eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › dostawa 40 szt. notebooków dla potrzeb Izby Celnej w Gdyni przy ul. Północnej 9A w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Gdynia: dostawa 40 szt. notebooków dla potrzeb Izby Celnej w Gdyni przy ul. Północnej 9A w Gdyni
Numer ogłoszenia: 461326 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 40 szt. notebooków dla potrzeb Izby Celnej w Gdyni przy ul. Północnej 9A w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Dostawa notebooków 15,6 cali - 20 szt. L.p. Parametry Wymagania minimalne 1. Wyświetlacz 15,6 cali; rozdzielczość 1366 x 768; typu LED z powłoką antyodblaskową 2. Procesor Min. dwurdzeniowy, częstotliwość taktowania min. 2,4 GHz. Rozmiar pamięci (cache): min. 3 MB 3. Pamięć RAM min. 4 GB 1600 MHz możliwość rozbudowy do 8GB 4. Dysk twardy min. 320 GB SATA 7200 RPM 5. Karta graficzna Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 11, Shader 5.0 6. Komunikacja przewodowa - Ethernet, obsługująca przepustowości 10/100/1000, ze złączem RJ45. 7. Komunikacja bezprzewodowa - karta sieciowa Wi-Fi obsługująca sieci min. 802.11 /b/g/n - karta Bluetooth: z możliwością wyłączenia 8. Porty/złącza - min. 2 x USB 3.0, - złącze D-SUB, - czytnik kart SD, MMC, MS, - ExpressCard 34 - 1 x RJ45, - HDMI, - mic-in, - wyjście słuchawkowe. 9. Napęd optyczny DVD-RW 10. Karta dźwiękowa karta dźwiękowa zgodna z HD Audio 11. Klawiatura Klawiatura wewnętrzna - wersja USA/międzynarodowa (QWERTY) 12. Urządzenia wskazujące Wbudowany touchpad z min. 2 klawiszami funkcyjnymi 13. Zasilacz zasilacz min. 65 W 14. Bateria Min. 6-ogniwowa bateria litowo-jonowa 15. System operacyjny, oprogramowanie MS Windows 7 Professional (64-bit) w polskiej wersji językowej, (preinstalowany na dysku twardym) wraz z nośnikiem pozwalającym na ponowną instalację systemu niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon lub równoważny: - posiadający co najmniej te same funkcjonalności, - kompatybilny z oprogramowaniem przeznaczonym dla ww. systemu 16. Wyposażenie dodatkowe Torba do notebooka, mysz bezprzewodowa 17. Waga Max. 2,8 kg. Z baterią. 18. Warunki gwarancji 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. B. Dostawa notebooków 17,3 cali - 20 szt. L.p. Parametry Wymagania minimalne 1. Wyświetlacz 17,3 cali; rozdzielczość 1600x900; typu LED z powłoką antyodblaskową 2. Procesor Dwurdzeniowy, częstotliwość taktowania min. 2,4 GHz. Rozmiar pamięci (cache): min. 3 MB 3. Pamięć RAM min. 4 GB 1600 MHz możliwość rozbudowy do 8GB 4. Dysk twardy min. 500 GB SATA 5400 RPM 5. Karta graficzna Z pamięcią niewspółdzieloną z systemem operacyjnym ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 11 6. Komunikacja przewodowa - Ethernet, obsługująca przepustowości 10/100/1000, ze złączem RJ45. 7. Komunikacja bezprzewodowa - karta sieciowa Wi-Fi obsługująca sieci min. 802.11 /b/g/n - karta Bluetooth: z możliwością wyłączenia 8. Porty/złącza - min. 2 x USB 3.0, - złącze D-SUB, - czytnik kart SD, MMC, MS, - ExpressCard 34 - 1 x RJ45, - HDMI, - mic-in, - wyjście słuchawkowe. 9. Napęd optyczny DVD-RW 10. Karta dźwiękowa Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, wbudowane min. 2 głośniki stereo o mocy każdy min 2W 11. Klawiatura Klawiatura wewnętrzna - wersja USA/międzynarodowa (QWERTY) 12. Urządzenia wskazujące Wbudowany touchpad z min. 2 klawiszami funkcyjnymi 13. Zasilacz zasilacz min. 65 W 14. Bateria Min. 6-ogniwowa bateria litowo-jonowa 15. System operacyjny, oprogramowanie MS Windows 7 Professional (64-bit) w polskiej wersji językowej, (preinstalowany na dysku twardym) wraz z nośnikiem pozwalającym na ponowną instalację systemu niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon lub równoważny: - posiadający co najmniej te same funkcjonalności, - kompatybilny z oprogramowaniem przeznaczonym dla ww. systemu 16. Wyposażenie dodatkowe Torba do notebooka, mysz bezprzewodowa 17. Waga Max. 3,8 kg. 18. Warunki gwarancji 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia/złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, III piętro, od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, parter, pokój 003.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.