eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Poznań: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r.
Numer ogłoszenia: 18093 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na Organizację Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r. w dniach 4-6 marca 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - ORGANIZACJA TARGÓW - EDP POZNAŃ 2011 1. Lokalizacja Budynek w Poznaniu o dogodnej lokalizacji dla osób przyjeżdżających z terenu kraju - centrum miasta, bliskość dworców PKP, PKS, z możliwością dotarcia komunikacją miejską, przy budynku zapewnienie parkingu dla min. 20 samochodów osobowych Zamawiającego oraz Wystawców. 2. Opis powierzchni targowej: Wewnątrz budynku min. 1000m2 powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających (mogącej pomieścić do 5 tys. osób), na tej powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających w dniach 4-5 marca w godzinach 10:00-18:00 w dniu 6 marca w godz. 10.00 -16.00, a dla Wystawców w godzinach 9.00-19:00, w dniach 4-6 marca 2011 r. zorganizowanie: -stoiska Zamawiającego - system zabudowy SYMA lub równoważny, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte, oświetlonego w punkcie o wymiarze całkowitym 18m2 (6m x 2m cześć otwarta oraz 3m x 2m część zamknięta), wyposażonego w 6 krzesełek składanych, 3 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, regał metalowy na prospekty o wymiarach (60cm x 160cm), 3 lady, każda o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 6 krzeseł barowych - wys.0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, wieszak na ubranie, kosz na śmieci, grafikę o wymiarach 6m x 1,5m (szer./wys.) usytuowaną na ściankach bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; -30 stoisk targowych - system zabudowy SYMA lub równoważny, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte) oświetlonych w punkcie o wymiarze całkowitym 12m2 (3m x 2m cześć otwarta oraz 3m x 2m część zamknięta na rozmowy kwalifikacyjne), każde wyposażone w 5 krzesełek składanych, 2 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, ladę o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 2 krzesła barowe - wys. 0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę pracodawcy, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, wieszak na ubranie, kosz na śmieci, grafikę o wymiarach 1m x 1,5m usytuowaną na jednej ze ścianek bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; - nagłośnienia, w tym min. 2 mikrofonów bezprzewodowych ze statywami. 3. Opis pozostałych pomieszczeń: - pomieszczenie konferencyjne (120 krzeseł) umożliwiające przeprowadzenie konferencji prasowej oraz prezentacji multimedialnych, wyposażone w laptopa i rzutnik multimedialny, 2 stoły (120cm x 80cm) wraz z zieloną tkaniną, stolik pod rzutnik multimedialny, ekran, minimum 2 bezprzewodowe mikrofony ze statywami, nagłośnienie; - dwa pomieszczenia warsztatowe (2 x min. 20 krzeseł) wyposażone w stoły o wymiarach 120cm x 80cm - po 5 stołów na salkę, wyposażone w stolik pod rzutnik multimedialny, ekran; - wewnątrz budynku punkt informacyjny, wyposażony w 4 krzesła składane, ladę minimum 3m długą, 1m wysoką, 0,5m szeroką, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne; - pomieszczenie dla przedstawicieli Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w godzinach 9:00-19:00 w dniach 3-6 marca 2011 zamykane na klucz, wyposażone w co najmniej 2 stoły o wymiarach 120cm x 80cm każdy, w którym możliwe będzie przechowywanie materiałów targowych. 4. Wykonawca zapewni: - planszę informacyjną dla zwiedzających o wymiarach 3m x 3m, wewnątrz budynku wystawienniczego (dotyczącą lokalizacji wystawców) - treść poda Zamawiający; - przygotowanie numeracji stoisk podanych przez Zamawiającego; - bezprzewodowy dostęp do Internetu w budynku; - na stronie internetowej Wykonawcy informację o Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2011 wg treści przekazanej przez Zamawiającego; -wydrukowanie i powieszenie 2 banerów reklamowych o wymiarach 2m x 1,5m i 12,5m x 2m wg projektu przekazanego przez Zamawiającego, na zewnątrz budynku, w miejscach widocznych dla odwiedzających; - dwie konstrukcje reklamowe, na których zostaną zawieszone banery reklamowe (konstrukcje mogące pomieścić baner o wymiarach 6m x 1,5m) umieszczone na zewnątrz budynku, w miejscu widocznym dla odwiedzających; - zorganizowanie punktu medycznego; - w budynku wystawienniczym (na powierzchni wystawienniczej) 10 stolików oraz 40 krzeseł dla zwiedzających, - możliwość skorzystania z restauracji lub kawiarni przez odwiedzających; - szatnię dla odwiedzających, czynną w godzinach 10:00-18:00. 