eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r. w dniach 4-6 marca 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-09

Poznań: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r. w dniach 4-6 marca 2011 r.
Numer ogłoszenia: 46541 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18093 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r. w dniach 4-6 marca 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na Organizację Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r.w dniach 4-6 marca 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - ORGANIZACJA TARGÓW - EDP POZNAŃ 2011 1. Lokalizacja Budynek w Poznaniu o dogodnej lokalizacji dla osób przyjeżdżających z terenu kraju - centrum miasta, bliskość dworców PKP, PKS, z możliwością dotarcia komunikacją miejską, przy budynku zapewnienie parkingu dla min. 20 samochodów osobowych Zamawiającego oraz Wystawców. 2. Opis powierzchni targowej: Wewnątrz budynku min. 1000m2 powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających (mogącej pomieścić do 5 tys. osób), na tej powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających w dniach 4-5 marca w godzinach 10:00-18:00 w dniu 6 marca w godz. 10.00 -16.00, a dla Wystawców w godzinach 9.00-19:00, w dniach 4-6 marca 2011 r. zorganizowanie: stoiska Zamawiającego - system zabudowy SYMA lub równoważny, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte, oświetlonego w punkcie o wymiarze całkowitym 18m2 (6m x 2m cześć otwarta oraz 3m x 2m część zamknięta), wyposażonego w 6 krzesełek składanych, 3 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, regał metalowy na prospekty o wymiarach (60cm x 160cm), 3 lady, każda o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 6 krzeseł barowych - wys.0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, wieszak na ubranie, kosz na śmieci, grafikę o wymiarach 6m x 1,5m (szer./wys.) usytuowaną na ściankach bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; 30 stoisk targowych - system zabudowy SYMA lub równoważny, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte) oświetlonych w punkcie o wymiarze całkowitym 12m2 (3m x 2m cześć otwarta oraz 3m x 2m część zamknięta na rozmowy kwalifikacyjne), każde wyposażone w 5 krzesełek składanych, 2 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, ladę o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 2 krzesła barowe - wys. 0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę pracodawcy, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, wieszak na ubranie, kosz na śmieci, grafikę o wymiarach 1m x 1,5m usytuowaną na jednej ze ścianek bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; nagłośnienia, w tym min. 2 mikrofonów bezprzewodowych ze statywami. 3. Opis pozostałych pomieszczeń: pomieszczenie konferencyjne (120 krzeseł) umożliwiające przeprowadzenie konferencji prasowej oraz prezentacji multimedialnych, wyposażone w laptopa i rzutnik multimedialny, 2 stoły (120cm x 80cm) wraz z zieloną tkaniną, stolik pod rzutnik multimedialny, ekran, minimum 2 bezprzewodowe mikrofony ze statywami, nagłośnienie; dwa pomieszczenia warsztatowe (2 x min. 20 krzeseł) wyposażone w stoły o wymiarach 120cm x 80cm - po 5 stołów na salkę, wyposażone w stolik pod rzutnik multimedialny, ekran; wewnątrz budynku punkt informacyjny, wyposażony w 4 krzesła składane, ladę minimum 3m długą, 1m wysoką, 0,5m szeroką, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne; pomieszczenie dla przedstawicieli Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w godzinach 9:00-19:00 w dniach 3-6 marca 2011 zamykane na klucz, wyposażone w co najmniej 2 stoły o wymiarach 120cm x 80cm każdy, w którym możliwe będzie przechowywanie materiałów targowych. 4. Wykonawca zapewni: planszę informacyjną dla zwiedzających o wymiarach 3m x 3m, wewnątrz budynku wystawienniczego (dotyczącą lokalizacji wystawców) - treść poda Zamawiający; przygotowanie numeracji stoisk podanych przez Zamawiającego; bezprzewodowy dostęp do Internetu w budynku; na stronie internetowej Wykonawcy informację o Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2011 wg treści przekazanej przez Zamawiającego; wydrukowanie i powieszenie 2 banerów reklamowych o wymiarach 2m x 1,5m i 12,5m x 2m wg projektu przekazanego przez Zamawiającego, na zewnątrz budynku, w miejscach widocznych dla odwiedzających; dwie konstrukcje reklamowe, na których zostaną zawieszone banery reklamowe (konstrukcje mogące pomieścić baner o wymiarach 6m x 1,5m) umieszczone na zewnątrz budynku, w miejscu widocznym dla odwiedzających; zorganizowanie punktu medycznego; w budynku wystawienniczym (na powierzchni wystawienniczej) 10 stolików oraz 40 krzeseł dla zwiedzających, możliwość skorzystania z restauracji lub kawiarni przez odwiedzających; szatnię dla odwiedzających, czynną w godzinach 10:00-18:00. 5. Catering dla 130 osób w czasie targów: przerwa kawowa (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche) 2 razy dziennie w dniach 4-5 marca w godzinach 9:30-12:00 oraz 16:00-17:30 ), a w dniu 6 marca raz dziennie w dodz.9.30-12.00, ciepły posiłek dwudaniowy podany w godzinach 13:30-15:00 wg menu: 04.03.2011 Zupa Pomidorowa z ryżem Danie główne Makaron w sosie serowym z warzywami, surówka Napoje Sok owocowy 0,2l 05.03.2011 Zupa Żurek Danie główne Shoarma drobiowa z ryżem i surówką Napoje Sok owocowy 0,2 l 06.03.2011 Zupa Pieczarkowa Danie główne Pieczeń z karkówki w sosie pieczeniowym z ziemniakami i surówką Napoje Sok owocowy 0,2l 6. W przypadku konieczności uzyskania zezwoleń umożliwiających zorganizowanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni je na własny koszt. Wszystkie pomieszczenia i usługi winne być zlokalizowane w jednym miejscu. CZĘŚĆ II - KOLACJA DLA 40 OSÓB - Wystawców uczestniczących w Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2011 w dniu 4 marca od godz. 20.30. 1. Lokalizacja: Restauracja w centrum Poznania lub na Starym Mieście, z obsługą kelnerską, czynna nie krócej niż do godz. 23.00. 2. Menu: Przystawka gorąca Zestaw pierogów ręcznie robionych (3 szt./ os.) z kapustą i grzybami z mięsem ruskie Zupa Barszcz czerwony z pasztecikiem Danie główne Pierś kaczki po poznańsku z pyzami, borowikami w śmietanie i kapustą modrą zasmażaną Deser Serniczek z sosem owocowym Napoje Woda mineralna, kawa lub herbata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wojewódzki Grant Eures.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76747,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77303,53

  • Oferta z najniższą ceną: 77303,53 / Oferta z najwyższą ceną: 77303,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.