eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na dobudowie windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, Rynek 27



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Dzierżoniów: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na dobudowie windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, Rynek 27
Numer ogłoszenia: 46721 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na dobudowie windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, Rynek 27.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dobudowa windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych z likwidacją barier przy dojściu do windy w budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, Rynek 27. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: a)wykonaniu szybu windy ze strefą wejściową do niej o powierzchni zabudowy 12,74 m2 wraz z montażem dźwigu osobowego dla transportu osób niepełnosprawnych. Szyb i kabina windy przeszklone ze względów architektonicznych - dla realizacji elementu transparentnego zachowujących istniejącą bryłę i formę obiektu bez zmian. Szyb windy, stanowiący dobudowę zewnętrzną do budynku istniejącego, o wymiarach 2,44*2,53m i wysokości 15,58m nad terenem, z zachowaniem oddylatowania od istniejącej konstrukcji budynku. Dźwig przelotowy o kącie 900, b)budowie fundamentu windy w postaci płyty żelbetowej oraz podszybia windy, c)budowie parterowego przedsionka przed windą o rzucie trapezowym o wymiarach oznaczonych na rzucie przyziemia i wysokości 2,73-3,11m umożliwiającego wejście do szybu dźwigowego z poziomu posadzki budynku Starostwa, d)przebudowie kanalizacji deszczowej kolidującej z podszybiem (instalacja kanalizacji poza obrysem windy), e)likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych przy dojściu do windy. 2.Projektowany szyb windy zlokalizowano przy ścianie wschodniej budynku na dziedzińcu wewnętrznym. Ściana pełna bez otworów okiennych i drzwiowych. Teren pod szyb wolny od zabudowy, bez nasadzeń, utwardzony płytami kamienno-betonowymi z odprowadzeniem wody do kanalizacji deszczowej. Na terenie dziedzińca, na którym projektowana jest winda znajduje się studnia wewnętrzna przeznaczona do likwidacji. Dodatkowo na dziedzińcu ustawiony jest agregat prądotwórczy, który nie koliduje z windą. Pod ziemią biegną instalacje kanalizacji deszczowej odprowadzające wodę z rur spustowych dachowych. 3.Wykonawca zapewni: a)przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń, pomiarów i innych czynności w celu uzyskania decyzji dopuszczającej dźwig do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego (wykonawca uzyska tę decyzję w imieniu zamawiającego), b)opracowanie (w 3 egz.) dokumentacji wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego, c)dokonanie odbioru dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego, d)przeszkolenie osób (wskazanych przez zamawiającego) w zakresie eksploatacji windy. 4.Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem robót (budynek wpisany do rejestru zabytków). Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 5.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wykonawca zobowiązany będzie udzielić zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi na wykonane przez siebie roboty. Okres gwarancji liczony jest od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. 6.Wykonawca zobowiązuje się do: ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania na bieżąco i na własny koszt wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z pracą pozostałych użytkowników obiektu. Roboty generujące znaczny hałas lub utrudniające komunikację wewnętrzną prowadzone będą poza godzinami pracy urzędu. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach budowlanych. 7.Wszystkie koszty wynikające z zastosowanej przez wykonawcę technologii zrealizowania zadania, wykonawca przewidzi w złożonej ofercie i nie będzie żądał od zamawiającego dodatkowej zapłaty. Powyższe obejmuje również wszystkie niezbędne roboty przystosowujące obiekt do funkcjonowania windy. 8.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty szczegółowo opisane w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót (załącznik nr 1 do SIWZ). 9.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. opisanej w rozdziale 3 ust. 1lit. a niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy tuneli, szybów i kolei podziemnej 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Zasady i formy wnoszenia wadium określa rozdział 8 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że realizuje lub zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 400 000,00 zł każda, polegające na budowie lub dobudowie windy osobowej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w ww. zakresie)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: a)kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy -1 osoba, b)osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych i kanalizacyjnych - 1 osoba, c)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, która posiada uprawnienia SEP - 1kV D i E wraz z uprawnieniami do wykonania pomiarów ochronnych - 1 osoba,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł wraz z dowodem opłacenia składek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzierżoniów, Rynek 27, pokój nr 308, tel: (74) 831-67-89.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte jest dofinansowaniem ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.