eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zamówienie na dodatkowe usługi biurowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Kraków: Zamówienie na dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 47291 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25541 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 25 47 000, faks 0-12 267 40 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dodatkowe usługi biurowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe w formie umów zlecenia obejmujące: 1) przygotowanie do nadania korespondencji wychodzącej oraz jej rejestracja w bazie aplikacji Biblioteka Akt; 2) kompletowanie dokumentacji składającej się na akta bieżących postępowań egzekucyjnych; 3) podział wpływających dokumentów wg rejonów egzekucyjnych; 4) rejestrację dokumentów, odnotowywanie informacji o dokonanych czynnościach i zdarzeniach w systemie EGAPOLTAX; 5) archiwizację dokumentacji tworzonej w Dziale Egzekucji Administracyjnej; 6) maszynopisanie komputerowe i przetwarzanie tekstu oraz danych w programach pakietu LibreOffice; 7) inne usługi biurowe. 2. Maksymalna, łączna ilość usług obejmuje 8.000 godzin roboczych (200 dni po 40 godzin). Faktyczna ilość usług będzie zależeć od bieżących potrzeb, szacuje się, iż nie będzie mniejsza niż 7200 godzin. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 równych części. Każda z nich obejmuje zakres przedmiotowy określony w ust. 1, w maksymalnym wymiarze 1600 godzin (min. 1440 godz.) W związku z formą realizacji zamówienia przewidziano, iż każda z części będzie realizowana przez innego wykonawcę. 4. Ilość usług określona w ust. 2 i 3 ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert. Faktyczna ilość usług będzie zależeć od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w przypadku zlecenia przez zamawiającego usług w ilości mniejszej niż podano. 5. Zamawiający posiada zabezpieczenie finansowe w planie finansowym wyłącznie w § 4170 wynagrodzenia bezosobowe klasyfikacji budżetowej. W myśl przepisów ustawy z dnia 8 listopada 2013 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z realizacją ustawy budżetowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1645) wydatki bezosobowe są wydatkami limitowanymi. Ponadto zgodnie z pismem FR1/4114/55/GKT/2013/RD-111186 z dnia 25 października 2013 r. Minister Finansów, jako dysponent części 19 budżetu państwa zastrzegł, że każda zmiana wydatków limitowanych może być dokonywana wyłącznie przez Ministerstwo Finansów. Zamawiający może zatem sfinansować usługi będące przedmiotem zamówienia wyłącznie w formie umów zlecenia. Zamawiający dysponuje środkami finansowymi pozwalającymi na wypłatę wynagrodzenia dla wykonawców w wysokości nie większej niż 10,50 zł (brutto) za jedną godzinę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne 79.99.61.00 - Zarządzanie dokumentami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dodatkowe usługi biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jowita Kuc, Rzozów 319, 32-052 Radziszów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dodatkowe usługi biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Patrycja Wójcik, ul. Przymiarki 6, 31-764 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dodatkowe usługi biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Julia Czajkowska, ul. Teligi 23/66, 30-835 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dodatkowe usługi biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Jakubowska, os. Strusia, 31-810 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.