eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Opoczno: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
Numer ogłoszenia: 14874 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 7361500, faks 44 7361500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pn.Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a 1.1. Nadzór inwestorski będzie obejmował wykonawstwo robót w zakresie: Część I. - roboty konstrukcyjno - budowlane Część II. - roboty sanitarne Część III. - roboty elektryczne Część IV. - roboty drogowe 1.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano-instalacyjnych w przedmiocie: 1.2.1. rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.- kan. , c.o. , wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektrycznymi, sieci strukturalnych, systemu sygnalizacji i napadu oraz kontroli dostępu, systemu sygnalizacji pożaru, 1.2.2. przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energetycznego wraz z trafostacją kontenerową abonencką oraz ciepłowniczego wraz z węzłem cieplnym, 1.2.3. usunięcie kolizji linii energetycznej i oświetleniowej z drogą dojazdową do miejsc postojowych, 1.2.4. zjazdów z dróg publicznych, 1.2.5. wewnętrznych dróg komunikacyjnych wraz z ciągami dla pieszych oraz miejscami postojowymi, 1.2.6. oświetlenia zewnętrznego obiektu, 1.2.7. obiektów małej architektury wraz z ukształtowaniem terenu i nasadzeniem zieleni. 1.3. Charakterystyka planowanej inwestycji : 1.3.1. Lokalizacja obiektu i zagospodarowanie terenu Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a. Zakres inwestycji obejmuje działki nr ewid. 1/10, 103/1, 184/4, 185/1, 185/3, 186/9. Teren inwestycji o powierzchni 8 657,49 m2 jest częściowo zabudowany istniejącym już na tym terenie budynkiem administracyjnym. Inwestycja będzie obsługiwana przez trzy istniejące wjazdy - dwa od ul. Kwiatowej i jeden od ul. Św. Marka oraz przez wjazd projektowany z ulicy Św. Marka, prowadzący na wewnętrzny parking. Główne wejście do budynku administracyjnego zostanie przeniesione do części nowoprojektowanej i będzie się znajdowało w zachodniej elewacji budynku. Miejsca postojowe dla samochodów pracowników zostaną usytuowane na wewnętrznym parkingu zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Miejsca postojowe dla interesantów zlokalizowane będą na działce 1/10, oraz w północnej części terenu. Projektowana część rozbudowy budynku zostanie przyłączona do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej poprzez kontenerową stację transformatorową, energii cieplnej, teleinformatyczną. Bilans terenu : Powierzchnia terenu inwestycji 8657,49 m2 100,00 % - Powierzchnia zabudowy ( całość ) 2026,26 m2 23,41 % - Powierzchnia zabudowy ( nowoprojektowane obiekt ) 1602,36 m2 18,51 % - Powierzchnia zabudowy ( obiekty istniejące ) 423,90 m2 4,90 % - Powierzchnia nawierzchni utwardzonych 3571,97 m2 41,26 % - Ciągi piesze 935,65 m2 10,81 % - Ciągi jezdne 2636,32 m2 30,45 % Liczba miejsc postojowych - 80 + 6 MP dla niepełnosprawnych. Obiekt jest zaprojektowany jako dostępny dla niepełnosprawnych ruchowo w całości. - Teren biologicznie czynny 3 059,26 m2 35,33 % - Miejsca postojowe ( nawierzchnia ażurowa) 913,61m2 10,55 % - Tereny zielone 2145,65 m2 24,78 % 1.3.2. Założenia architektoniczne. Rozbudowa projektowana jest jako budynek trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony. Jego bryła jest poprzerywana niższymi fragmentami budynku zawierającymi w sobie komunikację. Wyższe części budynku przykryte są dachem łamanym, niższe łączniki dachem płaskim. Rozbudowywana część tworzy w rzucie literę L. Główne wejście zostało przewidziane w zachodniej elewacji. Wejścia dodatkowe od strony parkingów, zachowane zostanie również wejście istniejące. Fasady szklane wprowadzają dużo światła do hallu i komunikacji rozświetlając pośrednio również korytarze. Zarówno część rozbudowywana, jak i budynek istniejący będą dostępne dla osób poruszających się na wózkach. Dźwig osobowy w nowoprojektowanym skrzydle zapewnia dostęp dla osób poruszających się na wózkach także dla części istniejącej budynku. Rozbudowa mieści w sobie pokoje biurowe pracowników, pokoje socjalne, salę konferencyjną dla więcej niż 50 osób, archiwa, węzły sanitarne oraz punkty obsługi klienta. W istniejącej część budynku planowany zakres robót budowlanych obejmuje: - częściową przebudowę pomieszczeń na poziomach piwnicy, parteru oraz 