eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Jasło: Świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18.
Numer ogłoszenia: 264315 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jaśle , Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4483189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle Rynek 18 w tym: 1). Sprzątanie określonych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia pomieszczeń wewnątrz budynku, 2). Mycie okien w sprzątanych pomieszczeniach, 3). Utrzymanie czystości wymienionych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia zewnętrznych elementów. 2. Opis nieruchomości której dotyczy przedmiot zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzątanie i utrzymanie w czystości w budynku Starostwa powiatowego w Jaśle o następującym metrażu: 1).Piwnice - 862,51 m2 , (z wyłączeniem archiwów PUP) w tym: a). archiwa - 319,75 m2, b). korytarze, kotłownia i inne pomieszczenia gospodarcze - 542,76 m2 2). Parter - 1025,50 m2, (z wyłączeniem pomieszczeń PUP, MKS i ajencja) w tym: a). archiwa - 56,90 m2, b). toalety - 35,07 m2, c). korytarze, hol, klatki schodowe - 290,38 m2, d). pokój socjalny - 49,41 m2, e). serwerownia - 8,33 m2, f). pomieszczenia biurowe - 585,41 m2, 3). I piętro - 122,13 m2, w tym : a). klatki schodowe - 69,90 m2, b). pomieszczenia biurowe - 52,23 m2, (centrum interwencji kryzysowej PCPR), 4). II piętro - 1181,97 m2, w tym : a). archiwa - 52,00 m2, b). toalety - 36,26 m2, c). korytarze, hol, klatki schodowe - 304,08 m2, d). serwerownia - 13,81 m2, e). pomieszczenia biurowe - 775,82 m2, 5). III piętro - 732,56 m2 (tylko część oddana do użytku), w tym: a). toalety - 16,78 m2, b). korytarze, hol, klatki schodowe - 189,87 m2, c). pomieszczenia biurowe - 525,91 m2, 6). Powierzchnia chodników - 315,00 m2 (od strony Rynku i ul. Kazimierza Wielkiego). 7). Tereny zielone (trawniki na dziedzińcu wewnętrznym i klomb przed budynkiem przy Rynku) - 167 m2. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.1). Zapewnienia odpowiedniej do zakresu świadczonej usługi sprzątania, liczby osób sprzątających, 1.2). Sprzątania wskazanych w pkt 2 pomieszczeń i elementów budynku oraz otoczenia budynku z odpowiednią częstotliwością i przez odpowiedni okres czasu zapewniający utrzymanie ich w należytej czystości. 2. Zamawiający wymaga w szczególności, aby: 1.1). Usługa sprzątania była wykonywana w każdym dniu urzędowania Starostwa Powiatowego w Jaśle, 1.2). Sprzątanie pomieszczeń wykonywane było w godzinach od 13.00 do 20.00, 1.3). W każdym dniu urzędowania Starostwa Powiatowego w Jaśle, sprzątane były co do zasady wszystkie powierzchnie wskazane w rozdz. III siwz - opis przedmiotu zamówienia pkt 2.1), 2.2), 2.3), 2.4), 2.5), 2.6), 2.7), z wyjątkiem powierzchni archiwów, 1.4). Archiwa powinny być sprzątane dwa razy w miesiącu. 1.5). Piwnica powinna być sprzątana przynajmniej raz na tydzień. 1.6).Pomieszczenia przeznaczone na archiwa, pomieszczenia Wydziału Komunikacji i Transportu, serwerownie oraz Kancelaria Tajna muszą być sprzątane w godzinach pracy urzędu w obecności wyznaczonego pracownika Starostwa. 1.7). Sprzątanie pomieszczeń Wydziału Komunikacji i Transportu musi odbywać się w godzinach od 14.00 do 15.15. 1.8). W okresach od 1.01.2014 r. do 30.04.2014 r. oraz od 1.11.2014 r. do 31.12.2014r. sprzątanie powierzchni których mowa w rozdz. III siwz - opis przedmiotu zamówienia w pkt. 2.6). obejmuje także usuwanie śniegu i zapewnienie bezpiecznego przejścia w dniach i godzinach o których mowa w pkt. 3.2.1.1) i 3.2.1.2). Z usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z budynku włącznie. 1.9). Co najmniej raz na pół roku były myte okna w sprzątanych pomieszczeniach - na zewnątrz i wewnątrz oraz parapety zewnętrzne. 1.10). Powierzchnie korytarzy powinny być sprzątane maszynowo. 