eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › usługi w zakresie rozprowadzania wody w Gminie Podegrodzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-12

POZYCJA 47463

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Podegrodzie: usługi w zakresie rozprowadzania wody w Gminie Podegrodzie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Podegrodzie, do kontaktów: Józef Samek w sprawach merytorycznych Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, e-mail: gmina@podegrodzie.sacz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.podegrodzie.sacz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, Józef Samek w sprawach merytorycznych Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 445-90-33, fax 018 448-49-51, e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl, www.podegrodzie.iap.pl ; www.bip.podegrodzie.iap.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie rozprowadzania wody w Gminie Podegrodzie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 65. Główne miejsce świadczenia usług: Brzezna, Chochorowice, Gostwica, Olszana, Podegrodzie, Stadła. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: CPV 65111000-4 przesył wody pitnej, 65130000-3 obsługa stacji wody Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) bieżące utrzymanie i eksploatację sieci i urządzeń wodociągowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2001 roku, Nr 72, poz. 747 z późn. zm.) oraz innych aktów prawnych obowiązujących w tym zakresie za wyjątkiem budowy, rozbudowy i modernizacji sieci i urządzeń wodociągowych oraz opracowywania wieloletnich planów rozwoju i modernizacji sieci wodociągowej, 2) eksploatację budynków stacji wodociągowej wraz ze zbiornikami, 3) badanie i kontrola jakości dostarczanej wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 listopada 2002 roku w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2002 roku, Nr 203, poz. 1718) oraz likwidację odchyleń od normy, 4) przekazywanie Zamawiającemu wyników badań jakości wody do 20-go dnia każdego miesiąca następującego po zakończeniu każdego kwartału, 5) zapewnienie dostawy wody w sposób ciągły i niezawodny, 6) zapewnienie minimalnego ciśnienia zgodnie z §114 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 roku, Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) lub podanego w wydanych warunkach przyłączenia, 7) udostępnianie wody z zastępczych punktów poboru oraz pobieranie opłat w sytuacjach określonych w regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz ustawie o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, 8) niezwłoczne usuwanie awarii wodociągowych na sieci oraz przyłączach do wodomierza włącznie na koszt Wykonawcy, 9) przeprowadzanie okresowych (co 6 miesięcy) przeglądów technicznych części budowlanych, mechanicznych oraz instalacyjnych ujęć wody wraz ze sporządzeniem protokołu informującego m.in. o potrzebie remontów lub modernizacji, 10) przekazywanie Zamawiającemu protokołu z przeglądu w terminie do 7 dni od daty sporządzenia protokołu, 11) kontrolę i należyte utrzymanie stref ochrony ujęcia wody oraz właściwe oznakowanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 maja 2004 roku w sprawie wzorów tablic informacyjnych o strefie ochronnej ujęcia wody (Dz. U. z 2004 roku, Nr 136, poz. 1457 z późn. zm.), 12) kontrolę wydajności ujęcia wraz z pomiarem dynamicznego i statycznego zwierciadła wody w studniach, 13) kontrolę, analizę i regulację pracy sieci wodociągowej w celu utrzymania optymalnego układu ciśnień, 14) prowadzenie w imieniu Zamawiającego ewidencji kosztów zarządzania wodociągiem (remonty, awarie, materiały, energia elektryczna) oraz innej dokumentacji związanej z przekazanym mieniem i raz na 6 miesięcy przekazanie Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych w celu ustalenia prawidłowej eksploatacji wodociągu, 15) przekazywanie Zamawiającemu raz na 6 miesięcy zestawienia zużytej energii elektrycznej w poszczególnych miesiącach w rozbiciu na liczniki, 16) wydawanie warunków w imieniu Zamawiającego na podłączanie się do sieci wodociągowej nowych odbiorców wody po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i przekazanie kopii wydanych warunków Zamawiającemu, 17) przygotowywanie w imieniu Zamawiającego dokumentów do odbiorów technicznych i włączeń do sieci wodociągowej nowych przyłączy oraz likwidacja nielegalnych przyłączy, 18) pisemne informowanie Zamawiającego o realizowanych przyłączach na 7 dni przed ich planowanym wykonaniem w celu sporządzenia właściwej umowy o zaopatrzenie w wodę (przyłącz nie może zostać wykonany przed podpisaniem umowy), 19) udział Wykonawcy w przeglądach i odbiorach końcowych nowych podłączeń oraz ich inwentaryzacja, 20) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu protokołu włączenia do sieci wodociągowej nowych odbiorców, 21) inwentaryzacja numerów wodomierzy u wszystkich odbiorców wody i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy, 22) wymiana uszkodzonych wodomierzy i reduktorów (zakupionych przez Zamawiającego) oraz przekazywanie Zamawiającemu protokołu wymiany w terminie do 7 dni od daty wymiany wodomierza lub reduktora, 23) pokrywanie opłat za zużytą energię elektryczną na podstawie faktur VAT wystawianych przez dostawcę energii, 24) całokształt spraw dotyczących napraw gwarancyjnych urządzeń i sieci wodociągowej oraz podpisywanie w imieniu Zamawiającego protokołów napraw gwarancyjnych, 25) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów napraw gwarancyjnych, 