eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Dostawa i montaż wyposażenia dla Kulturalnego Centrum Gminny i Miasta w Sianowie - MEBLE



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Sianów: Dostawa i montaż wyposażenia dla Kulturalnego Centrum Gminny i Miasta w Sianowie - MEBLE
Numer ogłoszenia: 465354 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta w Sianowie , Plac Pod Lipami 2, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3185 353, faks 94 3185 353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dla Kulturalnego Centrum Gminny i Miasta w Sianowie - MEBLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia ruchomego, w tym mebli, elementów naściennych, do Kulturalnego Centrum Gminy i Miasta w Sianowie, ul. Plac pod Lipami 9, dokonania ich rozładunku, wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora, dokonania montażu i zamocowania mebli na miejscu ich ustawienia, wypoziomowania, usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli. Przed realizacją dostawy wykonawca zobowiązany jest do dokonania ewentualnych drobnych korekt wymiarowych /w przypadku mebli do wnęk lub małych pomieszczeń/. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do akceptacji Zamawiającego proponowanych wzorów dot. dostawy i rozpoczęcia produkcji po ich pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się do stosowania do wykończenia wnętrz materiałów i wyrobów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są bardzo toksyczne lub intensywnie dymiące. Lada biblioteczna wykonana pod wymiar dla dwóch pracowników obsługujących bibliotekę: - w kształcie litery C z trzech stron zabudowana, o rozmiarach: szerokość 370, głębokość 0,60, długość lewego skrzydła 300, długość prawego skrzydła 200. - ściany/boki o grubości 18 mm w kolorze pomarańczowym, matowy - może być płyta paździerzowa. - blat o grubości 25 mm sklejka liściasta zabezpieczona utwardzalnym lakierem bezbarwnym częściowo kryjącym. Lakier musi spełniać normy do użytku w instytucjach publicznych do stosowania wewnątrz pomieszczeń. Kolor buk naturalny. - wysokość lady do 90 cm, - na środku lady logo Gminy Sianów na białym tle, - pod biurkiem 2 kontenery biurowe, organizacyjne z czterema szufladami, zamykane na klucz przy czym jedna szuflada węższa organizacyjna. Rozmiar konteneru 670x600x200 (wys.,szer., gł). Kolor buk naturalny. - pod biurkiem dwa kontenery z trzema szufladami na karty biblioteczne z przegródkami o szerokości 200 mm - przegródki z cienkich ścianek wewnętrznych. Rozmiar konteneru 670x400x200 (wys.,szer., gł). Kolor buk naturalny. Krzesła obrotowe, Krzesło obrotowe, regulowane w trzech pozycjach, tapicerowane z materiału w kolorze pomarańczowym. Podłokietniki, zagłówek. Oparcie wykonane z siatki. 2 Lampy biurowe na stół W kolorze srebrnym, błyszczące (chromowane). Moc minimum 50 W. Możliwość regulacji lampy minimalnie w trzech miejscach-3szt Regały biblioteczne metalowe - 42szt Rozmiar jednego regału: wysokość 1800, szerokość 1200, głębokość 35 Regały metalowe białe, malowane proszkowo. Fronty zewnętrzne wykończone płytą o grubości 25 mm sklejka liściasta zabezpieczona utwardzalnym lakierem bezbarwnym częściowo kryjącym. Lakier musi spełniać normy do użytku w instytucjach publicznych, do stosowania wewnątrz pomieszczeń. Pomiędzy regałami wystarczająca będzie sklejka liściasta o grubości 18 mm. Fronty zewnętrzne widoczne sklejka liściasta w kolorze buk naturalny o grubości 25 mm. Fronty znajdujące się pomiędzy regałami mogą być wykonane z cieńszej sklejki 18 mm. Wieszak na prasę Kolor buk naturalny. Drewniany sklejka liściasta zabezpieczona utwardzalnym lakierem bezbarwnym częściowo kryjącym. Lakier musi spełniać normy do użytku w instytucjach publicznych, do stosowania wewnątrz pomieszczeń. Gazety do wieszania na patyku. Na jednym wieszaku może być powieszonych do trzech gazet. 