenie mas ziemnych winno osiągać wskaźnik 0,9. Wykonanie bariery geologicznej w postaci gruntów słabo przepuszczalnych o współczynniku filtracji K mniejsze lub równe 1,0 x 10-9 m/s i miąższości 0,5m ułożonej przy użyciu sprzętu mechanicznego. Kompaktowanie odpadów nastąpi w formie działek dziennych w niecce, powstałej w wyniku sukcesywnego stabilizowania wałów od strony północnej i zachodniej, o miąższości do 1.5m - przed zagęszczeniem a następnie poddane zagęszczeniu przy zachowaniu współczynnika kompaktowania 1:3,5. Proces kompaktowania powinien odbywać się w taki sposób, aby nie tworzyły się zastoiska wodne oraz koleiny. Odpady będą dostarczane na wyznaczone przez Zamawiającego miejsce, a dalszy transport odpadów będzie odbywał się przez Wykonawcę. Odpady muszą być transportowane do miejsca składowania na bieżąco, aby pojazdy dostarczające odpady miały swobodną drogę manewru i rozładunku. Kompaktowanie musi być wykonywane kompaktorem o masie min. 27 Mg, którego koła będą wyposażone w łopaty o wysokości 10cm umożliwiające łamanie, rozdrabnianie, wgniatanie odpadów balastowych. Ustala się kompaktowanie odpadów w dni robocze tj od poniedziałku do piątku przez min. 12 godzin. Zamawiający każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy urządzenia spisze stan licznika mth, aby określić rzeczywistą ilość przepracowanych godzin.(raport - załącznik nr 12 do SIWZ) W przypadku postoju bądź awarii kompaktora Wykonawca zapewni na własny koszt sprzęt zastępczy o podobnych parametrach technicznych w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia postoju a jeżeli postój nastąpił w dzień poprzedzający dzień wolny od pracy wówczas okres przedłuża się do pierwszego dnia roboczego. W przeciwnym razie Zamawiający ma prawo do zorganizowania środka zastępczego na koszt Wykonawcy. Powyższy fakt powinien być zgłoszony niezwłocznie Kierownikowi Zmiany i odnotowany w raporcie z czasu pracy urządzenia. Powyższe wytyczne dotyczące postoju bądź awarii dotyczą również pozostałych maszyn które powinien zapewnić Wykonawca do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca odpowiada za utrzymanie dróg technologicznych w czystości tak, aby przez cały czas użytkowania były drożne. Ponadto odpowiada za stan techniczny i bezpieczeństwo podczas ich użytkowania. Dopuszcza się możliwość tworzenia nowych dróg technologicznych ułatwiających pracę Wykonawcy na składowisku. Do budowy drogi technologicznej Wykonawca wykorzysta częściowo odpady zgromadzone przez Zamawiającego z grupy 17 tj. - 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 17 01 02 - gruz ceglany - 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia - 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruz ceglany, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 Pozostałe materiały, które zostaną użyte do budowy drogi technologicznej tj. kamień, kruszywo o granulacji powyżej 30mm do 100 mm Wykonawca zakupi na własny koszt. Materiał dostarczony przez Wykonawcę będzie podlegał kontroli przez Zamawiającego pod względem ilości (samochody dostarczające materiał będą ważone przy wjeździe jak i wyjeździe a ilość każdorazowo odnotowywana w stosownym raporcie) jak i jakości. Drogi technologiczne powinny być wykonane w sposób staranny i powinny odpowiadać normom bezpieczeństwa. Wszystkie prace na składowisku należy przeprowadzać zgodnie ze sztuką budowlaną, a w szczególności przestrzegać wszelkich norm bezpieczeństwa i przepisów BHP. Wykonawca przystępując do realizacji zadań bierze pełną odpowiedzialność za poprawność wykonania robót oraz za oddelegowanych do pracy swoich pracowników. