To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Jasło: Świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18
Numer ogłoszenia: 4626 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264315 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4483189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18 w tym: 1). Sprzątanie określonych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia pomieszczeń wewnątrz budynku, 2). Mycie okien w sprzątanych pomieszczeniach, 3). Utrzymanie czystości wymienionych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia zewnętrznych elementów. 2. Opis nieruchomości której dotyczy przedmiot zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzątanie i utrzymanie w czystości w budynku Starostwa powiatowego w Jaśle o następującym metrażu: 1).Piwnice - 862,51 m2 , (z wyłączeniem archiwów PUP) w tym: a). archiwa - 319,75 m2, b). korytarze, kotłownia i inne pomieszczenia gospodarcze - 542,76 m2 2). Parter - 1025,50 m2, (z wyłączeniem pomieszczeń PUP, MKS i ajencja) w tym: a). archiwa - 56,90 m2, b). toalety - 35,07 m2, c). korytarze, hol, klatki schodowe - 290,38 m2, d). pokój socjalny - 49,41 m2, e). serwerownia - 8,33 m2, f). pomieszczenia biurowe - 585,41 m2, 3). I piętro - 122,13 m2, w tym : a). klatki schodowe - 69,90 m2, b). pomieszczenia biurowe - 52,23 m2, (centrum interwencji kryzysowej PCPR), 4). II piętro - 1181,97 m2, w tym : a). archiwa - 52,00 m2, b). toalety - 36,26 m2, c). korytarze, hol, klatki schodowe - 304,08 m2, d). serwerownia - 13,81 m2, e). pomieszczenia biurowe - 775,82 m2, 5). III piętro - 732,56 m2 (tylko część oddana do użytku), w tym: a). toalety - 16,78 m2, b). korytarze, hol, klatki schodowe - 189,87 m2, c). pomieszczenia biurowe - 525,91 m2, 6). Powierzchnia chodników - 315,00 m2 (od strony Rynku i ul. Kazimierza Wielkiego). 7). Tereny zielone (trawniki na dziedzińcu wewnętrznym i klomb przed budynkiem przy Rynku) - 167 m2. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.1). Zapewnienia odpowiedniej do zakresu świadczonej usługi sprzątania, liczby osób sprzątających, 1.2). Sprzątania wskazanych w pkt 2 pomieszczeń i elementów budynku oraz otoczenia budynku z odpowiednią częstotliwością i przez odpowiedni okres czasu zapewniający utrzymanie ich w należytej czystości. 2. Zamawiający wymaga w szczególności, aby: 1.1). Usługa sprzątania była wykonywana w każdym dniu urzędowania Starostwa Powiatowego w Jaśle, 1.2). Sprzątanie pomieszczeń wykonywane było w godzinach od 13.00 do 20.00, 1.3). W każdym dniu urzędowania Starostwa Powiatowego w Jaśle, sprzątane były co do zasady wszystkie powierzchnie wskazane w rozdz. III siwz - opis przedmiotu zamówienia pkt 2.1), 2.2), 2.3), 2.4), 2.5), 2.6), 2.7), z wyjątkiem powierzchni archiwów, 1.4). Archiwa powinny być sprzątane dwa razy w miesiącu. 1.5). Piwnica powinna być sprzątana przynajmniej raz na tydzień. 1.6).Pomieszczenia przeznaczone na archiwa, pomieszczenia Wydziału Komunikacji i Transportu, serwerownie oraz Kancelaria Tajna muszą być sprzątane w godzinach pracy urzędu w obecności wyznaczonego pracownika Starostwa. 1.7). Sprzątanie pomieszczeń Wydziału Komunikacji i Transportu musi odbywać się w godzinach od 14.00 do 15.15. 1.8). W okresach od 1.01.2014 r. do 30.04.2014 r. oraz od 1.11.2014 r. do 31.12.2014r. sprzątanie powierzchni których mowa w rozdz. III siwz - opis przedmiotu zamówienia w pkt. 2.6). obejmuje także usuwanie śniegu i zapewnienie bezpiecznego przejścia w dniach i godzinach o których mowa w pkt. 3.2.1.1) i 3.2.1.2). Z usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z budynku włącznie. 1.9). Co najmniej raz na pół roku były myte okna w sprzątanych pomieszczeniach - na zewnątrz i wewnątrz oraz parapety zewnętrzne. 1.10). Powierzchnie korytarzy powinny być sprzątane maszynowo. 1.11). Dwa razy w roku powinna być przeprowadzona polimeryzacja posadzek. 4. Wymagany minimalny zakres czynności, które powinny być wykonywane podczas sprzątania pomieszczeń: 1.1). codziennie: a). odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów, b). czyszczenie na wilgotno parkietów, c). czyszczenie na mokro podłóg zmywalnych, d). usuwanie pajęczyn, e). usuwanie kurzu z zewnętrznych powierzchni mebli i innego wyposażenia pomieszczeń, f). usuwanie kurzu z różnych elementów związanych trwale ze ścianami pomieszczeń, g). czyszczenie powierzchni mebli i drzwi, h). Gabloty i tablice na korytarzach. i). odkurzanie i czyszczenie zewnętrznych powierzchni urządzeń i sprzętu biurowego, j). usuwanie kurzu ze wszystkich innych składników wyposażenia pomieszczeń, k). czyszczenie poręczy (klatki schodowe), l). opróżnianie koszy na śmieci i pojemników niszczarek, ł). czyszczenie drzwi wejściowych do budynku z czyszczeniem szyb włącznie, m). odkurzanie i czyszczenie powierzchni grzejników CO, n). przecieranie na mokro zmywalnych ścian, o). czyszczenie luster, p). czyszczenie zlewozmywaków, armatury, umywalek i oczek WC, r). czyszczenie drobnego wyposażenia w toaletach (uchwyty na papier toaletowy, szczotki i uchwyty na szczotki WC, itp.) s). uzupełnianie mydła, odświeżaczy powietrza i papieru toaletowego w toaletach, t). zakładanie kostek dezynfekujących w WC, 1.2). co najmniej raz w tygodniu : a). czyszczenie na mokro parapetów wewnętrznych, 1.3). co najmniej raz w miesiącu : a). czyszczenie zewnętrznych powierzchni opraw oświetleniowych, b). czyszczenie grzejników CO, 1.4). co najmniej raz na pół roku : a). konserwacja powierzchni podłóg lastriko - parter, II piętro i klatki schodowe, b). czyszczenie żaluzji, c). mycie okien, d). mycie drzwi wewnętrznych, e). zdejmowanie, pranie i wieszanie firanek, 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zgłaszał zauważone w funkcjonowaniu urządzeń i wyposażeniu budynku usterki. 6. Wykonawca zapewni : sprzęt, środki czyszczące i dezynfekujące, środki czystości, mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, odświeżacze powietrza i inne materiały konieczne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Używane środki czystości muszą posiadać wymagane prawem atesty. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie osób, którymi posługuje się w ramach wykonywania niniejszej umowy, jak również za zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji, co do których osoby, którymi posługuje się Wykonawca, mogły powziąć wiadomość w związku z wykonywaniem czynności objętych zakresem zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.14.00 - 90.91.14.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARMA Sp. z o. o., ul. Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57796,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69759,36
Oferta z najniższą ceną: 69759,36 / Oferta z najwyższą ceną: 111145,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- "Udzielania świadczeń w zakresie opieki psychologicznej (poradnictwo, doradztwo) w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło"
- Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Scalenie gruntów wsi Gąsówka gm. Tarnowiec na obszarze 192,37ha".
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Usługa sprzątania pomieszczeń w OD w Wieliczkach
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.