eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 3 częściczęść 1 - stacje robocze (szt. 2), część 2 - stacje robocze (szt. 3), część 3 - notebook (szt. 1)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 3 części: część 1 - stacje robocze (szt. 2), część 2 - stacje robocze (szt. 3), część 3 - notebook (szt. 1)
Numer ogłoszenia: 45777 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20457 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Jana Kazimierza 5, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3800500, faks 22 3800510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 3 części: część 1 - stacje robocze (szt. 2), część 2 - stacje robocze (szt. 3), część 3 - notebook (szt. 1).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 3 części: część 1 - stacje robocze (szt. 2), część 2 - stacje robocze (szt. 3), część 3 - notebook (szt. 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) został zamieszczony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający jest uprawniony do korzystania z bonifikat/ rabatów przewidzianych dla jednostek naukowych i akademickich (cennik akademicki). Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 1. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia powinien być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostawy, nie licząc używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 2. Zamawiający wymaga, aby w ramach gwarancji miał prawo do zgłaszania usterek i awarii oraz żądania bezpłatnego usunięcia wad i uszkodzeń zarówno do wykonawcy zamówienia jak i do producenta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: stacje robocze (szt. 2).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPINEL Sp. z o.o., 50-449 Wrocław, ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10024,50

  • Oferta z najniższą ceną: 10024,50 / Oferta z najwyższą ceną: 11848,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: stacje robocze (szt. 3).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNCOMP I Sp. z o.o., 01-353 Warszawa, ul. Słomiana 13, 01-353 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11090,30

  • Oferta z najniższą ceną: 11090,30 / Oferta z najwyższą ceną: 15129,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: notebook (szt. 1).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Cieślikowski i Spółka - Krzysztof Cieślikowski, 05-170 Sulejówek, ul. Dworcowa 47, 05-170 Sulejówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5070,92

  • Oferta z najniższą ceną: 5070,92 / Oferta z najwyższą ceną: 6605,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.