To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 47514 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Malbork: Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku - Etap I - remont węzła sanitarnego
na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24309-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny
19247126500000, ul.
ul. 17 Marca
20,
82200
Malbork, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
261 536 713, 261 536 216,, faks
261 536 275, 261 536 713, e-mail
22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.22blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku - Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/14/II/2017/AH
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku - Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210 Przedmiot zamówienia udzielany jest w całości. Etap 1 remontu budynku nr 5 został podzielony na : I część- parter - węzeł sanitarny oraz jedna klatka schodowa; II część - druga klatka schodowa, wydzielenie pomieszczeń Na przedmiot zamówienia składa się między innymi (Opis planowanych robót): Węzeł sanitarny: - wymiana przewodów instalacji elektrycznej - wykucie parapetów betonowych, - wykucie ościeżnic drewnianych , stalowych oraz demontaż skrzydeł drzwiowych - osadzenie stolarki drzwiowej aluminiowej z kompletem okuć - rozbiórka okładzin podłogowych i ściennych - wyrównanie podłoży, izolacji oraz wykonanie nowych posadzek z płytek podłogowych - wyrównanie podłoża i wykonanie nowych okładzin ściennych; - wymiana tynków, przecierka tynków, wykonanie gładzi na ścianach malowanie farbą lateksowa odporną na zmywanie; - wymiana osprzętu instalacji elektrycznej i oświetleniowej; - wymiana instalacji c.o. i wod- kanal.- wg opisu w przedmiarze - wywóz i utylizacja odpadów technologicznych Klatki schodowe : - wymiana okładzin podestów, i stopni schodowych - obudowa belek stalowych; - demontaż balustrady schodowej; - piaskowanie balustrady schodowej - malowanie balustrady schodowej - montaż balustrady - wywóz i utylizacja odpadów technologicznych Warunkiem rozpoczęcia robót na drugiej klatce jest zakończenie i odebranie robót pierwszej klatki schodowej. Wydzielenie pomieszczeń nr 6,110 i 210 - rozbiórka okładzin podłogowych całego pomieszczenia; - wymiana stolarki drzwiowej; - odtworzenie uprzednio zamurowanego otworu drzwiowego; - montaż ścianek działowych z płyt g-k na stelażu metalowym; - obróbka malarska wydzielonego pomieszczenia; - montaż przewodów elektrycznych, osprzętu elektrycznego i oświetleniowego Materiały Zamawiającego: - płytki stopnicowe tartan 12 o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - listwa tartan 3 o wym.33,3*16,6 cm - w pełnej ilości - płytki gres /klatka schodowa / tartan 10,12 o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - płytki ścienne Paradyż Yasmin brown, beige o wym. 25*33,3 cm - w pełnej ilości - płytki podłogowe sanitariaty - Paradyż Hiacynt brown o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - cegła klinkierowa zaokrąglona F-15 - w pełnej ilości. 5. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 29 ust. 3 a ustawy PZP 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art.29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502, ze zm.) 2) powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to czynności szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia 4) dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz co najmniej 1 osoby z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy, wykonującej czynności na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawców. Wykaz zostanie złożony do 2 dni od daty podpisania umowy, w przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu, 5) uprawnieniem Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań w okresie realizacji zamówienia Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia i sprawdzenie zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45410000-1,
45421160-4,
45431000-7,
45442100-8,
45310000-3,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT329920.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 219891.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim".
- "Dostawa tabliczek e-papierowych systemu informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym z zasilaniem bateryjnym" finansowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
- "Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku"
- "Dostawa oleju przekładniowego do śmigłowców Turbonycoil 329 lub równoważnego dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku"
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.