To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-20
Ogłoszenie nr 47291 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.
Koziegłowy: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego będącego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23901
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Koziegłowy, krajowy numer identyfikacyjny
15139850500000, ul.
Plac Moniuszki
14,
42350
Koziegłowy, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 141 219, faks
343 141 219, e-mail
izp@kozieglowy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kozieglowy.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego będącego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy polegająca na wykonywaniu czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania instalacji oświetleniowych przy zachowaniu standardów organizacji obsługi oświetlenia i standardów technicznych świecenia. Standardy organizacji obsługi oświetlenia obejmują: - całodobowy nadzór techniczny nad instalacjami oświetlenia, - przyjmowanie i załatwianie na bieżąco reklamacji dotyczących nie świecenia poszczególnych opraw i nieprawidłowości w zakresie czasu funkcjonowania oświetlenia, - wymianę elementów oświetlenia, uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych lub działania żywiołów. Standardy techniczne świecenia obejmują: - dotrzymywanie terminów zapalania i wygaszania opraw, zgodnie z godzinami świecenia ustalonymi przez Zamawiającego, - dotrzymywanie sprawności świecenia opraw w instalacjach oświetleniowych ciągów komunikacyjnych, Zakres merytoryczny i okresowość czynności eksploatacyjnych: - oględziny i przeglądy techniczne instalacji oświetleniowej - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; - dotrzymywanie standardów jakościowych świecenia opraw - na bieżąco; - kontrola stanu świecenia opraw - raz na kwartał; - wymiana przepalonych lub wyeksploatowanych źródeł światła - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych : wysięgników, przewodów wewnątrz słupów lub wysięgników - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych i przepalonych wkładek topikowych; - zabezpieczenie przed korozją metalowych wysięgników i szafek oświetleniowych - na bieżąco w zależności od potrzeb; - czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników w zależności od potrzeb, niemniej niż jeden raz w roku, - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - w zależności od potrzeb; - likwidacja awarii linii zasilających i urządzeń sterujących instalacją oświetleniową - na bieżąco; - programowanie urządzeń sterujących oświetleniem według indywidualnych ustaleń z Zamawiającym; - wycinka gałęzi drzew zaciemniających teren oświetlany przez punkty świetlne - na bieżąco w zależności od potrzeb; - utylizacja zużytych źródeł światła - na bieżąco według potrzeb; - odtworzenie, renowacja napisów, znaków ostrzegawczych, informacyjnych na oprawach - na bieżąco w zależności od potrzeb - przyjmowanie wszelkich reklamacji w sprawie funkcjonowania oświetlenia - na bieżąco w ciągu całej doby; - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, tj. książki zgłoszeń usterek i awarii oświetlenia, książki bieżących remontów i przeglądów oświetlenia;.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT457200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 603926,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowa usługa z przyczyn technicznych może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, instalacje oświetlenia drogowego zabudowane są na wspólnych konstrukcjach wsporczych z siecią dystrybucyjną niskiego napięcia dająca podstawię świadczenia przedmiotowych usług przez jednego wykonawcę/ art.67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI KOZIEGŁOWY
więcej: przetargi KOZIEGŁOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.