eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Opoczno: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
Numer ogłoszenia: 46016 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14874 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 7361500, faks 44 7361500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pn.Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a 1.1. Nadzór inwestorski będzie obejmował wykonawstwo robót w zakresie: Część I. - roboty konstrukcyjno - budowlane Część II. - roboty sanitarne Część III. - roboty elektryczne Część IV. - roboty drogowe 1.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano-instalacyjnych w przedmiocie: 1.2.1. rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.- kan. , c.o. , wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektrycznymi, sieci strukturalnych, systemu sygnalizacji i napadu oraz kontroli dostępu, systemu sygnalizacji pożaru, 1.2.2. przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energetycznego wraz z trafostacją kontenerową abonencką oraz ciepłowniczego wraz z węzłem cieplnym, 1.2.3. usunięcie kolizji linii energetycznej i oświetleniowej z drogą dojazdową do miejsc postojowych, 1.2.4. zjazdów z dróg publicznych, 1.2.5. wewnętrznych dróg komunikacyjnych wraz z ciągami dla pieszych oraz miejscami postojowymi, 1.2.6. oświetlenia zewnętrznego obiektu, 1.2.7. obiektów małej architektury wraz z ukształtowaniem terenu i nasadzeniem zieleni. 1.3. Charakterystyka planowanej inwestycji : 1.3.1. Lokalizacja obiektu i zagospodarowanie terenu Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a. Zakres inwestycji obejmuje działki nr ewid. 1/10, 103/1, 184/4, 185/1, 185/3, 186/9. Teren inwestycji o powierzchni 8 657,49 m2 jest częściowo zabudowany istniejącym już na tym terenie budynkiem administracyjnym. Inwestycja będzie obsługiwana przez trzy istniejące wjazdy - dwa od ul. Kwiatowej i jeden od ul. Św. Marka oraz przez wjazd projektowany z ulicy Św. Marka, prowadzący na wewnętrzny parking. Główne wejście do budynku administracyjnego zostanie przeniesione do części nowoprojektowanej i będzie się znajdowało w zachodniej elewacji budynku. Miejsca postojowe dla samochodów pracowników zostaną usytuowane na wewnętrznym parkingu zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Miejsca postojowe dla interesantów zlokalizowane będą na działce 1/10, oraz w północnej części terenu. Projektowana część rozbudowy budynku zostanie przyłączona do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej poprzez kontenerową stację transformatorową, energii cieplnej, teleinformatyczną. Bilans terenu : Powierzchnia terenu inwestycji 8657,49 m2 100,00 % - Powierzchnia zabudowy ( całość ) 2026,26 m2 23,41 % - Powierzchnia zabudowy ( nowoprojektowane obiekt ) 1602,36 m2 18,51 % - Powierzchnia zabudowy ( obiekty istniejące ) 423,90 m2 4,90 % - Powierzchnia nawierzchni utwardzonych 3571,97 m2 41,26 % - Ciągi piesze 935,65 m2 10,81 % - Ciągi jezdne 2636,32 m2 30,45 % Liczba miejsc postojowych - 80 + 6 MP dla niepełnosprawnych. Obiekt jest zaprojektowany jako dostępny dla niepełnosprawnych ruchowo w całości. - Teren biologicznie czynny 3 059,26 m2 35,33 % - Miejsca postojowe ( nawierzchnia ażurowa) 913,61m2 10,55 % - Tereny zielone 2145,65 m2 24,78 % 1.3.2. Założenia architektoniczne. Rozbudowa projektowana jest jako budynek trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony. Jego bryła jest poprzerywana niższymi fragmentami budynku zawierającymi w sobie komunikację. Wyższe części budynku przykryte są dachem łamanym, niższe łączniki dachem płaskim. Rozbudowywana część tworzy w rzucie literę L. Główne wejście zostało przewidziane w zachodniej elewacji. Wejścia dodatkowe od strony parkingów, zachowane zostanie również wejście istniejące. Fasady szklane wprowadzają dużo światła do hallu i komunikacji rozświetlając pośrednio również korytarze. Zarówno część rozbudowywana, jak i budynek istniejący będą dostępne dla osób poruszających się na wózkach. Dźwig osobowy w nowoprojektowanym skrzydle zapewnia dostęp dla osób poruszających się na wózkach także dla części istniejącej budynku. Rozbudowa mieści w sobie pokoje biurowe pracowników, pokoje socjalne, salę konferencyjną dla więcej niż 50 osób, archiwa, węzły sanitarne oraz punkty obsługi klienta. W istniejącej część budynku planowany zakres robót budowlanych obejmuje: - częściową przebudowę pomieszczeń na poziomach piwnicy, parteru oraz 1 i 2 piętra, - przebudowę biegu klatki schodowej łączący parter i1 piętro oraz dokonane zostaną wydzielenia klatki schodowej wraz z montażem klapy dymowej, - wymianę całkowitą otworów okiennych, - przebudowy kanałów wentylacji mechanicznej i oświetlenia w części wschodniej na 2 piętrze, - obudowę elewacji nad wejściem ażurową żaluzją aluminiową wraz z odnowieniem wszystkich elewacji - rozbiórkę półokrągłych elementów attyki na dachu, - całkowitej wymianie pokrycia dachu. Powierzchnie i kubatury: - Powierzchnia zabudowy: budynek projektowany 1 586,91 m2 budynek istniejący: 423,90 m2 - Powierzchnia użytkowa: budynek projektowany: 4 861,75 m2 budynek istniejący:1 272,48 m2 - Powierzchnia całkowita: budynek projektowany: 5 593,16 m2 budynek istniejący: 1 695,60 m2 - Kubatura netto: budynek projektowany: 23 235,90 m3 budynek istniejący: 6 155,00 m3 1.3.3. Założenia konstrukcyjno-materiałowe Koncepcja przewiduje wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ocieplenia takim jak StoTherm (ETICS) z płytą termoizolacyjną z wełny mineralnej z wklejonymi korytkami boniowymi oraz warstwą wykończeniową imitującą wygląd panelowy. Konstrukcja nośna żelbetowa, słupowo-ryglowa, z zastosowaniem belek zespolonych, stropy z płyt wielokanałowych prefabrykowanych lub monolityczne płyty żelbetowe. Ramy stropu nad salą konferencyjną z drewna klejonego. Stropodach niewentylowany o odwróconym układzie warstw w systemie np. ICOPAL. Schody jako płyty żelbetowe. Posadzki z żywic epoksydowych, stolarka aluminiowa, szkło zespolone w odcieniu zielonym elewacji, balustrady z wypełnieniami ze szkła klejonego, pochwyty ze stali nierdzewnej satynowanej. 1.4. Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy AC STUDIO J.Romański J. Sołgała ul. Starowiejska 1h/2 Poznań udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - ogłoszenia/ przetargi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nadzór inwestorski - roboty konstrukcyjno - budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., Radom ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28105,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28105,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nadzór inwestorski - roboty sanitarne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Frączek, Opoczno, ul. Kopernika 10/27, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29973,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Nadzór inwestorski - roboty elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., Radom, ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45451,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22004,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Nadzór inwestorski-roboty drogowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUMAT Biuro Projektowe i Organizacji Inwestycji mgr. inż. Marek Trębarczyk, Opoczno, Lipowa 12, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14904,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.