5. Catering dla 130 osób w czasie targów: - przerwa kawowa (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche) 2 razy dziennie w dniach 4-5 marca w godzinach 9:30-12:00 oraz 16:00-17:30 ), a w dniu 6 marca raz dziennie w dodz.9.30-12.00, - ciepły posiłek dwudaniowy podany w godzinach 13:30-15:00 wg menu: 04.03.2011 Zupa Pomidorowa z ryżem Danie główne Makaron w sosie serowym z warzywami, surówka Napoje Sok owocowy 0,2l 05.03.2011 Zupa Żurek Danie główne Shoarma drobiowa z ryżem i surówką Napoje Sok owocowy 0,2 l 06.03.2011 Zupa Pieczarkowa Danie główne Pieczeń z karkówki w sosie pieczeniowym z ziemniakami i surówką Napoje Sok owocowy 0,2l 6. W przypadku konieczności uzyskania zezwoleń umożliwiających zorganizowanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni je na własny koszt. Wszystkie pomieszczenia i usługi winne być zlokalizowane w jednym miejscu. CZĘŚĆ II - KOLACJA DLA 40 OSÓB - Wystawców uczestniczących w Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2011 w dniu 4 marca od godz. 20.30. 1. Lokalizacja: Restauracja w centrum Poznania lub na Starym Mieście, z obsługą kelnerską, czynna nie krócej niż do godz. 23.00. 2. Menu: - Przystawka gorąca Zestaw pierogów ręcznie robionych (3 szt./ os.) z kapustą i grzybami, z mięsem, ruskie -Zupa Barszcz czerwony z pasztecikiem -Danie główne Pierś kaczki po poznańsku z pyzami, borowikami w śmietanie i kapustą modrą zasmażaną -Deser Serniczek z sosem owocowym -Napoje Woda mineralna, kawa lub herbata.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 22.46.20.00-6, 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia, nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W POZNANIU ul. Kościelna 37 60-537 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 08:20, miejsce: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W POZNANIU ul. Kościelna 37 60-537 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.02.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wojewódzki Grant Eures.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ORGANIZACJA TARGÓW - EDP POZNAŃ 2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lokalizacja Budynek w Poznaniu o dogodnej lokalizacji dla osób przyjeżdżających z terenu kraju - centrum miasta, bliskość dworców PKP, PKS, z możliwością dotarcia komunikacją miejską, przy budynku zapewnienie parkingu dla min. 20 samochodów osobowych Zamawiającego oraz Wystawców. 2. Opis powierzchni targowej: Wewnątrz budynku min. 1000m2 powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających (mogącej pomieścić do 5 tys. osób), na tej powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających w dniach 4-5 marca w godzinach 10:00-18:00 w dniu 6 marca w godz. 10.00 -16.00, a dla Wystawców w godzinach 9.00-19:00, w dniach 4-6 marca 2011 r. zorganizowanie: -stoiska Zamawiającego - system zabudowy SYMA lub równoważny, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte, oświetlonego w punkcie o wymiarze całkowitym 18m2 (6m x 2m cześć otwarta oraz 3m x 2m część zamknięta), wyposażonego w 6 krzesełek składanych, 3 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, regał metalowy na prospekty o wymiarach (60cm x 160cm), 3 lady, każda o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 6 krzeseł barowych - wys.0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, wieszak na ubranie, kosz na śmieci, grafikę o wymiarach 6m x 1,5m (szer./wys.) usytuowaną na ściankach bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; -30 stoisk targowych - system zabudowy SYMA lub równoważny, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte) oświetlonych w punkcie o wymiarze całkowitym 12m2 (3m x 2m cześć otwarta oraz 3m x 2m część zamknięta na rozmowy kwalifikacyjne), każde wyposażone w 5 krzesełek składanych, 2 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, ladę o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 2 krzesła barowe - wys. 0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę pracodawcy, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, wieszak na ubranie, kosz na śmieci, grafikę o wymiarach 1m x 1,5m usytuowaną na jednej ze ścianek bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; -nagłośnienia, w tym min. 2 mikrofonów bezprzewodowych ze statywami. 