Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-16
Dopiewo: Nr sprawy Zp.1.2016 Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie
Numer ogłoszenia: 15829 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego w Dopiewie , ul. Bukowska 13, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 61 8148 352, faks 61 8148 352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy Zp.1.2016 Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - Tablice multimedialne i rzutniki do sal lekcyjnych (CPV 30191200-6, 392920005) - Urządzenia drukujące (CPV 30232100-5) - Zestaw urządzeń do transmisji danych cyfrowych (CPV 32581000-9) - Serwer (CPV 48820000-2) - Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5) - Notebooki dla nauczycieli (CPV 30213100-6) - Licencje oprogramowania biurowego(CPV 48920000-3) - Oprogramowanie zabezpieczające dla komputerów oraz router do zabezpieczenia sieci przed atakami z zewnątrz i niepożądaną treścią (CPV 48760000-3) - System radiowęzła szkolnego (w tym dla dzwonków) (CPV 32000000-3) 2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie. 3. Przedmiotowe zamówienia zostało podzielone na dziewięć następujących części: zadanie nr 1: Tablice multimedialne i rzutniki zadanie nr 2: Urządzenia drukujące zadanie nr 3: Urządzenia aktywne przesyłu danych informatycznych zadanie nr 4: Serwer zadanie nr 5: Mikrokomputery stacjonarne zadanie nr 6: Notebooki zadanie nr 7: Licencje oprogramowania biurowego zadanie nr 8: Oprogramowanie zabezpieczające dla komputerów i zabezpieczenie sieci zadanie nr 9: System radiowęzła szkolnego oraz sprzęt nagłośnienia sali gimnastycznej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania dotyczące wyposażenia, został zawarty w załącznikach nr 1 - 9 do SIWZ (formularze cenowe wraz ze specyfikacjami technicznymi). 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:sprzedaży, dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonania jego rozładunku, montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku Gimnazjum w Dopiewie ( adres: ul. Łąkowa 2A, 62-070 Dopiewo), sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu umowy, odebrania opakowań związanych z dostawą i montażem, sprzedania i dostarczenia wyposażenia nowego, kompletnego oraz wolnego od wad technicznych, uruchomienia i skonfigurowania dostarczanego wyposażenia (dotyczy tylko zadania 1, 3 i 9), jednorazowego przeszkolenia wskazanych przez zamawiającego użytkowników (dotyczy tylko zadania 1, 3 i 9). 6. Ewentualne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 7. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca powinien umożliwić weryfikację dostarczonego wyposażenia i w przypadku stwierdzenia niezgodności z wymogami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 8. Minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania został określony w załącznikach nr 1-9 , okres ten zaczyna biec od daty podpisania protokołu odbioru, chyba że producent dostarczonego przedmiotu umowy udziela dłuższej gwarancji wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji producenta. 9. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia tzn., że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego sprzętu z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.12.00-6, 39.29.20.00-5, 30.23.21.00-5, 32.58.10.00-9, 48.82.00.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.92.00.00-3, 48.76.00.00-3, 32.00.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 12.1. Wadium w wysokości : - zadanie nr 1 : 2.000,00 zł - zadanie nr 2 : 400,00 zł - zadanie nr 3 : 900,00 zł - zadanie nr 4 : 450,00 zł - zadanie nr 5 : 1.800,00 zł - zadanie nr 6 : 800,00 zł - zadanie nr 7 : 250,00 zł - zadanie nr 8 : 300,00 zł - zadanie nr 9 : 1.100,00 zł musi zostać złożone przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 11).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 11).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 11).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 11).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 11).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika nr 10 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane szczegółowe Formularze cenowe wraz ze specyfikacjami technicznymi, z wykorzystaniem załączników nr 1 - 9 do SIWZ. 3. Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4.Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 SIWZ . 5.Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 6. Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin płatności - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy : w zakresie terminu wykonania - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający opóźnieniu z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy, nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, przyczyn zależnych od Zamawiającego lub osób (podmiotów) trzecich - termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania umowy z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. w zakresie zmiany asortymentu określonego w formularzu ofertowym na inny (z zastrzeżeniem nie wyższej ceny), spełniający wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i posiadający jakość i parametry użytkowe (w tym koszty eksploatacji) takie same lub lepsze jak towar wskazany w formularzu ofertowym, przy czym zmiana taka może nastąpić jedynie w sytuacji zaprzestania produkcji lub długotrwałej niedostępności asortymentu wskazanego w formularzu ofertowym, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie. Wykonawca jest także zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni, o wszelkich przeszkodach mogących spowodować niewywiązanie się przez niego z zobowiązań umownych. Wszelkie takie przeszkody winny ponadto zostać udokumentowane przez Wykonawcę wraz z określeniem daty wystąpienia przeszkody, jej charakteru oraz czasu trwania. W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gim1dopiewo.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum w Dopiewie , ul. Bukowska 13, 62-070 Dopiewo, w pok. Nr 206 (II piętro) Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 11:30, miejsce: Gimnazjum w Dopiewie , ul. Bukowska 13, 62-070 Dopiewo, w pok. Nr 206 (II piętro) Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Udostępnienie dokumentacji postępowania odbywać się będzie po złożeniu pisemnego wniosku. Zamawiający określi termin i miejsce udostępnienia dokumentacji....
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DOPIEWO
- Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży
- Dąbrowa - przebudowa napowietrznej linii elektroenergetycznej przebiegającej nad boiskiem przy ul. Tęczowej na działce nr 422/2
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- KZP/07/2024 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Rzutniki do przezroczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.