eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Prowadzenie specjalistycznego poradnictwa pedagogicznego dla rodzin z dziećmi dla uczestników Projektu - Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Koszalin: Prowadzenie specjalistycznego poradnictwa pedagogicznego dla rodzin z dziećmi dla uczestników Projektu - Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.
Numer ogłoszenia: 464834 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 414138 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie specjalistycznego poradnictwa pedagogicznego dla rodzin z dziećmi dla uczestników Projektu - Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Miejsce wykonania zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobolicach. B. Wymagania szczegółowe: - Specjalistyczne poradnictwo dla rodzin z dziećmi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, opracowywanie diagnozy i planu pracy z rodziną, udzielnie wsparcia i porad pedagogicznych na terenie powiatu koszalińskiego, poprawa komunikacji i realizacji pomiędzy rodzicami a dziećmi oraz rodzicami a instytucjami wychowawczymi i wspierającymi rodzinę, umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów wewnątrzrodzinnych, właściwe ukierunkowywanie celów, dążeń oraz wzrostu aspiracji życiowych rodziny, pomoc rodzinom dysfunkcyjnym w powrocie do prawidłowego funkcjonowania w życiu rodzinnym społecznym i zawodowym, prowadzenie indywidualnych konsultacji oraz zajęć grupowych, udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej i kierowanie się zasadami etyki zawodowej w trakcie wykonywania obowiązków służbowych, stała współpraca z zespołem zarządzającym i koordynatorem usług pomocy społecznej, prowadzenie dokumentacji (testy właściwe dla zaobserwowanych symptomów problemu rodziny, w tym ankiety, kwestionariusze wywiadów rodzinnych, genogramy, wystandaryzowane testy, karty czasu pracy, kartoteki klientów), wypełnianie ankiet ewaluacyjnych, sporządzanie raportu podsumowującego pracę w okresie zatrudnienia, dyżury w siedzibie PCPR i partnerów zgodne z ustalonym przez zamawiającego harmonogramem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej Zadanie 2 Działania w zakresie wdrażania standardów pracy socjalnej i funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI PEDAGOGICZNO-RODZINNE Aleksandra Lachowicz 75-451 Koszalin, ul. Spasowskiego 6/8, 75-451 Koszalin, ul. Spasowskiego 6/8, 75-451 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67227,84 / Oferta z najwyższą ceną: 74400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.