eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa jednorazowych , niechemicznych artykułów medycznych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze z podziałem na zadania do osobnego rozpatrywania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-09

Jelenia Góra: Dostawa jednorazowych , niechemicznych artykułów medycznych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze z podziałem na zadania do osobnego rozpatrywania
Numer ogłoszenia: 47341 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych , niechemicznych artykułów medycznych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze z podziałem na zadania do osobnego rozpatrywania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych , niechemicznych artykułów medycznych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze z podziałem na zadania do osobnego rozpatrywania zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ tzn. : - Pakiet nr 1 - szpitalne wyroby jednorazowego użytku ( fartuchy serwety, osłony) - Pakiet nr 2- wyroby jednorazowe do przygotowania cytostatyków ( maski, fartuchy) - Pakiet nr 3- zestawy do koronarografii i koronaroplastyki - Pakiet nr 4- sterylne zestawy do zabiegów okulistycznych ( obłożenia) - Pakiet nr 5 -podkłady różne - Pakiet nr 6 - pieluchomajtki - Pakiet nr 7 - bielizna szpitalna - Pakiet nr 8 - odzież medyczna jednorazowa , chusty z włókniny i zapaski foliowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8, 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8, 33.19.90.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b)szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ). c)określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru: - dot. pakietu nr 1-4 - max 2 dni robocze , dostawa na cito 24 godzin - dot. pakietu nr 5-8 - max 6 dni roboczych , dostawa na cito 48 godziny - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; d)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , e)określenie stałości cen ( min. 18 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty, f)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu ( jak w pkt. 2 l SIWZ) - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , g)aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. Ustawy pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp, h)oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 i)oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), j)w celu weryfikacji spełniania warunków SIWZ dołączyć do oferty bezzwrotne próbki ( 1 próbkę w opakowaniu jednostkowym) zaoferowanego asortymentu w danym pakiecie (tzn. na każdą pozycję- próbki mają zostać opisane: który pakiet, która pozycja) . Należy dołączyć wykaz wszystkich dołączonych próbek. k)dołączyć do każdej pozycji aktualną kartę techniczną zawierającą szczegółowy opis parametrów technicznych oferowanego produktu wystawioną przez producenta, zastosowanie, sposób stosowania, przechowywanie. Karta techniczna sporządzona w języku polskim ( dot. pakiet nr 4) Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §2 ust. 2, § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. - W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji Zamawiający dopuszczaja możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową. - Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową - Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. m.in. zmiany producenta, ilości sztuk w opakowaniu przy czym opakowania nie mogą być większe niż podane w zał. nr 1 SIWZ przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania - Zamwiający zakazuje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian w zakresie : - numeru katalogowego produktu - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - przedmiotowym / produkt zamienny - liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze ( 58-506), ul. Ogińskiego 6, - Dział Umów i Zaopatrzenia, pokój 024 w bud. D, tel. 75/753-7286; Forma papierowa SIWZ do pobrania za odpłatnością 25,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze ( 58-506) , ul. Ogińskiego 6, - Sekretariat Szpitala , pokój 171 w bud.D..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZPITALNE WYROBY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZPITALNE WYROBY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ( fartuchy, serwety,osłony) - 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYROBY JEDNORAZOWE DO PRZYGOTOWANIA CYTOSTATYKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYROBY JEDNORAZOWE DO PRZYGOTOWANIA CYTOSTATYKÓW (maski, fartuchy) - 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STERYLNE ZESTAWY DO KORONAROGRAFII I KORONAROPLASTYKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STERYLNE ZESTAWY DO KORONAROGRAFII I KORONAROPLASTYKI - 1 pozycja asortymentowa - zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8, 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STERYLNY ZESTAW DO ZABIEGÓW OKULISTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STERYLNY ZESTAW DO ZABIEGÓW OKULISTYCZNYCH - 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podkłady różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkłady różne - 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8, 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki- 6 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: bielizna szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bielizna szpitalna- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8, 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odzież medyczna jednorazowa, chusty i zapaski foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież medyczna jednorazowa, chusty i zapaski foliowe - 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8, 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.