eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg na terenie miasta Białegostoku przy użyciu walca - rejon Miasto

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Białystok: Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg na terenie miasta Białegostoku przy użyciu walca - rejon Miasto
Numer ogłoszenia: 46291 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21639 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg na terenie miasta Białegostoku przy użyciu walca - rejon Miasto.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje:: a) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych /poprzecznych i podłużnych/ spadków, bez uzupełnienia wybojów lecz z zagęszczeniem gruntu przy użyciu walca, b) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych /poprzecznych i podłużnych/ spadków z uzupełnieniem wybojów materiałem mineralnym /śr. grubość 5 cm/ i zagęszczeniem gruntu przy użyciu walca. c) ścinanie poboczy dróg z miejscowym przemieszczeniem gruntu, d) ścinanie poboczy dróg z wywiezieniem gruntu /na średnią odległość 10km/, e) uzupełnienie poboczy żwirami, mieszankami, piaskami, f) uzupełnienie wybojów pospółką wraz z zagęszczeniem, g) wbudowanie destruktu asfaltowego, pochodzącego z robót rozbiórkowych - bez kosztów transportu, wraz z zagęszczeniem, h) wbudowanie destruktu asfaltowego /materiał Zamawiającego/, pochodzącego z robót rozbiórkowych a dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10km wraz zagęszczeniem, i) wbudowanie destruktu betonowego /materiał Zamawiającego/, dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10 km wraz zagęszczeniem, j) wykonanie koryta /wykopu/ wg wskazań Zamawiającego z wywozem urobku na odległość do 10km, k) wykonanie koryta /wykopu/ wg wskazań Zamawiającego bez wywozu urobku. 1.1. Na ulicach, na których brak tabliczek informacyjnych o uzbrojeniu podziemnym /studnie, zasuwy/ Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, wystąpi do właściciela uzbrojenia o wskazanie lokalizacji tych urządzeń dla Wykonawcy robót objętych niniejszą umową. 1.2. Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię do naprawy, określi protokół konieczności sporządzany przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac w terminie określonym protokołem, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zmianę terminu realizacji prac. 1.3. Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót i kosztorys. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 3 dni od daty dostarczenia obmiaru. 1.4. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaś w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu /objazdów/ pokryje Zamawiający. 1.5. Przy realizacji zamówienia muszą być spełnione wymagania określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót . 1.6. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca Zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową oraz całodzienny stały kontakt telefoniczny z Zamawiającym, w celu umożliwienia przekazywania robót do realizacji . 1.7. Zamawiający ma prawo do przekazywania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole konieczności. 1.8. Roboty uznaje się za wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót , jeżeli wszystkie badania i pomiary z zachowaniem tolerancji dadzą wyniki pozytywne, w przeciwnym wypadku Wykonawca dokona naprawy na własny koszt poprzez ponowne spulchnienie nawierzchni gruntowej , wyrównanie i powtórne zagęszczenie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 1.9. Do przekazania i odbioru robót wykonawca zapewnia własny transport. 1.10. Dzienna ilość zlecenia dla Wykonawcy równania nawierzchni gruntowej z zagęszczeniem przy użyciu walca wynosi min.5000 m2 /przy sprzyjających warunkach atmosferycznych/. Wykonawca może zaoferować większą ilość zgodnie z deklaracją określoną w formularzu ofertowym zał. nr 1. W przypadku zlecenia ilości niepodzielnej przez deklarowaną dzienną ilość m 2 równania, Wykonawca nie będzie ponosił konsekwencji finansowych z powodu wykonania niepełnej dziennej działki w ostatnim dniu równania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Wiesława Łuczak, Jan Łuczak Spółka Cywilna 99-210 Uniejów, ul.Łęczycka 2, 99-210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 858870,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 297450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 380604,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.