eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU KOBYLANKA.



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Gorlice: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU KOBYLANKA.
Numer ogłoszenia: 4695 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gorlicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU KOBYLANKA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Pozyskanie danych cyfrowych i dokumentacji geodezyjno-prawnej z Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Gorlicach, w tym z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej Kartograficznej w Gorlicach (PODGiK) oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. - Aktualizacja i weryfikacja przebiegu oraz oznaczeń konturów klasyfikacyjnych pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami. - Weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz. - Ustalenie w terenie zmienionych odcinków linii brzegowych wód publicznych i urządzeń wodnych w drodze odrębnego postępowania administracyjnego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 239 , poz. 2019). - Weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących stanów prawnych nieruchomości oraz właścicieli i władających. - Weryfikacja terenowa i aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków. - Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali. - Skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu. - Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony. - Zaimplementowanie zintegrowanych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego funkcjonującego w Starostwie. - Skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, minimum jednego zamówienia, o charakterze i w zakresie jak stanowi przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem wartości, nazwy zleceniodawcy oraz daty i miejsca jego wykonania. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien potwierdzić ten fakt dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie (referencje lub protokół odbioru), Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem osobami (minimum dwie osoby) posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia, a wynikające z obowiązujących przepisów tj: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1-go i 2-go, posiadających doświadczenie w opracowaniu numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, zakładania ewidencji budynków i lokali, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia wraz z posiadanymi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wynikającymi z obowiązujących przepisów (zał. nr 5 do SIWZ), 3) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę (zał. nr 6 do SIWZ) potwierdzonych referencjami lub protokołami odbioru końcowego, 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); 5) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.gorlicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. Nr 309.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok. Nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.