2szt Tablica informacyjna wewnętrzna O wymiarach 100 x 70 w drewnianej ramie w kolorze buk naturalny. Korkowa do wieszania za pomocą pinesek. - 1szt Wieszak kredka (różna kolory intensywne) Wysokość 178 cm, kolory żółty, różowy, zielony, zielony. Co najmniej osiem haczyków na stojaku kredka. - 10szt Stoliki do czytelni - 24szt o rozmiarze 90 x90, wysokość 90 cm. Kolor buk naturalny. Blat o grubości 25 mm sklejka liściasta zabezpieczona utwardzalnym lakierem bezbarwnym częściowo kryjącym. Lakier musi spełniać normy do użytku w instytucjach publicznych, do stosowania wewnątrz pomieszczeń. Nogi metalowe chromowane matowe. Regulacja wysokości. Atest trudnopalności PN-EN 1021-1. Krzesła do czytelni oraz do sali komputerowej - 35szt Krzesła, które będą się składać jedno w drugie celem składowania w jedno miejsce - do składowania w stosie. Wymiar ogólny: 425x425, wysokość 855, szerokość 500, głębokość 460, wysokość podkolana 465 mm. Kolor buk naturalny. Sklejka gięta, lakierowana o grubości minimum 7 mm. Nogi chromowane błyszczące. Atest trudnopalności PN-EN 1021-1. Fotele do czytelni audiobook - 3szt Nowoczesny, awangardowy kształt. Z zagłówkiem i podłokietnikami. Wykonane z eko-skóry w kolorze granatowym. Nogi srebne chromowane. Wysokość siedziska 450 mm, głębokość siedziska minimum 500 mm. Fotele powinny być wygodne, ergonomiczne dostosowane dla osób starszych jak i młodszych o nowoczesnym kształcie. Wypełnienie pianka bonelowa. Atest trudnopalności PN-EN 1021-1. Wykładzina do czytelni audiobook - 1 Prostokąt o rozmiarach 500x120, Kolor pomarańczowy, Waga runa (g/m2) 860, Podkład filc, skład poliamid, Brzeg zewnętrzny wykończony listwą ochronną, metalową, matową przykręcaną do podłogi na stałe. Kolor pomarańczowy występujący w niniejszym zamówieniu publicznym powinien być tego samego koloru, odcieniu. Kolor pomarańczowy występuje również przy ladzie bibliotecznej, regałach bibliotecznych. Atest trudnopalności PN-EN 1021-1. Zestaw mebli dla dzieci Kącik młodego czytelnika - 14kpl Stolik o rozmiarach 90X120 w kolorze białym, sztuk 1 Krzesełka do stolika kolorowe (czerwony, zielony, niebieski, żółty), sztuk 6 Regał na książki i przybory plastyczne. Regał powinien być kolorowy, określający jakiś kształt np. domek, rakietę, sztuk 1 Fotel dla dzieci koloru granatowego - sztuk 2 Siedziska typu Saco dla dzieci - 10 sztuk Przedmioty dla dzieci powinny być wykonane z materiałów certyfikowanych, z atestami - dopuszczone do użytku przez dzieci. Atest trudnopalności PN-EN 1021-1. Wykładzina dla dzieci Kącik młodego czytelnika - 1 Prostokąt o rozmiarach 490x220, dłuższa strona zakończona jest łukiem, którego r=50. Kolor pomarańczowy, Waga runa (g/m2) 860, Podkład filc, skład poliamid, Brzeg zewnętrzny wykończony listwą ochronną, metalową, matową przykręcaną do podłogi na stałe. Kolor pomarańczowy występujący w niniejszym zamówieniu publicznym powinien być tego samego koloru, odcieniu. Kolor pomarańczowy występuje również przy ladzie bibliotecznej, regałach bibliotecznych. Atest trudnopalności PN-EN 1021-1. Stolik pod komputery jednososobowy - 11szt stolik o rozmiarach szer. x gł. x wys. 100x70x80, Ściany/boki o grubości 18 mm w kolorze pomarańczowym, matowy może być płyta paździerzowa, Blat o grubości 25 mm sklejka liściasta zabezpieczona utwardzalnym lakierem bezbarwnym częściowo kryjącym. Lakier musi spełniać normy do użytku w instytucjach publicznych do stosowania wewnątrz pomieszczeń. Kolor buk naturalny. Stolik z półką na komputer i otwory w odpowiednim miejscu na kable do myszki i klawiatury, z wysuwaną półką, ze ściankami boczną i przednią. Kotara maskująca, czarna, plusz - 1 rozmiar wysokość 252 szerokość 1010 Szerokość to wartość całkowita uwzględniająca już marszczenia z możliwością rozsunięcia na dwie strony, mocowanie na linach z oczkami. Szafy zabudowane pod wymiar w określonych miejscach - 3szt 1 miejsce: wys., szer., gł., 252x 150x 60 2 miejsce: wys., szer., gł., 252x 130x 60 3 miejsce: wys., szer., gł., 252x 400x 60 Lustro na całej ścianie do ćwiczeń w sali gimnastycznej -1szt Rozmiar ściany 5000x2520 Wysokość może być mniejsza maksymalnie o 270 mm. Dopuszcza się dwa łączenia wynikające z ograniczeń tafli lustra, szkło