eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ-83-2012 Dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Włocławek: DIZ-83-2012 Dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 460934 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-83-2012 Dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: L. p. Nazwa asortymentu Ilość 1 Szafa na leki podwójna 4 szt. 2 Szafa na leki pojedyncza 2 szt 3 Szafy na leki wiszące 2 szt. 4 Stolik zabiegowy 4 szt. 5 Taboret lekarski ( obrotowy) 8 szt. 6 Wózki do pościeli 3-komorowe 2 szt. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: L. p. Nazwa asortymentu Ilość 1 Szafa ubraniowa 2 - komorowa B.H.P. 47 szt. 2 Wiadro pedałowe metalowe / Kosz na odpady 30 szt. 3 Regał metalowy otwarty o wymiarach 200cm x 90 cm x 60 cm 2 szt. Zadanie III (wyposażenie dodatkowe). Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: L. p. Nazwa asortymentu Ilość 1 Odstojnik do gipsu montowany pod zlewem 1szt. Zadanie IV (wyposażenie dodatkowe). Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: L. p. Nazwa asortymentu Ilość 1 Lodówka z zamrażalnikiem 1 szt. 2 Lada chłodnicza wyposażona w szklane drzwi 1 szt. OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH W ZAMÓWIENIU WYPOSAŻENIA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W SZPITALU WOJEWÓDZKIM WE WŁOCŁAWKU Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: Opis parametrów wymaganych Parametr wymagany Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1.Meble :Szafa na leki podwójna sztuk - 4. 1. Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych oraz blachy, pokryta lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2. Szafa posiadająca dwoje drzwi wyposażone w zamki patentowe oraz uszczelki magnetyczne TAK 3. Boki szafy i drzwi przeszklone TAK 4. Szafa wyposażona w 5 szklanych półek z regulacją wysokości TAK 5. Wysokość szafy: 175 cm (+ - 5 cm) TAK 6. Szerokość: 110 cm (+ - 5 cm) TAK 7. Głębokość: 48 cm (+ - 5 cm) TAK 8. Możliwość łatwego wypoziomowania za pomocą stopek regulacyjnych TAK 9. Gwarancja 24 miesiące TAK 10. Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 11. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 12. Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 2. Meble: Szafa na leki pojedyncza - 2 szt. 1. Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych oraz blachy, pokryta lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2. Szafa posiadająca drzwi wyposażone w zamki patentowe oraz uszczelki magnetyczne TAK 3. Boki szafy oraz drzwi dolne zabudowane TAK 4. Drzwi górne przeszklone, środek wyposażony w min. 3 szklane półki z regulacją wysokości TAK 5. Wysokość szafy: 175 cm (+ - 5 cm) TAK 6. Szerokość: 58 cm (+ - 5 cm) TAK 7. Głębokość: 48 cm (+ - 5 cm) TAK 8. Możliwość łatwego wypoziomowania za pomocą stopek regulacyjnych TAK 9. Gwarancja 24 miesiące TAK 10. Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 11. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 12. Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 3.Meble: Szafa na leki wisząca - 2 szt. 1. Szafka wisząca dwukomorowa 134 x 30 x 60 cm. Rodzaj frontu : drzwi przeszklone. Wyposażenie : półka x 1, zamek. TAK 2. Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych oraz blachy, pokryta lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV 3. Szafa posiadająca dwoje drzwi wyposażone w zamki patentowe oraz uszczelki magnetyczne 4. Boki szafy i drzwi przeszklone 5. Szafa wyposażona w 1szklaną półkę z regulacją wysokości 6. Gwarancja 24 miesiące 7. Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat 8. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat 9. Czas reakcji serwisu - 24 godz. 4. Stolik zabiegowy na kółkach - 4 szt. 1. Konstrukcja wykonana w całości ze stali nierdzewnej TAK 2. Wysokość - 930 mm Długość - 850 mm Szerokość - 540mm TAK Gwarancja 24 miesiące TAK Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 5.Taboret lekarski (obrotowy) - 8 szt. 1. Konstrukcja wykonana z stali kwasoodpornej , odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2. Siedzisko kwasoodporne o szerokości 350 mm podnoszone hydraulicznie za pomocą dźwigni nożnej. TAK 3. Wysokość regulowana w zakresie: od 460 - 600 mm TAK 4. podstawa pięcioramienna wykonana ze stali nierdzewnej z obręczą pod nogi TAK 5. kółka o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą TAK 6. Gwarancja 24 miesiące TAK 7. Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 8. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 9. Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 6. Wózki do pościeli brudnej 3- komorowe - 2 szt. 1. Wózki do zbierania i transportu brudnej pościeli. Wyposażone w pokrywę podnoszoną pedałem (przyciskiem pedałowym).Pokrywy w kolorach niebieski, czerwony, żółty . Przeznaczony do worków foliowych o pojemności 3 x 120 litrów. System modułowy pozwalający na łączenie kilka modułów w jeden zestaw transportowy. Wymiary wózków: 110 x 48,2 x 95cm Gwarancja 24 miesiące. TAK Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie Opis parametrów wymaganych Parametr wymagany Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1.Meble: Szafa ubraniowa 2 - komorowa B.H.P. - 47 szt. 1. Szafa ubraniowa, dwukomorowa, osadzona na nogach TAK 2. Konstrukcja szafy wykonana z blachy stalowej o grubości od 0,6 do 0,8 mm, powierzchnia lakierowana proszkowo TAK 3. Zamknięcie jednopunktowe zamkiem cylindrycznym TAK 4. Komory wyposażone w dodatkową przegrodę oddzielającą część czystą od brudnej TAK 5. Komory wyposażone w plastikowe drążki z haczykami, półki nad drążkami oraz lusterka TAK 6. Otwory wentylacyjne z drzwiach, umożliwiające cyrkulację powietrza TAK 7. Wymiary zewnętrzne: Wysokość: 1950 mm (+ - 50 mm) Szerokość: 850 mm (+ - 50 mm) Głębokość: 450 mm (+ - 50 mm) TAK, PODAĆ 8. Możliwość wyboru koloru RAL z palety producenta (możliwość łączenia dwóch kolorów) TAK 9. Gwarancja na szafy min. 24 miesiące TAK, PODAĆ 2. Wiadro pedałowe metalowe Kosz na odpady - 30 szt. 1. Wykonany ze stali nierdzewnej TAK 2. Pokrywa otwierana przyciskiem pedałowym TAK 3. Pojemność 20 litrów TAK 4. Wysokość: 600 mm (+,- 50 mm) TAK 5. Średnica: 350 mm (+,- 50 mm) TAK 3. Regał metalowy otwarty ( ocynkowany) - 2 szt. 1. Wymiar 200 x 90 x 60 cm TAK 2. Nośność 280 kg na półkę TAK 3. Liczba półek 5 sztuk pod każdą półką poprzeczka wzmacniająca TAK Zadanie III (wyposażenie dodatkowe). Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: Lp. Opis parametrów wymaganych Parametr wymagany Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1. Odstojnik do gipsu montowany pod zlewem - 1 szt. 1. Profesjonalny odstojnik do gipsu. Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej, trzy pojemniki sedymentacyjne. Dwa otwory wejściowe - możliwość podłączenia do zlewu i obcinarki. Wyposażony w kółka ułatwiające przesuwanie odstojnika. Łatwe czyszczenie. Wymiary: (wys-szer-głęb) - 300 x 330 x 410 mm waga do 12 kg, pojemność - 22 litry. TAK Zadanie IV (wyposażenie dodatkowe). Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: Lp. Opis parametrów wymaganych Parametr wymagany Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1. Lodówka - 1 szt. 1. Urządzenie fabrycznie nowe TAK 2. Wysokość urządzenia ok. 180 cm TAK 3. Oddzielny zamrażalnik. Min 2 szuflady TAK 4. Kolor biały TAK 5. Klasa energetyczna A lub lepsza TAK 6. Liczba półek minimum 3 TAK 7. Obustronny montaż drzwi 8. Urządzenie wolnostojące TAK 9. Gwarancja 24 miesiące TAK 2. Lada chłodnicza - 1 szt. 1. Linia standard Klasa energetyczna A lub lepsza Kolor biały Wysokość 85 [cm] Szerokość 60[cm] Głębokość 61 [cm] Sterowanie mechaniczne Rozmrażanie automatyczne Pojemność całkowita brutto chłodziarki 160 [l] Pojemność całkowita netto chłodziarki 160 [l] 4 druciane ruchome półki Oświetlenie wnętrza Poziom hałasu 40 [dB] Obustronny montaż drzwi Regulowane nóżki z przodu Ozdobna maskownica górna 1 agregat Gwarancja 24 miesiące TAK.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 w postaci rozszerzenia przedmiotu zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. posiadania wiedzy i doświadczenia- wykonali w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej co najmniej 1 dostawę polegającą na: 1) dla zadania I i II - dostawie wyposażenia medycznego o wartości minimum 10 000,00 zł w ramach jednego kontraktu. 