eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogami dojazdowymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Starachowice: Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogami dojazdowymi
Numer ogłoszenia: 475842 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436344 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki, ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogami dojazdowymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników, parkingów, dróg dojazdowych do parkingów oraz drogi dojazdowej do Starostwa Powiatowego w Starachowicach o łącznej powierzchni 5 857 m2, w tym: 1. ul. dr Władysława Borkowskiego - 1461,00 m2 2. chodniki wzdłuż ul. Krywki , ul. dr Wł. Borkowskiego i przed budynkiem Starostwa - 394,00 m2 3. ciągi piesze od ul. Krywki do ul. dr Wł. Borkowskiego łącznie ze schodami - 121,00 m2 4. ciągi , drogi i parkingi wokół budynku Starostwa - 794,00 m2 5. parkingi górne 1416,00 m2 6. parkingi dolne 1256,00 m2 7. droga wewnętrzna od ul. dr Wł. Borkowskiego do ul. Krywki 415,00 m2 Zamawiający narzuca następujące standardy zimowego utrzymania: W/w obiekty winne zostać odśnieżone i posypane mieszanką do godziny 7:00 Mieszanka do posypywania winna posiadać stosowne atesty potwierdzające jej przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące standardów zimowego utrzymania : 1. Odśnieżone chodniki, schody, drogi wewnętrzne, parkingi, oraz inne ciągi komunikacyjne należy posypać mieszanką piaskowo-solną na całej długości i szerokość, 2. Droga wewnętrzna powinna być odśnieżona i posypana na całej długości i szerokości umożliwiającej swobodny przejazd pojazdów: służb ratunkowych oraz służb komunalnych. 3. Parkingi powinny być odśnieżone i posypane w sposób umożliwiający swobodne parkowanie pojazdów samochodowych. 4. Nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego Wykonawca zobowiązany jest wywieźć poza obręb odśnieżania. Decyzję o konieczności wywiezienia śniegu, podejmuje Zamawiający, uzgadniając z Wykonawcą, niezbędny zakres takich działań. 5. Odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 1 godz., błoto pośniegowe 2 godz. po ustaniu opadów; 6. Odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi chodnika, drogi wewnętrznej, parkingu w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego pojazdów służb ratunkowych, komunalnych. Dopuszcza się możliwość spryzmowania śniegu na terenach zielonych . 7. Śliskość winna być zwalczana w sposób zapewniający bezpieczne przejście np. poprzez skucie lodu, posypywanie ciągów pieszych, schodów, chodników mieszanką piaskowo-solną.. 8. W przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność ciągów komunikacyjnych. 9. Sprzątanie obiektu z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu powinno się zakończyć do 30 kwietnia 2014r. po sezonie zimowym. W zakres zamówienia wchodzi również usuwanie błota pośniegowego. 10.Przez zimowe utrzymanie chodników, parkingów, schodów oraz dróg dojazdowych rozumie się ich systematyczne ręczne lub mechaniczne odśnieżanie (odgarnięty śnieg nie może powodować zakłóceń w ruchu pieszych i samochodów) i posypywanie materiałami uszorstniającymi w celu zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego. 11. Zastosowana technologia odśnieżania nie może powodować uszkodzeń nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży. Pojazdy biorące udział w akcji zimowej muszą być wyposażone w sygnały świetlne wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. 12. W przypadku występowania opadów lub śliskości w godzinach nocnych Wykonawca zapewni wykonanie prac do godziny 7:00 rano. Prace powinny być wykonywane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. 13. Wykonawca zapewni materiały do usuwania śliskości w ilości zapewniającej wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia oraz sprzęt dostosowany do odśnieżanych i posypywanych nawierzchni. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg w terminie od podpisania umowy do 30.04.2014r. Z tytułu gotowości do prowadzenia akcji zimowej Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 15. Wykonawca zobowiązuje się do starannego i terminowego wykonania usług, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą przetargową. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane MALIBUD Zbigniew Malicki, ulica Nowowiejska 67a, Starachowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60444,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.