bezpieczne 4.4.1. laminowane, z atestami bezpieczeństwa przy roztłuczeniu, Zestaw kuchenny - wykonanie i montaż, z doprowadzeniem wody oraz prądu - do 5 metrów. Meble wykonane pod wymiar. - 1kpl Wymiar miejsca w którym ma się znaleźć: Wysokość 252 Szerokość 590 Głębokość 100 W skład zestawu: Piekarnik elektryczny z termometrem i co najmniej z sześcioma funkcjami kuchenki (w tym termoobieg), komora piekarnika minimum 50 l, elektroniczny zegar sterowany sensorowo, prowadnice drabinkowe, EcoClen emalia, wentylator chłodzący, Klas A zabezpieczenie przed dziećmi, szlifowane krawędzie, klasa A, sztuk 1 Kuchenka indukcyjna czteropalnikowa w tym dwie poszerzone, timer, sterowanie sensorowe, zabezpieczenie przed wykipieniem, funkcja Stop Go, sztuk 1 Zlewozmywak dwukomorowy z kranem z mieszaczem wody, sztuk 1 Lodówka z zamrażarką do zabudowy, sztuk 1 Wymiary (wys.x szer.x gł.): 85 x 50 x 58cm, Klasa energetyczna: A++, Mikrofala do zabudowy z funkcją samooczyszczenia o mocy 600 W oraz 800 W, sztuk 1 Okap kuchenny bez możliwości podłączenia do ciągu wentylacyjnego - z możliwością wykorzystania niedrogiego wymiennego filtra węglowego, sztuk 1 Komplet garnków - dwunastoczęściowy, sztuk 12 Zestaw patelni 2 małe, 2 średnie i 2 duże, łącznie sześć patelni, sztuk 1 5 kompletów sztućców 36 - częściowych (łącznie: 30 małych łyżeczek, 30 widelców, 30 łyżek, 30 noży, 30 łyżeczek do kawy, 30 widelczyków do ciasta) - sztućce powinny być proste w swojej formie, metalowe, nierdzewne, sztuk 36 Szafki do zabudowy zgodnie z projektem: szafki dolne i szafki górne w tym szafka narożna wykorzystująca wnękę w pomieszczeniu, ociekarka na sztućce, kosz na odpady typu segregator odpadów 20l+10l+10l, mata w szafce zlewozmywakowej, zawiasy i szuflady, - aluminiowe, uchwyty na krawędzie, uszczelka cokołowa, sztuk 4 3 sztuki podstawek do stania przy blatach kuchennych dla dzieci, sztuk 3 Oświetlenie 4 halogeny pod szafkowe, Czajnik bezprzewodowy o mocy 2000 WAT, sztuk 3 Meble wykonane z płyty paździerzowej w kolorze żółtym na połysk z chromowanymi dodatkami. Szafki samozamykające, szuflady z systemem samozamykającym. Blat kuchenny o minimalnej grubości 35 z podwójnym zaobleniem i zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, blaty psiadające atest higieniczny do zastosowania w budynkach użyteczności publicznej, odporny na zarysowania. Kolor blatu ciemny brąz półmat. Kołnierz między szafkami stojącymi a wiszącymi wykonany ze szkła hartowanego z motywem dziecięcym, kolorowy. Wysokość szafek dostosowana dla dzieci jak i dorosłych. Stoły kuchenne - 3szt Rozmiar stołu: Szerokość 120 Wysokość 80 Głębokość 100 Wykonany z płyty paździerzowej w kolorze ciemnego brązu o grubości minimum 25 mm. Nogi stołu owalne chromowane na połysk. Krzesła kuchenne - 12szt Kolor jasny beż. Sztaluga stołowa skrzynkowa - 1 Wymiary skrzynki 38x27x8,5cm(szer./dł./wys.). Maksymalne podobrazie w wysokości 60cm. Skrzynka posiadająca przegrody ułatwiające ich organizację. Całość powinna się składać i powinna być przenoszona dzięki wygodnemu uchwytowi. Sztaluga studyjna bukowa duża Sztaluga posiadająca bardzo praktyczne usztywnienie miecza (dodatkowa śruba z tyłu) - zapobiega to jego drganiom, które są bardzo nieprzyjemne podczas malowania. Śruby przy nogach pozwalające na ustawienie sztalugi pod odpowiednim kątem. Podwójna półka. Podstawa regulowana przez system zapadek w drewnianej nodze oraz metalowy zamek. Wysokość sztalugi 154-268cm. Wymiary podstawy 60x55cm. Wysokość podobrazia max 135cm. Szerokość półki 60cm. Połka powinna być podwójna. Waga około 11kg. Biurko nauczycielskie -3szt Kolor buk naturalny. Rozmiar 120X60, wysokość maksymalna 90 cm Z trzema szufladami 2. Meble biurowe do gabinetu nr 1 - 1 kpl Wszelkie szafki zamykane na klucz. szafa dwudrzwiowa z nadstawką wys. Szer. Gł. - 250x100x60, 2 kredensy z pólkami w odstępach co 30 cm i 40 cm, wys. Szer. Gł. - 250x100x60, Biurko z przybornikiem na kółkach wymiar biurka - wys. Szer. Gł. - 600x150x100, wymiar przybornika - wys. Szer. Gł. - 500x600x600 