2) dla zadania III - IV - dostawie drobnego wyposażenia o wartości minimum 2 000,00 zł w ramach jednego kontraktu . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń , dokumentów i wykazów .Warunek zostanie oceniony metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • II. sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) - dla zadania I i II - Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki własne w wysokości 20 000 ,00 zł b) - dla zadania I i II Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę gwarancyjną min. 50 000,00 zł w zakresie odpowiedzialności cywilnej - kontraktowej i deliktowej, obejmującej działalność zgodną z przedmiotem niniejszej umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagane certyfikaty dopuszczenia wyrobu na terenie Unii Europejskiej.Sprzęt musi spełniać warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. ( Dz.U. Nr 93, poz. 896 ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ustawy pzp.Pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę przez zaniechanie zmiany. Zamawiający również zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki we Włocławku ul . Wieniecka 49 87-800 Włocławek ( pokój 404 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki we Włocławku ul . Wieniecka 49 87-800 Włocławek ( pokój 404 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: Opis parametrów wymaganych Parametr wymagany Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1.Meble :Szafa na leki podwójna sztuk - 4. 1. Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych oraz blachy, pokryta lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2. Szafa posiadająca dwoje drzwi wyposażone w zamki patentowe oraz uszczelki magnetyczne TAK 3. Boki szafy i drzwi przeszklone TAK 4. Szafa wyposażona w 5 szklanych półek z regulacją wysokości TAK 5. Wysokość szafy: 175 cm (+/- 5 cm) TAK 6. Szerokość: 110 cm (+/- 5 cm) TAK 7. Głębokość: 48 cm (+/- 5 cm) TAK 8. Możliwość łatwego wypoziomowania za pomocą stopek regulacyjnych TAK 9. Gwarancja 24 miesiące TAK 10. Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 11. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 12. Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 2. Meble: Szafa na leki pojedyncza - 2 szt. 1. Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych oraz blachy, pokryta lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2. Szafa posiadająca drzwi wyposażone w zamki patentowe oraz uszczelki magnetyczne TAK 3. Boki szafy oraz drzwi dolne zabudowane TAK 4. Drzwi górne przeszklone, środek wyposażony w min. 3 szklane półki z regulacją wysokości TAK 5. Wysokość szafy: 175 cm (+/- 5 cm) TAK 6. Szerokość: 58 cm (+/- 5 cm) TAK 7. Głębokość: 48 cm (+/- 5 cm) TAK 8. Możliwość łatwego wypoziomowania za pomocą stopek regulacyjnych TAK 9. Gwarancja 24 miesiące TAK 10. Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 11. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 12. Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 3.Meble: Szafa na leki wisząca - 2 szt. 1. Szafka wisząca dwukomorowa 134 x 30 x 60 cm. Rodzaj frontu : drzwi przeszklone. Wyposażenie : półka x 1, zamek. TAK 2. Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych oraz blachy, pokryta lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV 3. Szafa posiadająca dwoje drzwi wyposażone w zamki patentowe oraz uszczelki magnetyczne 4. Boki szafy i drzwi przeszklone 5. Szafa wyposażona w 1szklaną półkę z regulacją wysokości 6. Gwarancja 24 miesiące 7. Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat 8. