eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Zakup samochodu do przewozu uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Grudziądz: Zakup samochodu do przewozu uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 460518 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych "To My" , ul. Śniadeckich 21/22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 605 601 773, faks 56 69 68 200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtzgrudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do przewozu uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Stowarzyszenia Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych TO-MY fabrycznie nowego, nierejestrowanego, wyprodukowanego w 2013 roku samochodu osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonego w automatycznie wysuwany stopień ułatwiający wejście do wnętrza pojazdu przy drzwiach prawych odsuwanych oraz uchwyt ułatwiający wygodne wsiadanie osobie niepełnosprawnej przy drzwiach prawych przednich i prawych odsuwanych, o liczbie miejsc siedzących 8+1 dla kierowcy. 2. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych. 3. Parametry techniczne: Silnik: - wysokoprężny o mocy minimum 115 KM, o pojemności skokowej od 2,0 do 2,4 dm3 (dopuszczamy 1996 dm3), - norma emisji spalin EURO 5, - zużycie paliwa w cyklu mieszanym max. 8,4/100 km, - skrzynia biegów manualna - min 6 biegów łącznie ze wstecznym, - przestrzeń bagażowa za ostatnim rzędem siedzeń min. 0,80 m - napęd na przednie koła. Rodzaj nadwozia: - w całości przeszklone (przeszklenie boczne i tylne), - szyby strefy kierowcy sterowane elektrycznie, - minimum 1 okno otwierane w strefie pasażerskiej, - czterodrzwiowe w tym drzwi do przedziału pasażerskiego boczne przesuwane i tylne dwuskrzydłowe z wycieraczkami i spryskiwaczem, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - siedzenie kierowcy z regulacją wysokości, wzdłużną oraz regulacją kąta pochylenia oparcia, - miejsca siedzące z możliwością szybkiego demontażu kanap rzędu drugiego i trzeciego, - układ hamulcowy hydrauliczny , wspomagany, - ABS, - pasy bezwładnościowe trzypunktowe dla 9-ciu osób, - plastikowe lub tapicerowane wykończenie ścian bocznych w części pasażerskiej, - nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie. Systemy zabezpieczeń: - immobiliser, - zamek centralny, - autoalarm, - blokada drzwi podczas jazdy, Dodatkowe wyposażenie: Oświetlenie górne ostrzegawcze, Oznakowanie pojazdu jako pojazdu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych - tablica czołowa i tylna, Klimatyzacja manualna, Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie, Lakier niemetalizowany, Radioodtwarzacz CD - fabryczny, Koło zapasowe pełnowymiarowe, Komplet wymienny opon zimowych, Wykładzina podłogi antypoślizgowa, Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażerów z przodu pojazdu. 4. Na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji: 1. Mechaniczna na wszystkie zespoły i podzespoły bez limitu kilometrów na okres nie mniej niż 24 miesiące, 2. Na perforację lakierniczą nie mniej niż 36 miesięcy, 3. Na perforację nadwozia mnie mniej niż 10 lat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtzgrudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wtzgrudziadz.pl/Warsztat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Warsztat Terapii Zajęciowej 86-300 Grudziądz al. Sportowców 1-3 (w godzinach od 7:00 do 15:00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.