Stół konferencyjny wys. Szer. Gł. - 900x120x700 Kredens przy biurku wys. Szer. Gł. - 180x100x30 Cztery krzesła konferencyjne, tapicerka w kolorze pomarańczowym. Meble wykonane z płyty meblowej laminowanej minimalna grubość 18 mm, a blaty stołu i biurka minimum 22mm. Kolor buk naturalny. Uchwyty w kolorze laminatu - ewentualnie chromowane mat. 1 3. Meble biurowe do gabinetu nr 2 -1kpl Wszelkie szafki zamykane na klucz. szafa jednodrzwiowa z nadstawką wys. Szer. Gł. - 250x60x60, kredens zamykany z pólkami w odstępach co 30 cm i 40 cm, wys. Szer. Gł. - 250x100x60, Biurko z przybornikiem na kółkach wymiar biurka - wys. Szer. Gł. - 600x100x70, wymiar przybornika - wys. Szer. Gł. - 500x600x600 Meble wykonane z płyty meblowej laminowanej minimalna grubość 18 mm, a blat biurka minimum 22mm. Kolor buk naturalny. Uchwyty w kolorze laminatu - ewentualnie chromowane mat 1 4. Fotel gabinetowy -1szt Krzesło obrotowe, regulowane w trzech pozycjach, tapicerowane w kolorze pomarańczowym. posiada mechanizm, który zapewnia blokadę w jednej pozycji jak i swobodę bujania się w fotelu, pokrętło od regulacji siły bujania, miękkie siedzisko i oparcie pokryte materiałem i skórą, podstawa i podłokietniki chromowane, części podłokietników wykonane są z wysokiej jakości tworzywa, regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika gazowego, oparcie okryte siatką przepuszczającą powietrze, zagłówek pokryty miękką EKO - skórą. 1 5. Fotel biurowy. 1szt 1. Rolety białe materiałowe do poszczególnych okien w budynku Na parterze - sala komputerowa: wysokość okien - 330, -1 kpl cztery okna: szerokość 1 okna - 53, szerokość 2 okna - 118, szerokość 3 okna - 53, szerokość 4 okna - 183, Na pierwszym piętrze - sale edukacyjne: wysokość okien - 252 Poszczególne okna: szerokość 1 okna - 219, szerokość 2 okna - 330, szerokość 3 okna - 240, szerokość 4 okna - 131, szerokość 5 okna - 53, szerokość 6 okna - 131, - gabinet 1: wysokość okna - 252, szerokość okna - 190, - gabinet 2: wysokość okna - 252, szerokość okna - 120, - gabinet 3: wysokość okna - 252, szerokość okna - 70. Materiał wysokiej jakości z atestem higienicznym i niepalności, szyna wykonana z aluminium, lamel z materiału. 1 2. Podajnik/dozownik do papieru toaletowego do użytku w instytucjach publicznych. 6 3. Podajnik/dozownik do mydła do użytku w instytucjach publicznych. 8 4. Podajnik/dozownik do ręczników jednorazowych do użytku w instytucjach publicznych. 8 5. Szczotki do toalet 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.500,00PLN Słownie: dwa tysiące pięćset złotych. 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów o których mowa w srt. 29 ust. 1 pz.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 7493171012005097732000 0010 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dostarczyć ją zamawiającemu przed otwarciem ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty /lub przekazanie przed otwarciem ofert kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p.. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4)w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył dokumentów o których mowa w art.25 ust.1 p.z.p., lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączne doświadczenie): a) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: - co najmniej 2 zadania dotyczące wykonywania podobnych dostaw wyposażenia do podobnych obiektów /przedszkola, szkoły, żłobki itp/ o wartości min. 100 000 zł każda (przez podobne dostawy Zamawiający rozumie dostawę mebli) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje od inwestorów, protokoły bezusterkowego odbioru robót podpisane przez inwestorów itp.), (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączne doświadczenie): W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sianow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 76-004 Sianów, ul. Armii polskiej 30, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 76-004 Sianów, ul. Armii polskiej 30, pokój nr 12 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.