1 i 2 piętra, - przebudowę biegu klatki schodowej łączący parter i1 piętro oraz dokonane zostaną wydzielenia klatki schodowej wraz z montażem klapy dymowej, - wymianę całkowitą otworów okiennych, - przebudowy kanałów wentylacji mechanicznej i oświetlenia w części wschodniej na 2 piętrze, - obudowę elewacji nad wejściem ażurową żaluzją aluminiową wraz z odnowieniem wszystkich elewacji - rozbiórkę półokrągłych elementów attyki na dachu, - całkowitej wymianie pokrycia dachu. Powierzchnie i kubatury: - Powierzchnia zabudowy: budynek projektowany 1 586,91 m2 budynek istniejący: 423,90 m2 - Powierzchnia użytkowa: budynek projektowany: 4 861,75 m2 budynek istniejący:1 272,48 m2 - Powierzchnia całkowita: budynek projektowany: 5 593,16 m2 budynek istniejący: 1 695,60 m2 - Kubatura netto: budynek projektowany: 23 235,90 m3 budynek istniejący: 6 155,00 m3 1.3.3. Założenia konstrukcyjno-materiałowe Koncepcja przewiduje wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ocieplenia takim jak StoTherm (ETICS) z płytą termoizolacyjną z wełny mineralnej z wklejonymi korytkami boniowymi oraz warstwą wykończeniową imitującą wygląd panelowy. Konstrukcja nośna żelbetowa, słupowo-ryglowa, z zastosowaniem belek zespolonych, stropy z płyt wielokanałowych prefabrykowanych lub monolityczne płyty żelbetowe. Ramy stropu nad salą konferencyjną z drewna klejonego. Stropodach niewentylowany o odwróconym układzie warstw w systemie np. ICOPAL. Schody jako płyty żelbetowe. Posadzki z żywic epoksydowych, stolarka aluminiowa, szkło zespolone w odcieniu zielonym elewacji, balustrady z wypełnieniami ze szkła klejonego, pochwyty ze stali nierdzewnej satynowanej. 1.4. Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy AC STUDIO J.Romański J. Sołgała ul. Starowiejska 1h/2 Poznań udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - ogłoszenia/ przetargi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 32.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego budowy budynku użyteczności publicznej w zakresie zgodnym z częścią zamówienia, której oferta dotyczy, o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł. Część II Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o wartości co najmniej 300.000,00 zł. Część III Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o wartości co najmniej 300.000,00 zł. Część IV Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych - specjalność drogowa, o wartości co najmniej 100.000,00 zł. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w danej specjalności uprawniające go do pełnienia obowiązku inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy - Prawo budowlane /powyższe uprawnienia bez ograniczeń nie dotyczą części IV zamówienia tj: specjalności drogowej/ Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ, Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału VI SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Informacje zawarte we wzorze umowy - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a 26-300 Opoczno..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a - biuro podawcze 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski - roboty konstrukcyjno - budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy AC STUDIO J.Romański J. Sołgała ul. Starowiejska 1h/2 Poznań udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - /ogłoszenia/ przetargi/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 32.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski - roboty sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy AC STUDIO J.Romański J. Sołgała ul. Starowiejska 1h/2 Poznań udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - /ogłoszenia/ przetargi/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 32.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski - roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy AC STUDIO J.Romański J. Sołgała ul. Starowiejska 1h/2 Poznań udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - /ogłoszenia/ przetargi/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski - roboty drogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy AC STUDIO J.Romański J. Sołgała ul. Starowiejska 1h/2 Poznań udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - /ogłoszenia/ przetargi/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 32.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.