eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie badania socjologicznego Znajomość prawa konkurencji i zasad przydzielania pomocy publicznej wsród polskich przedsiębiorców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Warszawa: Przeprowadzenie badania socjologicznego Znajomość prawa konkurencji i zasad przydzielania pomocy publicznej wsród polskich przedsiębiorców
Numer ogłoszenia: 46852 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14402 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania socjologicznego Znajomość prawa konkurencji i zasad przydzielania pomocy publicznej wsród polskich przedsiębiorców.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania socjologicznego: Znajomość prawa konkurencji i zasad przydzielania pomocy publicznej wsród polskich przedsiębiorców. Cele badania: 1. Diagnoza znajomości prawa konkurencji z uwzględnieniem przepisów dotyczących zmów cenowych, podziału rynku, zmów przetargowych, nadużywania pozycji dominującej, fuzji, podstawowych kwestii dotyczących kontroli w siedzibie przedsiębiorcy oraz kar nakładanych za utrudnianie postępowania lub inne naruszenia procedury postępowania przed Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 2. Ocena znajomości instytucji leniency z uwzględnieniem zagadnień dotyczących znajomości programu, skłonności przedsiębiorców do ewentualnego skorzystania z instytucji leniency, znajomości kampanii informacyjnej dotyczącej programu łagodzenia kar. 3. Diagnoza poziomu znajomości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jako instytucji, do której zadań należy ochrona konkurencyjnych reguł funkcjonowania rynku z uwzględnieniem znajomości kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 4. Diagnoza znajomości działań podejmowanych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w tym: - Wydawanie decyzji w zakresie kontroli koncentracji, nadużywania pozycji dominującej oraz porozumień ograniczających konkurencję, - Nakładanie na przedsiębiorców kar za naruszenie prawa konkurencji, - Podejmowanie działań w sferze komunikacji: wystąpienia w mediach, komunikaty prasowe, strona internetowa Urzędu, konferencje prasowe, kampanie informacyjne, konferencje naukowe, szkolenia i seminaria 5. Określenie źródeł zdobywania wiedzy na temat działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w tym m.in. próba ustalenia pożądanego kanału informacyjnego dotyczącego orzecznictwa Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w zakresie ochrony konkurencji. 6. Znajomość zasad przydzielania pomocy publicznej. 7. Diagnoza wizerunku wśród przedsiębiorców: ocena działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 8. Określenie standardów etycznych polskich przedsiębiorców w kontekście działania zgodnego z regułami prawa konkurencji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w celach badania (uwzględniając zakładaną wielkość narzędzia badawczego). Metodologia badania: - Populacja Badaną populację stanowią przedsiębiorstwa zlokalizowane i prowadzące działalność gospodarczą w Polsce. Uczestnikami badania będą właściciele lub współwłaściciele przedsiębiorstw (w małych przedsiębiorstwach z wyłączeniem spółek komunalnych i przedsiębiorstw gminnych) oraz przedstawiciele zarządu lub dyrektorzy ds. marketingu (w większych przedsiębiorstwach również w spółkach komunalnych lub przedsiębiorstwach gminnych). Wywiady muszą zostać przeprowadzone z osobami odpowiedzialnymi za faktyczne kierowanie przedsiębiorstwem, w tym za marketing przedsiębiorstwa (próbą należy objąć terytorium całej Polski). Badaniem objętych będzie N=1200 przedsiębiorców, reprezentujących N=1200 przedsiębiorstw (tzn. w każdej z firm wytypowanej do badania może zostać przeprowadzony tylko 1 wywiad). Zakładamy losowo-kwotowy dobór próby, reprezentujący różne kategorie, różne typy własności oraz trzy podstawowe sektory gospodarki (handel, produkcje i usługi). Próbą należy objąć spółki użyteczności publicznej (spółki komunalne, przedsiębiorstwa gminne). Wykonawca jest zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu źródła operatu losowego wraz ze szczegółowym uzasadnieniem wyboru - do zaakceptowania przez Zamawiającego (termin akceptacji 1 dzień roboczy od dnia przedstawienia). Badanie obejmie: - Firmy mikro (zatrudniające do 9 pracowników) - 150 firm - Firmy małe (zatrudniające 10-49 pracowników) - 250 firm - Firmy średnie (zatrudniające 50-249 pracowników) - 500 firm - Firmy duże (zatrudniające 250 i więcej pracowników) - 300 firm Ostateczną strukturę próby badawczej, określającą udział liczebny jednostek badania poszczególnych typów oraz jej układ terytorialny (warstwowanie według wielkości, branży, regionu oraz rodzaju spółki - podział na spółki użyteczności publicznej vs pozostałe), opracuje Wykonawca po konsultacjach z Zamawiającym. Zamawiający dokona akceptacji struktury próby w terminie 1 dnia roboczego od dnia przedstawienia struktury próby przez Wykonawcę przed rozpoczęciem realizacji terenowej badania przez Wykonawcę. -Metoda pomiaru Indywidualny wywiad kwestionariuszowy z użyciem kwestionariusza liczącego min. 40 pytań. Kwestionariusz zostanie opracowany przy udziale Eksperta ds. konkurencji. Kwestionariusz zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia przedstawienia przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia uwag Wykonawca jest Zobowiązany do ich uwzględnienia w terminie 2 dni od daty zgłoszenia. Ankieterzy uczestniczący w badaniu przed jego rozpoczęciem muszą zostać przeszkoleni przez osobę odpowiedzialną za merytoryczną stronę badania - tj. Eksperta ds. badań społecznych. - Opracowanie pełnego raportu wraz z wnioskami i rekomendacjami Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania pełnego raportu wraz z wnioskami i rekomendacjami oraz do opracowania graficznego materiału według następujących założeń: 1) Format raportu - A4 2) Objętość materiału - minimum 50 stron znormalizowanego maszynopisu (jedna strona = 1800 znaków ze spacjami) 3) Format pliku - opracowany graficznie plik PDF do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu (zawierający graficzną prezentację danych w formie wykresów i rysunków) oraz plik Word. 4) Materiał zostanie poddany korekcie pod względem stylistycznym, interpunkcyjnym i ortograficznym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie badania socjologicznego Znajomość prawa konkurencji i zasad przydzielania pomocy publicznej wsród polskich przedsiebiorców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EU-CONSULT Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 190000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.