eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku - Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-21

Ogłoszenie nr 47514 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.

Malbork: Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku - Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24309-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 19247126500000, ul. ul. 17 Marca  20, 82200   Malbork, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 261 536 713, 261 536 216,, faks 261 536 275, 261 536 713, e-mail 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.22blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku - Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/14/II/2017/AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku - Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210 Przedmiot zamówienia udzielany jest w całości. Etap 1 remontu budynku nr 5 został podzielony na : I część- parter - węzeł sanitarny oraz jedna klatka schodowa; II część - druga klatka schodowa, wydzielenie pomieszczeń Na przedmiot zamówienia składa się między innymi (Opis planowanych robót): Węzeł sanitarny: - wymiana przewodów instalacji elektrycznej - wykucie parapetów betonowych, - wykucie ościeżnic drewnianych , stalowych oraz demontaż skrzydeł drzwiowych - osadzenie stolarki drzwiowej aluminiowej z kompletem okuć - rozbiórka okładzin podłogowych i ściennych - wyrównanie podłoży, izolacji oraz wykonanie nowych posadzek z płytek podłogowych - wyrównanie podłoża i wykonanie nowych okładzin ściennych; - wymiana tynków, przecierka tynków, wykonanie gładzi na ścianach malowanie farbą lateksowa odporną na zmywanie; - wymiana osprzętu instalacji elektrycznej i oświetleniowej; - wymiana instalacji c.o. i wod- kanal.- wg opisu w przedmiarze - wywóz i utylizacja odpadów technologicznych Klatki schodowe : - wymiana okładzin podestów, i stopni schodowych - obudowa belek stalowych; - demontaż balustrady schodowej; - piaskowanie balustrady schodowej - malowanie balustrady schodowej - montaż balustrady - wywóz i utylizacja odpadów technologicznych Warunkiem rozpoczęcia robót na drugiej klatce jest zakończenie i odebranie robót pierwszej klatki schodowej. Wydzielenie pomieszczeń nr 6,110 i 210 - rozbiórka okładzin podłogowych całego pomieszczenia; - wymiana stolarki drzwiowej; - odtworzenie uprzednio zamurowanego otworu drzwiowego; - montaż ścianek działowych z płyt g-k na stelażu metalowym; - obróbka malarska wydzielonego pomieszczenia; - montaż przewodów elektrycznych, osprzętu elektrycznego i oświetleniowego Materiały Zamawiającego: - płytki stopnicowe tartan 12 o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - listwa tartan 3 o wym.33,3*16,6 cm - w pełnej ilości - płytki gres /klatka schodowa / tartan 10,12 o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - płytki ścienne Paradyż Yasmin brown, beige o wym. 25*33,3 cm - w pełnej ilości - płytki podłogowe sanitariaty - Paradyż Hiacynt brown o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - cegła klinkierowa zaokrąglona F-15 - w pełnej ilości. 5. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 29 ust. 3 a ustawy PZP 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art.29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502, ze zm.) 2) powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to czynności szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia 4) dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz co najmniej 1 osoby z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy, wykonującej czynności na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawców. Wykaz zostanie złożony do 2 dni od daty podpisania umowy, w przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu, 5) uprawnieniem Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań w okresie realizacji zamówienia Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia i sprawdzenie zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45410000-1, 45421160-4, 45431000-7, 45442100-8, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT329920.19
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
URBUD Usługi Remontowo Budowlane Grzegorz Urbański,  ,  ul. Sadowa 2,  83-230,  Smętowo Graniczne,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219891.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219891.81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 374048.22
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.