eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec-Stacja › Przebudowa ulicWąskiej, Piaskowej, 11 Listopada i Zaolzie w Nurcu-Stacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 46458 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Nurzec-Stacja: Przebudowa ulic: Wąskiej, Piaskowej, 11 Listopada i Zaolzie w Nurcu-Stacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18230-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, krajowy numer identyfikacyjny 5065958500000, ul. ul. Żerczycka  32, 17330   Nurzec-Stacja, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 856 575 078, faks 856 575 063, e-mail gmina@nurzec-stacja.eu
Adres strony internetowej (URL): www.nurzec-stacja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulic: Wąskiej, Piaskowej, 11 Listopada i Zaolzie w Nurcu-Stacji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na: 1) przebudowie ulicy Wąskiej w Nurcu-Stacji o dł. 227,68m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.425.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 2) Przebudowie przedłużenia ulicy Piaskowej w Nurcu-Stacji o długości 416,54m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.423.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 3) Przebudowie ulicy 11 Listopada w Nurcu-Stacji o długości 279,80m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.424.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 4) Przebudowie odcinka Nr II ul. Zaolzie w Nurcu-Stacji o długości 200,5m. Zakres robót dotyczy łącznego wykonania wszystkich odcinków dróg wskazanych w niniejszym opisie. 1) Na ulicy Wąskiej przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 3,0m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm z 30% dodatkiem kruszywa łamanego. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: ? warstwa ścieralna 683,04m^2 ? warstwa wiążąca 704,20m^2 ? podbudowa i warstwa odsączająca 725,36m^2 b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm - 341,52m^2 c) Odwodnienie będzie odbywało się jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. W poboczu obustronnie w km 0+025 - 0+035 oraz 0+155 - 0+165 zastosowano dren francuski o wymiarach 10x0,50x0,31m przykryty betonowym prefabrykatem ażurowym o grubości 9 cm wraz z ustawieniem obrzeży betonowych o wym. 30x8cm na posypce piaskowej, ze spoinami wypełnionymi zaprawa cementową (obramowanie drenu francuskiego). d) Zadanie obejmuje ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ławy z oporem z betonu B10 w ilości 62,48m i wykonanie nawierzchni z ażurowych płyt betonowych 60x40x10cm o pow. 16,32m^2, e) W wyniku realizacji robót należy wykonać usunięcie warstwy czarnoziemu z obrębu robót. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. W wyniku realizacji robót drogowych należy wywieźć na odkład 326m^3 wykopów oraz zużyć na miejscu 2m^3. f) Należy wykonać karczowanie krzaków i poszycia wraz z uporządkowaniem. g) W obrębie działek objętych zadaniem występują następujące instalacje: wodociąg oraz kanalizacja sanitarna. Przewiduje się regulację pionową studzienek kanalizacyjnych i dla zaworów wodociągowych po szt. 5. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy telekomunikacyjne oraz energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. h) Zjazdy będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. i) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 13 na 8 słupkach stalowych oraz montaż progu zwalniającego listwowego o szer. 1,0m z tworzywa sztucznego o dł. progu 3,0m. 2) Na ulicy Piaskowej przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 4,5m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem wyrównania podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o zmiennej grubości z 30% dodatkiem kruszywa łamanego. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: ? warstwa ścieralna 1 966,40m^2 ? warstwa wiążąca 2 019,50m^2 ? wyrównanie podbudowy 120,46m^3 b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm - 653,58m^2. c) Odwodnienie jezdni realizowane będzie jak dotychczas system powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. d) W wyniku realizacji robót drogowych należy wykonać 9m^3 wykopów z czego 3m^3 należy zużyć na miejscu, 6 m^3 należy przewieźć w obrębie wykonywanych robót z wbudowaniem w nasyp. Brakujące zaś 10m^3 gruntu na nasyp należy dostarczyć z dokopu. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. e) W obrębie działek objętych zadaniem występują instalacje wodociągowe. Przewiduje się regulację pionową studzienek wodociągowych szt. 4. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy telekomunikacyjne oraz energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. W obrębie projektowanego odcinka występują trzy telekomunikacyjne przejścia kablowe, które należy zabezpieczyć rurą dwudzielną A58PS o długości 5,50m oraz rurą ochronną HDPE 110/6,3 dł. 5,50m zaślepioną obustronnie. f) Zjazdy na posesje będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. g) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 11 na 8 słupkach z rur stalowych. 3) Na ulicy 11 Listopada przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 3,0m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm z 30% dodatkiem kruszywa łamanego i szer. 3,24m. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: ? warstwa ścieralna 839,40m^2 ? warstwa wiążąca 872,98m^2 ? podbudowa i warstwa odsączająca 906,55m^2 b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm - 419,70m^2 c) Odwodnienie będzie odbywało się jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. d) W wyniku realizacji robót należy wykonać usunięcie warstwy czarnoziemu z obrębu robót w ilości 18,63m^3. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. W wyniku realizacji robót drogowych należy wywieźć na odkład 324m^3 wykopów oraz zużyć na miejscu 8m^3. e) Należy wykonać karczowanie krzaków i poszycia wraz z uporządkowaniem. f) W obrębie działek objętych zadaniem występują następujące instalacje: wodociąg oraz kanalizacja sanitarna. Przewiduje się regulację pionową studzienek kanalizacyjnych szt. 4 i dla zaworów wodociągowych szt. 1. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. g) Planowana infrastruktura drogowa koliduje w km 0+145 - 0+279,80 strona prawa z istniejącym kablem telekomunikacyjnym, który musi zostać przebudowany zgodnie z załączonymi warunkami Orange S.A., wg odrębnego opracowania. h) Zjazdy na posesje będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. i) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 10 na 7 słupkach z rur stalowych. 4) Na odcinku Nr II ulicy Zaolzie w Nurcu-Stacji przewiduje się wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno - asfaltowej gr. 7 cm (4+3). Uwaga: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał na tym odcinku nawierzchnię o min. gr. 4 cm warstwy wiążącej i 3 cm warstwy ścieralnej. W tym przypadku należy przyjąć jako nadrzędne parametry określone w przedmiarze robót. Grubości warstw w dokumentacji projektowej są niewiążące, gdyż niespełnianą obowiązujących na dzień dzisiejszy norm. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: ? Warstwa wiążąca 1290,54m^2 ? Warstwa ścieralna 1272,50m^2 b) Pobocza z kruszywa naturalnego gr. 10 cm o pow. 701,50m^2, c) Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie 70,86m^3, d) Karczowanie krzaków i podszyć, e) Wymiana 2 szt. znaków drogowych na istniejących słupkach. f) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 3. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST i przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233140-2, 45233220-7, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT466372.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Maksbud Sp. z o.o. ,  ,  ul. Mickiewicza 183,  17-100,  Bielsk Podlaski,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: Pl
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492000,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.