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat 9. Czas reakcji serwisu - 24 godz. 4. Stolik zabiegowy na kółkach - 4 szt. 1. Konstrukcja wykonana w całości ze stali nierdzewnej TAK 2. Wysokość - 930 mm Długość - 850 mm Szerokość - 540mm TAK Gwarancja 24 miesiące TAK Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 5.Taboret lekarski (obrotowy) - 8 szt. 1. Konstrukcja wykonana z stali kwasoodpornej , odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2. Siedzisko kwasoodporne o szerokości 350 mm podnoszone hydraulicznie za pomocą dźwigni nożnej. TAK 3. Wysokość regulowana w zakresie: od 460 - 600 mm TAK 4. podstawa pięcioramienna wykonana ze stali nierdzewnej z obręczą pod nogi TAK 5. kółka o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą TAK 6. Gwarancja 24 miesiące TAK 7. Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 8. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 9. Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 6. Wózki do pościeli brudnej 3- komorowe - 2 szt. 1. Wózki do zbierania i transportu brudnej pościeli. Wyposażone w pokrywę podnoszoną pedałem (przyciskiem pedałowym).Pokrywy w kolorach niebieski, czerwony, żółty . Przeznaczony do worków foliowych o pojemności 3 x 120 litrów. System modułowy pozwalający na łączenie kilka modułów w jeden zestaw transportowy. Wymiary wózków: 110 x 48,2 x 95cm Gwarancja 24 miesiące. TAK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie Opis parametrów wymaganych Parametr wymagany Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1.Meble: Szafa ubraniowa 2 - komorowa B.H.P. - 47 szt. 1. Szafa ubraniowa, dwukomorowa, osadzona na nogach TAK 2. Konstrukcja szafy wykonana z blachy stalowej o grubości od 0,6 do 0,8 mm, powierzchnia lakierowana proszkowo TAK 3. Zamknięcie jednopunktowe zamkiem cylindrycznym TAK 4. Komory wyposażone w dodatkową przegrodę oddzielającą część czystą od brudnej TAK 5. Komory wyposażone w plastikowe drążki z haczykami, półki nad drążkami oraz lusterka TAK 6. Otwory wentylacyjne z drzwiach, umożliwiające cyrkulację powietrza TAK 7. Wymiary zewnętrzne: Wysokość: 1950 mm (+- 50 mm) Szerokość: 850 mm (+- 50 mm) Głębokość: 450 mm (+- 50 mm) TAK, PODAĆ 8. Możliwość wyboru koloru RAL z palety producenta (możliwość łączenia dwóch kolorów) TAK 9. Gwarancja na szafy min. 24 miesiące TAK, PODAĆ 2. Wiadro pedałowe metalowe Kosz na odpady - 30 szt. 1. Wykonany ze stali nierdzewnej TAK 2. Pokrywa otwierana przyciskiem pedałowym TAK 3. Pojemność 20 litrów TAK 4. Wysokość: 600 mm (+,- 50 mm) TAK 5. Średnica: 350 mm (+,- 50 mm) TAK 3. Regał metalowy otwarty ( ocynkowany) - 2 szt. 1. Wymiar 200 x 90 x 60 cm TAK 2. Nośność 280 kg na półkę TAK 3. Liczba półek 5 sztuk pod każdą półką poprzeczka wzmacniająca TAK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III (wyposażenie dodatkowe). Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: Lp. Opis parametrów wymaganych Parametr wymagany Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1. Odstojnik do gipsu montowany pod zlewem - 1 szt. 1. Profesjonalny odstojnik do gipsu. Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej, trzy pojemniki sedymentacyjne. Dwa otwory wejściowe - możliwość podłączenia do zlewu i obcinarki. Wyposażony w kółka ułatwiające przesuwanie odstojnika. Łatwe czyszczenie. Wymiary: (wys szer głęb) - 300 x 330 x 410 mm waga do 12 kg, pojemność - 22 litry. TAK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV (wyposażenie dodatkowe). Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku w następującym asortymencie: Lp. Opis parametrów wymaganych Parametr wymagany Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1. Lodówka - 1 szt. 1. Urządzenie fabrycznie nowe TAK 2. Wysokość urządzenia ok. 180 cm TAK 3. Oddzielny zamrażalnik. Min 2 szuflady TAK 4. Kolor biały TAK 5. Klasa energetyczna A lub lepsza TAK 6. Liczba półek minimum 3 TAK 7. Obustronny montaż drzwi 8. Urządzenie wolnostojące TAK 9. Gwarancja 24 miesiące TAK 2. Lada chłodnicza - 1 szt. 1. Linia standard Klasa energetyczna A lub lepsza Kolor biały Wysokość 85 [cm] Szerokość 60[cm] Głębokość 61 [cm] Sterowanie mechaniczne Rozmrażanie automatyczne Pojemność całkowita brutto chłodziarki 160 [l] Pojemność całkowita netto chłodziarki 160 [l] 4 druciane ruchome półki Oświetlenie wnętrza Poziom hałasu 40 [dB] Obustronny montaż drzwi Regulowane nóżki z przodu Ozdobna maskownica górna 1 agregat Gwarancja 24 miesiące TAK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.