eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego będącego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 47291 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Koziegłowy: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego będącego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23901


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Koziegłowy, krajowy numer identyfikacyjny 15139850500000, ul. Plac Moniuszki  14, 42350   Koziegłowy, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 141 219, faks 343 141 219, e-mail izp@kozieglowy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kozieglowy.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego będącego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy polegająca na wykonywaniu czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania instalacji oświetleniowych przy zachowaniu standardów organizacji obsługi oświetlenia i standardów technicznych świecenia. Standardy organizacji obsługi oświetlenia obejmują: - całodobowy nadzór techniczny nad instalacjami oświetlenia, - przyjmowanie i załatwianie na bieżąco reklamacji dotyczących nie świecenia poszczególnych opraw i nieprawidłowości w zakresie czasu funkcjonowania oświetlenia, - wymianę elementów oświetlenia, uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych lub działania żywiołów. Standardy techniczne świecenia obejmują: - dotrzymywanie terminów zapalania i wygaszania opraw, zgodnie z godzinami świecenia ustalonymi przez Zamawiającego, - dotrzymywanie sprawności świecenia opraw w instalacjach oświetleniowych ciągów komunikacyjnych, Zakres merytoryczny i okresowość czynności eksploatacyjnych: - oględziny i przeglądy techniczne instalacji oświetleniowej - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; - dotrzymywanie standardów jakościowych świecenia opraw - na bieżąco; - kontrola stanu świecenia opraw - raz na kwartał; - wymiana przepalonych lub wyeksploatowanych źródeł światła - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych : wysięgników, przewodów wewnątrz słupów lub wysięgników - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych i przepalonych wkładek topikowych; - zabezpieczenie przed korozją metalowych wysięgników i szafek oświetleniowych - na bieżąco w zależności od potrzeb; - czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników w zależności od potrzeb, niemniej niż jeden raz w roku, - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - w zależności od potrzeb; - likwidacja awarii linii zasilających i urządzeń sterujących instalacją oświetleniową - na bieżąco; - programowanie urządzeń sterujących oświetleniem według indywidualnych ustaleń z Zamawiającym; - wycinka gałęzi drzew zaciemniających teren oświetlany przez punkty świetlne - na bieżąco w zależności od potrzeb; - utylizacja zużytych źródeł światła - na bieżąco według potrzeb; - odtworzenie, renowacja napisów, znaków ostrzegawczych, informacyjnych na oprawach - na bieżąco w zależności od potrzeb - przyjmowanie wszelkich reklamacji w sprawie funkcjonowania oświetlenia - na bieżąco w ciągu całej doby; - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, tj. książki zgłoszeń usterek i awarii oświetlenia, książki bieżących remontów i przeglądów oświetlenia;.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT457200
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURO Dystrybuc SA, Oddział w Częstochowe,  ,  Al. Arii Krajowej 5,  42-200,  Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 603926,06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 603926,06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 603926,06
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  Zamówienie z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowa usługa z przyczyn technicznych może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, instalacje oświetlenia drogowego zabudowane są na wspólnych konstrukcjach wsporczych z siecią dystrybucyjną niskiego napięcia dająca podstawię świadczenia przedmiotowych usług przez jednego wykonawcę/ art.67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.