3. Opis pozostałych pomieszczeń: -pomieszczenie konferencyjne (120 krzeseł) umożliwiające przeprowadzenie konferencji prasowej oraz prezentacji multimedialnych, wyposażone w laptopa i rzutnik multimedialny, 2 stoły (120cm x 80cm) wraz z zieloną tkaniną, stolik pod rzutnik multimedialny, ekran, minimum 2 bezprzewodowe mikrofony ze statywami, nagłośnienie; -dwa pomieszczenia warsztatowe (2 x min. 20 krzeseł) wyposażone w stoły o wymiarach 120cm x 80cm - po 5 stołów na salkę, wyposażone w stolik pod rzutnik multimedialny, ekran; -wewnątrz budynku punkt informacyjny, wyposażony w 4 krzesła składane, ladę minimum 3m długą, 1m wysoką, 0,5m szeroką, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne; -pomieszczenie dla przedstawicieli Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w godzinach 9:00-19:00 w dniach 3-6 marca 2011 zamykane na klucz, wyposażone w co najmniej 2 stoły o wymiarach 120cm x 80cm każdy, w którym możliwe będzie przechowywanie materiałów targowych. 4. Wykonawca zapewni: -planszę informacyjną dla zwiedzających o wymiarach 3m x 3m, wewnątrz budynku wystawienniczego (dotyczącą lokalizacji wystawców) - treść poda Zamawiający; -przygotowanie numeracji stoisk podanych przez Zamawiającego; -bezprzewodowy dostęp do Internetu w budynku; -na stronie internetowej Wykonawcy informację o Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2011 wg treści przekazanej przez Zamawiającego; -wydrukowanie i powieszenie 2 banerów reklamowych o wymiarach 2m x 1,5m i 12,5m x 2m wg projektu przekazanego przez Zamawiającego, na zewnątrz budynku, w miejscach widocznych dla odwiedzających; -dwie konstrukcje reklamowe, na których zostaną zawieszone banery reklamowe (konstrukcje mogące pomieścić baner o wymiarach 6m x 1,5m) umieszczone na zewnątrz budynku, w miejscu widocznym dla odwiedzających; -zorganizowanie punktu medycznego; -w budynku wystawienniczym (na powierzchni wystawienniczej) 10 stolików oraz 40 krzeseł dla zwiedzających, -możliwość skorzystania z restauracji lub kawiarni przez odwiedzających; -szatnię dla odwiedzających, czynną w godzinach 10:00-18:00. 5. Catering dla 130 osób w czasie targów: -przerwa kawowa (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche) 2 razy dziennie w dniach 4-5 marca w godzinach 9:30-12:00 oraz 16:00-17:30 ), a w dniu 6 marca raz dziennie w dodz.9.30-12.00, -ciepły posiłek dwudaniowy podany w godzinach 13:30-15:00 wg menu: 04.03.2011 Zupa Pomidorowa z ryżem Danie główne Makaron w sosie serowym z warzywami, surówka Napoje Sok owocowy 0,2l 05.03.2011 Zupa Żurek Danie główne Shoarma drobiowa z ryżem i surówką Napoje Sok owocowy 0,2 l 06.03.2011 Zupa Pieczarkowa Danie główne Pieczeń z karkówki w sosie pieczeniowym z ziemniakami i surówką Napoje Sok owocowy 0,2l 6. W przypadku konieczności uzyskania zezwoleń umożliwiających zorganizowanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni je na własny koszt. Wszystkie pomieszczenia i usługi winne być zlokalizowane w jednym miejscu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 22.46.20.00-6, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOLACJA DLA 40 OSÓB - Wystawców uczestniczących w Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2011 w dniu 4 marca od godz. 20.30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lokalizacja: Restauracja w centrum Poznania lub na Starym Mieście, z obsługą kelnerską, czynna nie krócej niż do godz. 23.00. 2. Menu: Przystawka gorąca Zestaw pierogów ręcznie robionych (3 szt./ os.) -z kapustą i grzybami -z mięsem -ruskie Zupa Barszcz czerwony z pasztecikiem Danie główne Pierś kaczki po poznańsku z pyzami, borowikami w śmietanie i kapustą modrą zasmażaną Deser Serniczek z sosem owocowym Napoje Woda mineralna, kawa lub herbata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.