eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Nr sprawy Zp.1.2016 Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-27

Dopiewo: Nr sprawy Zp.1.2016 Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie
Numer ogłoszenia: 47055 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15829 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego w Dopiewie, ul. Bukowska 13, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 61 8148 352, faks 61 8148 352.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy Zp.1.2016 Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - Tablice multimedialne i rzutniki do sal lekcyjnych (CPV 30191200-6, 392920005) - Urządzenia drukujące (CPV 30232100-5) - Zestaw urządzeń do transmisji danych cyfrowych (CPV 32581000-9) - Serwer (CPV 48820000-2) - Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5) - Notebooki dla nauczycieli (CPV 30213100-6) - Licencje oprogramowania biurowego(CPV 48920000-3) - Oprogramowanie zabezpieczające dla komputerów oraz router do zabezpieczenia sieci przed atakami z zewnątrz i niepożądaną treścią (CPV 48760000-3) - System radiowęzła szkolnego (w tym dla dzwonków) (CPV 32000000-3) 2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie. 3. Przedmiotowe zamówienia zostało podzielone na dziewięć następujących części: zadanie nr 1: Tablice multimedialne i rzutniki zadanie nr 2: Urządzenia drukujące zadanie nr 3: Urządzenia aktywne przesyłu danych informatycznych zadanie nr 4: Serwer zadanie nr 5: Mikrokomputery stacjonarne zadanie nr 6: Notebooki zadanie nr 7: Licencje oprogramowania biurowego zadanie nr 8: Oprogramowanie zabezpieczające dla komputerów i zabezpieczenie sieci zadanie nr 9: System radiowęzła szkolnego oraz sprzęt nagłośnienia sali gimnastycznej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania dotyczące wyposażenia, został zawarty w załącznikach nr 1 - 9 do SIWZ (formularze cenowe wraz ze specyfikacjami technicznymi). 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:sprzedaży, dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonania jego rozładunku, montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku Gimnazjum w Dopiewie ( adres: ul. Łąkowa 2A, 62-070 Dopiewo), sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu umowy, odebrania opakowań związanych z dostawą i montażem, sprzedania i dostarczenia wyposażenia nowego, kompletnego oraz wolnego od wad technicznych, uruchomienia i skonfigurowania dostarczanego wyposażenia (dotyczy tylko zadania 1, 3 i 9), jednorazowego przeszkolenia wskazanych przez zamawiającego użytkowników (dotyczy tylko zadania 1, 3 i 9). 6. Ewentualne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 7. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca powinien umożliwić weryfikację dostarczonego wyposażenia i w przypadku stwierdzenia niezgodności z wymogami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 8. Minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania został określony w załącznikach nr 1-9 , okres ten zaczyna biec od daty podpisania protokołu odbioru, chyba że producent dostarczonego przedmiotu umowy udziela dłuższej gwarancji wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji producenta. 9. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia tzn., że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego sprzętu z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.12.00-6, 39.29.20.00-5, 30.23.21.00-5, 32.58.10.00-9, 48.82.00.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.33.10-6, 48.92.00.00-3, 48.76.00.00-3, 32.00.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3 pn. Urządzenia aktywne przesyłu danych informatycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intesys Tomasz Łukaszyk Bartłomiej Książkiewicz sp.c., ul. Staszica 9, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48800,00

  • Waluta: PLN .


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • El Toro Blatkiewicz Sp. j., ul. Racławicka 23, 73-110 Stargard, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16108,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19138,80

  • Oferta z najniższą ceną: 19138,80 / Oferta z najwyższą ceną: 19650,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.