eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Twoja szansa. Aktywizacja zawodowa klientów MOPS w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Piła: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Twoja szansa. Aktywizacja zawodowa klientów MOPS w Pile
Numer ogłoszenia: 46352 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kwiatowa 5, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2104311, faks 067 2122131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Twoja szansa. Aktywizacja zawodowa klientów MOPS w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 82 osób bezrobotnych bądź nieaktywnych zawodowo uczestniczących w projekcie TWOJA SZANSA. AKTYWIZACJA ZAWODOWA KLIENTÓW MOPS W PILE: 1. Prawo jazdy kat. B - dla grupy 8 osób. 2. Obsługa komputera w stopniu podstawowym - dla grupy 13 osób. 3. Kucharz małej gastronomii z elementami języka niemieckiego - dla grupy 7 osób. 4. Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym z elementami kadr i płac - dla grupy 6 osób. 5. Technolog prac wykończeniowych w budownictwie - dla grupy 7 osób. 6. Przedstawiciel handlowy - dla grupy 8 osób. 7. Pracownik magazynu i hurtowni z obsługą wózka widłowego - dla grupy 17 osób. 8. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych - dla grupy 24 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany wpis lub aktualizacja na 2011 r. instytucji szkoleniowej w rejestrze instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane przeszkolenie co najmniej 10 osób o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne muszą posiadać wykształcenie wyższe, a prowadzący zajęcia praktyczne muszą posiadać wykształcenie minimum średnie. Prowadzący zajęcia z języka niemieckiego w części 3 zamówienia powinien posiadać wykształcenie uprawniające do prowadzenia zajęć z języka niemieckiego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Oświadczenie o wpisie lub aktualizacji na rok 2011 instytucji szkoleniowej w rejestrze instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70.00
  • 2 - Doświadczenie - 30.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmian w ustawie z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług umowa będzie odpowiednio zmieniona w zakresie dotyczącym należnego Wykonawcy podatku VAT w związku z realizacją niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/mopspila
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w pokoju nr 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w pokoju nr 210 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja szansa. Aktywizacja zawodowa klientów MOPS w Pile w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kat. B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. B dla grupy 8 osób. Moduł szkolenia na jednego beneficjenta powinien obejmować 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 30 godzin (zegarowych) zajęć praktycznych.Wykonawca zobowiązany jest opłacić badanie lekarskie uprawniające do odbycia szkolenia oraz egzamin państwowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Doświadczenie - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa komputera w stopniu podstawowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa komputera w stopniu podstawowym dla grupy 13 osób.Moduł szkolenia na jednego beneficjenta powinien obejmować co najmniej 60 godzin zajęć (w tym min. 50 godzin zajęć praktycznych).Wykonawca zobowiązany jest zapewnić samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia.Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne:przygotowanie do obsługi komputera, praca w środowisku WINDOWS,obsługa edytora tekstów,obsługa arkusza kalkulacyjnego,obsługa poczty elektronicznej,obsługa przeglądarki internetowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Doświadczenie - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kucharz małej gastronomii z elementami języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz małej gastronomii z elementami języka niemieckiego dla grupy 7 osób.Moduł szkolenia na jednego beneficjenta powinien obejmować co najmniej 174 godziny zajęć (w tym co najmniej 90 godzin zajęć praktycznych i 30 godzin języka niemieckiego). Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne:zasady żywienia, dietetyka,zasady higieny produkcji, obrotu i przechowywania środków spożywczych, organizacja pracy na stanowisku kucharza,sporządzanie (dań ciepłych i zimnych) i dekorowanie potraw,wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych, BHP w gastronomi,język niemiecki w pracy kucharza. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia badania lekarskie wymagane do rozpoczęcia szkolenia i ponieść ich koszty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Doświadczenie - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym z elementami kadr i płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym z elementami kadr i płac dla grupy 6 osób.Moduł szkolenia na jednego beneficjenta powinien obejmować co najmniej 90 godzin zajęć (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia.Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne:obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel,obsługa baz danych (m. in. wprowadzanie danych, porządkowanie, analiza , raportowanie),kodeks pracy - podstawowe wiadomości, podatek dochodowy od osób fizycznych,umowy cywilno -prawne,system ubezpieczeń społecznych,obsługa programu Płatnik,sporządzanie listy płac oraz deklaracji podatkowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Doświadczenie - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Technolog prac wykończeniowych w budownictwie dla grupy 7 osób.Moduł szkolenia na jednego beneficjenta powinien obejmować co najmniej 180 godzin zajęć (w tym co najmniej 160 godzin zajęć praktycznych). Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne: ogólne wiadomości o pracach wykończeniowych, materiały podstawowe i wspomagające prace wykończeniowe, technologia wykonania tynków, płytek, paneli, tapetowania i malowania, BHP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Doświadczenie - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedstawiciel handlowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Przedstawiciel handlowy dla grupy 8 osób.Moduł szkolenia na jednego beneficjenta powinien obejmować co najmniej 90 godzin zajęć (w tym min. 60 godzin zajęć praktycznych).Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne:wybrane zagadnienia prawne związane z pracą przedstawiciela handlowego,telemarketing, poznanie zasad i etapów prowadzenia telefonicznej rozmowy z klientem,prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem,stosowanie norm obyczajowych, etycznych i estetycznych, działalność promocyjna i marketingowa,sztuka poszukiwania klientów, przygotowanie spotkań biznesowych i planowanie efektów,techniki sprzedaży, etapy rozmowy handlowej,przygotowanie i prowadzenie sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta - poznanie technik autoprezentacji, nauka zachowań asertywnych,tworzenie wizerunku osoby kompetentnej i godnej zaufania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Doświadczenie - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pracownik magazynu i hurtowni z obsługą wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Pracownik magazynu i hurtowni z obsługą wózka widłowego dla grupy 17 osób.Moduł szkolenia na jednego beneficjenta powinien obejmować co najmniej 96 godzin zajęć (w tym 20 godzin zajęć praktycznych z obsługi wózka widłowego i 30 godzin praktycznych z pracownika magazynu i hurtowni). Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne:typy stosowanych wózków,budowa wózka,czynności kierowcy przy obsłudze wózków,wiadomości z zakresu bhp i ppoż,wiadomości o dozorze technicznym,czynności operatora w czasie pracy z wózkami,praktyczna nauka jazdy i manewrowania wózkiem, gospodarka magazynowa - zasady poprawnego przechowywania towarów,obsługa programu do prowadzenia gospodarki magazynowej,nowoczesne techniki sprzedaży,reklamacje i zwroty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Doświadczenie - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych dla grupy 24 osób.Moduł szkolenia na jednego beneficjenta powinien obejmować co najmniej 84 godzin zajęć (w tym 40 godzin zajęć praktycznych).Wykonawca zobowiązany jest zapewnić samodzielne stanowisko z kasą fiskalną dla każdego uczestnika szkolenia.Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne:organizacja pracy i BHP na stanowisku obsługi klienta,wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej,organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów,obsługa klienta oraz przebieg sprzedaży detalicznej,omówienie obowiązujących przepisów prawno - fiskalnych, wystawianie faktury VAT i rachunków,budowa i zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych,obsługa kasy, w tym m. in. przygotowanie kasy do pracy, programowanie kasy,transakcje sprzedaży, współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów i komputerem itp.,raporty kasowe,praktyczna obsługa terminala kart płatniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Doświadczenie - 30.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.