1.11). Dwa razy w roku powinna być przeprowadzona polimeryzacja posadzek. 4. Wymagany minimalny zakres czynności, które powinny być wykonywane podczas sprzątania pomieszczeń: 1.1). codziennie: a). odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów, b). czyszczenie na wilgotno parkietów, c). czyszczenie na mokro podłóg zmywalnych, d). usuwanie pajęczyn, e). usuwanie kurzu z zewnętrznych powierzchni mebli i innego wyposażenia pomieszczeń, f). usuwanie kurzu z różnych elementów związanych trwale ze ścianami pomieszczeń, g). czyszczenie powierzchni mebli i drzwi, h). Gabloty i tablice na korytarzach. i). odkurzanie i czyszczenie zewnętrznych powierzchni urządzeń i sprzętu biurowego, j). usuwanie kurzu ze wszystkich innych składników wyposażenia pomieszczeń, k). czyszczenie poręczy (klatki schodowe), l). opróżnianie koszy na śmieci i pojemników niszczarek, ł). czyszczenie drzwi wejściowych do budynku z czyszczeniem szyb włącznie, m). odkurzanie i czyszczenie powierzchni grzejników CO, n). przecieranie na mokro zmywalnych ścian, o). czyszczenie luster, p). czyszczenie zlewozmywaków, armatury, umywalek i oczek WC, r). czyszczenie drobnego wyposażenia w toaletach (uchwyty na papier toaletowy, szczotki i uchwyty na szczotki WC, itp.) s). uzupełnianie mydła, odświeżaczy powietrza i papieru toaletowego w toaletach, t). zakładanie kostek dezynfekujących w WC, 1.2). co najmniej raz w tygodniu : a). czyszczenie na mokro parapetów wewnętrznych, 1.3). co najmniej raz w miesiącu : a). czyszczenie zewnętrznych powierzchni opraw oświetleniowych, b). czyszczenie grzejników CO, 1.4). co najmniej raz na pół roku : a). konserwacja powierzchni podłóg lastriko - parter, II piętro i klatki schodowe, b). czyszczenie żaluzji, c). mycie okien, d). mycie drzwi wewnętrznych, e). zdejmowanie, pranie i wieszanie firanek, 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zgłaszał zauważone w funkcjonowaniu urządzeń i wyposażeniu budynku usterki. 6. Wykonawca zapewni : sprzęt, środki czyszczące i dezynfekujące, środki czystości, mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, odświeżacze powietrza i inne materiały konieczne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Używane środki czystości muszą posiadać wymagane prawem atesty. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie osób, którymi posługuje się w ramach wykonywania niniejszej umowy, jak również za zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji, co do których osoby, którymi posługuje się Wykonawca, mogły powziąć wiadomość w związku z wykonywaniem czynności objętych zakresem zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.14.00 - 90.91.14.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na jednoczesnym i trwającym przez co najmniej 6 kolejnych miesięcy sprzątaniu u jednego Zleceniodawcy pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynkach użyteczności publicznej o łącznej sumie powierzchni przeznaczonej do sprzątania nie mniejszej niż 3.000 m2 (trzy tysiące metrów kwadratowych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r., Nr 75, poz. 690, ze zm.) - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie wykazu zrealizowanych usług - zał. nr 4 do siwz, oświadczenia - załącznik nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - zał. nr 5 do siwz (jeżeli dotyczy),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie - oświadczenia - załącznik nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - zał. nr 5 do siwz (jeżeli dotyczy),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem), 3. Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia oraz będące następstwem tych zdarzeń przerwy w dostawie energii elektrycznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, Sekretariat Starosty pok. 314.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.