eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zamówienie na dodatkowe usługi biurowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Kraków: Zamówienie na dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 25541 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze , ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 25 47 000, faks 0-12 267 40 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/uskrakowpodgorze

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dodatkowe usługi biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe w formie umów zlecenia obejmujące: 1) przygotowanie do nadania korespondencji wychodzącej oraz jej rejestracja w bazie aplikacji Biblioteka Akt; 2) kompletowanie dokumentacji składającej się na akta bieżących postępowań egzekucyjnych; 3) podział wpływających dokumentów wg rejonów egzekucyjnych; 4) rejestrację dokumentów, odnotowywanie informacji o dokonanych czynnościach i zdarzeniach w systemie EGAPOLTAX; 5) archiwizację dokumentacji tworzonej w Dziale Egzekucji Administracyjnej; 6) maszynopisanie komputerowe i przetwarzanie tekstu oraz danych w programach pakietu LibreOffice; 7) inne usługi biurowe. 2. Maksymalna, łączna ilość usług obejmuje 8.000 godzin roboczych (200 dni po 40 godzin). Faktyczna ilość usług będzie zależeć od bieżących potrzeb, szacuje się, iż nie będzie mniejsza niż 7200 godzin. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 równych części. Każda z nich obejmuje zakres przedmiotowy określony w ust. 1, w maksymalnym wymiarze 1600 godzin (min. 1440 godz.) W związku z formą realizacji zamówienia przewidziano, iż każda z części będzie realizowana przez innego wykonawcę. 4. Ilość usług określona w ust. 2 i 3 ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert. Faktyczna ilość usług będzie zależeć od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w przypadku zlecenia przez zamawiającego usług w ilości mniejszej niż podano. 5. Zamawiający posiada zabezpieczenie finansowe w planie finansowym wyłącznie w § 4170 wynagrodzenia bezosobowe klasyfikacji budżetowej. W myśl przepisów ustawy z dnia 8 listopada 2013 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z realizacją ustawy budżetowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1645) wydatki bezosobowe są wydatkami limitowanymi. Ponadto zgodnie z pismem FR1/4114/55/GKT/2013/RD-111186 z dnia 25 października 2013 r. Minister Finansów, jako dysponent części 19 budżetu państwa zastrzegł, że każda zmiana wydatków limitowanych może być dokonywana wyłącznie przez Ministerstwo Finansów. Zamawiający może zatem sfinansować usługi będące przedmiotem zamówienia wyłącznie w formie umów zlecenia. Zamawiający dysponuje środkami finansowymi pozwalającymi na wypłatę wynagrodzenia dla wykonawców w wysokości nie większej niż 10,50 zł (brutto) za jedną godzinę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne 79.99.61.00 - Zarządzanie dokumentami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest doświadczenie w zakresie obsługi programów komputerowych EGAPOLTAX i Biblioteka Akt. Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizowali usługi polegające na pracy z wykorzystaniem wymienionych aplikacji komputerowych, przez okres co najmniej 6 miesięcy (na wymagany okres może składać się kilka usług, będących przedmiotem oddzielnych umów, realizowanych w krótszych okresach, po zsumowaniu dających co najmniej 6 miesięcy). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o załączone dokumenty: wykaz usług i dowody, że zostały wykonane lub sa wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uskrakowpodgorze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, pok. 415 (sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.