eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 zamówienia Spotkania Część 2 zamówienia Bankiety

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Kraków: Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 zamówienia Spotkania Część 2 zamówienia Bankiety
Numer ogłoszenia: 45761 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 354 25 00, faks 12 354 25 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 zamówienia Spotkania Część 2 zamówienia Bankiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych (organizacji kolacji i bankietów) w związku z organizowanym przez Zamawiającego w Krakowie Festiwalem Muzyki Filmowej. Zamówienie składa się z dwóch części. Część 1 zamówienia obejmuje organizację kolacji w Krakowie dla gości Festiwalu. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Część 2 zamówienia obejmuje organizację bankietów w Krakowie dla gości Festiwalu. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada aktualne pozwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej w zakresie działalności restauracyjnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności, do wykonywania których niezbędne jest posiadanie pozwolenia, wykonywał ten Wykonawca, który posiada pozwolenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); 3. Oferowane menu dla każdej ze świadczonych usług tj. - dla części 1 zamówienia menu dla kolacji, o której mowa w pkt 2 lit. a załącznika nr 1A do SIWZ oraz menu dla kolacji, o której mowa w pkt 2 lit. b załącznika nr 1A do SIWZ; - dla części 2 zamówienia menu dla bankietu, o którym mowa w pkt 2 lit. a załącznika nr 1B do SIWZ, bankietu, o którym mowa w pkt 2 lit. b załącznika nr 1B do SIWZ oraz bankietu, o którym mowa w pkt 2 lit. c załącznika nr 1B do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 76
  • 2 - Jakość - 24

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany miejsca świadczenia usług, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 2) zmiany miejsca świadczenia usług, wynikającej z niemożności świadczenia usługi we wskazanym miejscu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany aby nowe miejsce świadczenia usług odpowiadało pod względem jakości, funkcjonalności co najmniej miejscu świadczenia usług wskazanemu w ofercie; 3) zmiany terminu realizacji usług, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 4) zmiany liczby osób, dla których świadczona będzie usługa, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 5) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, sekretariat Biura, parter. Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenie wzajemnych należności Zamawiającego i wybranego wykonawcy zostanie dokonane na zasadzie kompensaty (potrącenia wierzytelności) na podstawie wymiany stosownych faktur wystawionych odpowiednio przez Zamawiającego i wybranego wykonawcę po zakończeniu realizacji świadczeń, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zdanie poprzedzające ma zastosowanie w sytuacji należytego wykonania umowy przez obie Strony.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spotkania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje organizację kolacji w Krakowie dla gości Festiwalu. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 76
    • 2. Jakość - 24

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bankiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia obejmuje organizację bankietów w Krakowie dla gości Festiwalu. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 76
    • 2. Jakość - 24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.