eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Świadczenie usługi zarządzania projektem innym niż roboty budowlaneKubusiowe przedszkole w Złochowicach - Koordynator Projektu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Opatów: Świadczenie usługi zarządzania projektem innym niż roboty budowlane: Kubusiowe przedszkole w Złochowicach - Koordynator Projektu
Numer ogłoszenia: 474556 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433184 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Opatów, ul. Tadeusza Kościuszki 27, 42-152 Opatów, woj. śląskie, tel. 034 3196093, faks 034 3196081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zarządzania projektem innym niż roboty budowlane: Kubusiowe przedszkole w Złochowicach - Koordynator Projektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W skład przedmiotu zamówienia wchodzi świadczenie usługi rozumianej jako wykonywanie czynności właściwych dla Koordynatora Projektu - dalej jak KP, a opisanych szczegółowo we wniosku o dofinansowanie. KP będzie odpowiedzialny za sprawną oraz zgodną z prawem UE i krajowym (w tym wytycznymi właściwymi dla projektu realizację usługi zdefiniowanej jako zarządzanie projektem innym niż roboty budowlane oraz bierze odpowiedzialność za całość projektu. Do zadań KP należą w szczególności: 1) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami we wszystkich jego etapach; 2) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z postanowieniami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, w tym z budżetem i harmonogramem; 3) koordynowanie działań projektowych, w tym merytorycznych i logistycznych; 4) kierowanie wykonaniem projektu; 5) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 6) nadzorowanie pracy personelu projektu; 7) utrzymanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w IP; 8) współpraca z osobami realizującymi zajęcia - po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie przygotowywania szczegółowych programów zajęć; 9) nadzorowanie przebiegu zajęć, w tym nad jakością materiałów dydaktycznych; 10) nadzór na opracowaniem szczegółowego harmonogramy zajęć; 11) nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu; 12) nadzór nad wydatkowaniem środków w projekcie; 13) opracowanie materiałów promocyjnych i zorganizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej; 14) odpowiedzialność za rekrutację; 15) współpraca przy sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej projektu; 16) przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 17) każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji - organów kontrolnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamila Mak, ul. Tatrzańska 5, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.