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia powstałe przy realizacji zadania. Zamawiający zleca zadanie natomiast Wykonawca przystępując do jego realizacji bierze odpowiedzialność za naruszenie konstrukcji składowiska bądź znajdującej się na jej terenie lub w obrębie składowiska instalacje odgazowania i odwodnienia. Ponadto na ścianie północnej i zachodniej znajdują się studnie odgazowujące kwaterę wraz z przyległą instalacją , które w czasie stabilizacji skarp muszą być należycie zabezpieczone przez Wykonawcę. Wykonawca z 5 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Zamawiającego o potrzebie podniesienia studni i będzie ściśle współpracował z firmą zatrudnioną przez Zamawiającego w czasie trwania tych prac. Rozliczenie nastąpi na podstawie ilości wywiezionych odpadów na kwaterę wysypiskową zgodnie z kwitami wagowymi wystawionymi przed wjazdem pojazdu na kwaterę KW1. Okres rozliczeniowy obowiązuje od pierwszego do ostatniego roboczego dnia miesiąca. W dniu przystąpienia do realizacji zadania Zamawiający przekaże front robót wraz z protokołem a Wykonawca potwierdzi jego odbiór. Po zakończeniu prac z czynności odbioru prac zostanie sporządzony protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych wad. Zamawiający dwa raz w roku tj. na dzień 31.05.2012r. 30.11.2012r. przeprowadzi geodezyjną kontrole poprawności wykonania robót. W czasie kontroli uprawniony geodeta sprawdzi poprawność wykonania robót oraz przyrost objętości kwatery. Ponadto Wykonawca przedstawi w formie pisemnej informację o ilości, rodzaju i wadze wykorzystanego materiału przy stabilizacji wału i budowie dróg technologicznych wraz z raportem ważeń dostarczonego materiału z zewnątrz - załącznik nr 11 do SIWZ a także dołączy wykaz czasu pracy kompaktowa - załącznik nr 12 do SIWZ wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami dotyczącymi rozbieżności w godzinach pracy. W przypadku stwierdzenia wad w trakcie kontroli lub odbioru prac Wykonawca ma 7 dni na ich usunięcie. Warunki przewozu materiałów: Zamawiający zastrzega, że każdorazowy transport materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia na teren składowiska nie może przekroczyć łącznej masy (pojazd i materiał) 40Mg. Do miejsca przeznaczenia materiał winien być dostarczony ładowarką o masie min. 24 Mg i pojemności łyżki minimum 4m3 po odpadach zdeponowanych na kwaterze KW1 składowiska. UWAGA: Zamawiający informuje, że na pisemny wniosek Wykonawców jest możliwe zapoznanie się z terenem gdzie będą odbywały się prace. Zamawiający po każdym spotkaniu sporządzi notatkę służbową w której zamieści pytania i odpowiedzi dotyczące przedmiotu zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej. Ocena prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia Wykonanie przedmiotu zamówienia winno spełnić warunki określone w: -Dz.U.03.207.2016 ustawa Prawo budowlane z 7.07.1994r z późn. zm. i powiązane rozporządzenia -Dz.U.03.169.1650 rozporządzenie Min. Pracy i Opieki Socjalnej z 26.09.1997 w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy -Dz.U.03.121.1138 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów -Dz.U.01.118.1263 Rozp. Min. Gospodarki z 20.09.2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych -Dz.U.02.108.953.1890 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia -Dz.U.01.62.627 ustawa Prawo ochrony środowiska z 27.04.2001r. z późn. zm. i powiązane rozp. -Dz.U.01.62.628 ustawa O odpadach z 27.04. 2001r z późn. zm. i powiązane rozp. -Dz.U.02.147.1229 ustawa Prawo o ochronie przeciwpożarowej z 24.08.1991r. z późn. zm. i powiązane rozp. -Dz.U.00.100.1086 ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17.05.1989r z późn. zm. i powiązane rozp. Normy polskie, branżowe i europejskie zharmonizowane -PN-81/B-03020 grunty budowlane. Posadowienie bezpośrednie budowli. Obliczenia statyczne i projektowanie -PN-B-01100 Kruszywa mineralne. Kruszywa skalne. Podział, nazwy i określenia -PN-B-02480 Grunty budowlane. Określenia, symbole, podział i opis gruntów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APM CENTRE Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Aleksandra Musiał, ul. Poniatowskiego 17, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1380000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1381476,92

  • Oferta z najniższą ceną: 1114573,59 / Oferta z najwyższą ceną: 1738044,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.