26) wykonywanie remontów sieci, urządzeń wodociągowych i obiektów towarzyszących, 27) doręczanie umów o dostawę wody w imieniu Zamawiającego do poszczególnych odbiorców, egzekwowanie prawidłowości podpisów na umowach (osoby będące stroną umowy) i prawidłowości uzupełnienia umowy oraz dostarczenie podpisanych umów przez odbiorców do Urzędu Gminy w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia wydania ich Wykonawcy, 28) odczyty stanu liczników u odbiorców wody, co dwa miesiące oraz wystawianie faktur VAT w imieniu Zamawiającego za zużytą wodę i dostarczanie kopii wystawionych faktur do Urzędu Gminy, 29) pobieranie opłat za zużytą wodę i wpłata w kasie w Urzędzie Gminy lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy, 30) odczyty stanu liczników na ujęciach wody na dzień 30 czerwca i 31 grudnia każdego roku oraz niezwłoczne przekazywanie tych danych Zamawiającemu, 31) prowadzenie oraz przekazywanie Zamawiającemu do 14 lipca i 14 stycznia każdego roku stosownej ewidencji wymaganej ustawą Prawo ochrony środowiska oraz wydanych aktów wykonawczych do ustalenia wysokości opłaty za korzystanie ze środowiska, 32) pokrywanie opłat związanych ze zwykłym zarządem urządzeniami wodociągowymi, 33) zakup materiałów i drobnego osprzętu eksploatacyjnego, BHP, sprzęt p.poż., pierwszej pomocy medycznej, ipt. 34) całodobowe zabezpieczenie obiektów wodociągowych przed dostępem osób trzecich oraz ich nadzór i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 35) zatrudnienie wykwalifikowanego personelu obsługi wodociągów oraz zapewnienie im warunków pracy zgodnych z Kodeksem Pracy, 36) opracowanie niezbędnych instrukcji i regulaminów zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, BHP, ochrony p.poż., 37) zapewnienie warunków bezpieczeństwa (BHP) wszystkich osób upoważnionych do przebywania w miejscu wykonywania usług, 38) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia z winy Wykonawcy również wobec osób trzecich, Opis obiektów przekazywanych do eksploatacji: a) budynek pompowni ze stacją uzdatniania wody w Podegrodziu, b) budynek stacji przepompowni i stacja filtrów w Podegrodziu, c) ujęcie wody dla Podegrodzia - 1 odwiert o wydajności 30 m3/h, d) ujęcie wody dla Stadeł i Gostwicy - 1 odwiert o wydajności 30 m3/h, e) ujęcie wody dla Brzeznej i Chochorowic - 2 odwierty o wydajności 6 m3/h, f) ujęcie wody dla Brzeznej Litacza - 2 odwierty o wydajności 1,3 m3/h, g) ujęcie wody dla Trzetrzewiny - 1 studnia kopana o wydajności 12 m3/h, h) ujęcie wody dla Olszanej - 1 odwiert o wydajności 2,1 m3/h, i) zbiornik wyrównawczy żelbetowy 150 m3 ze zbiornikiem kontaktowym 50 m3 dla Podegrodzia, j) zbiornik wyrównawczy żelbetowy 200 m3 dla Stadeł, k) zbiornik wyrównawczy żelbetowy 150 m3 ze stacją uzdatniania wody dla Brzeznej - Chochorowic oraz zbiornik wyrównawczy 100 m3 wraz z zestawem hydroforowym dla Chochorowic, l) zbiornik wyrównawczy żelbetowy 100 m3 ze stacją uzdatniania wody dla Brzeznej - Litacza, m) przepompownia (1 szt.) sieciowa JETTA Q4 (Hydromono) z przepompownią drugiego stopnia w oparciu o pompy CR typu GRUNDFOS (Hydromono) dla Brzeznej - Chochorowic, n) przepompownie (3 szt.) sieciowe na zestawie GRUNDFOS (Hydromono) dla Brzeznej i Gostwicy, o) przepompownia (1 szt.) sieciowa na zestawie GRUNDFOS (Hydromono) dla Gostwicy do Platy, p) przepompownia (1 szt.) sieciowa JETTA Q4 (Hydromono) dla Stadeł znajdującej się w budynku przepompowni w Podegrodziu, s) pompa (1 szt.) dla studni w Olszanej, t) Brzezna - 296 przyłączy, długość sieci 23,11 km u) Chochorowice - 71 przyłączy, długość sieci 5,294 km w) Gostwica - 152 przyłącza, długość sieci 13,126 km x) Stadła - 162 przyłącza, długość sieci 10,733 km y) Podegrodzie - 311 przyłącza, długość sieci 20,408 km z) Olszana - 4 przyłącza, długość sieci 27 mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej Oryginalny kod CPV: 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody Kod CPV wg słownika 2008: 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm), b) posiadają zezwolenie na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2001 roku, Nr 72, poz. 747 z późn. zm.) na okres, co najmniej objęty przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonywali, co najmniej jeden raz usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub wykonują usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonego mu zakresu), b) dysponują osobami do wykonania zamówienia tj.: - osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - 2 osoby z doświadczeniem w obsłudze wodociągów, - osoba uprawniona do obsługi koparki, - osoba posiadająca uprawnienia SEP (lub równoważne) w zakresie eksploatacji (E) urządzeń elektrycznych, c) posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia: min. samochód i koparkę, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualne zezwolenie na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2001 roku, Nr 72, poz. 747 z późn. zm.) 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych b) uprawnienia do obsługi koparki c) uprawnienia SEP (lub równoważne) w zakresie eksploatacji (E) urządzeń elektrycznych 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl. Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 6,00 złotych + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą). Płatności można dokonać w kasie Urzędu Gminy w Podegrodziu lub za pobraniem w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 12:15, Urząd Gminy Podegrodzie, pokój nr 29.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.