eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bartoszycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Bartoszyce: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bartoszycach
Numer ogłoszenia: 474692 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 414318 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Batroszycki, ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89762 17 20, faks 0-89 762 53 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bartoszycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., nr 0, poz. 585) dostarczone w terminie max 7 dni od dnia otrzymania pisemnego zamówienia. Zamawiający przewiduje dostawy tzw. awaryjne polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych w ilościach około: - Tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, tymczasowe, indywidualne zabytkowe i ich wtórniki - szt. 22 000; - Tablice motocyklowe i ich wtórniki - szt. 1100; - Tablice motorowerowe i ich wtórniki - szt. 500. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany wskazanych powyżej ilości w ramach poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. Wskazane ilości sztuk tablic rejestracyjnych stanowią planowaną maksymalną wielkość zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. Ostateczna wielkość może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego zamówieniem. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy pocztą lub faksem. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bartoszycach zlokalizowanego w Bartoszycach przy ul. 11 Listopada 7. Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia będzie wynikać inny sposób dostawy. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIKOZNAK Sp. z o.o., ul. Kolejowa 20, 11-730 Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115414,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131099,00

  • Oferta z najniższą ceną: 131099,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146087,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.