eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach, gdzie zastosowano podział na części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Ropczyce: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach, gdzie zastosowano podział na części.
Numer ogłoszenia: 45729 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30001 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 w Ropczycach, ul. Wyspiańskiego 8, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 17 2218419, faks 17 2218419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach, gdzie zastosowano podział na części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach, gdzie zastosowano podział na części 2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach, tj. warzyw i owoców świeżych oraz wyrobów garmażeryjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla: Części nr I zamówienia - Warzywa i owoce mrożone - CPV 15331170-9, części nr II Wyroby garmażeryjne - CPV - 15851000-8. 1.Zakres zamówienia, w zakresie części nr I zamówienia obejmuje dostawę warzyw i owoców 1. Banan gat. 1 - świeży, zdrowy, nienadmarznięty, czysty, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, - ilość 550 kg CPV 03222111-4, 2. Gruszka świeża deserowa, gat. 1 - świeża, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, jednakowej wielkości - ilość 550 kg CPV 03222322-6, 3. Jabłka krajowe, deserowe, jadalne, świeże, soczyste, zdrowe, czyste, o dobrym smaku, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, jednakowych średnicach - ilość 650 kg CPV 03222321-9, 4. Kiwi świeże, bez śladów zepsucia, jednakowej wielkości - ilość 1100 sztuk CPV 03222118-3, 5. Pomarańcza świeża, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o jednakowych średnicach - ilość 550 kg CPV 03222220-1, 6. Mandarynka świeża, bez pestek, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o jednakowych średnicach- ilość 450 kg CPV 03222240-7, 7. Nektarynka świeża, bez śladów zepsucia, uszkodzeń mechanicznych - ilość 350 kg CPV - 03222200-5, 8. Kapusta biała głowiasta biała, zdrowa, czysta, świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - ilość 100 kg CPV 03221410-3, 9. Koperek świeży, czysty, zdrowy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, w pęczkach - ilość 50 sztuk (pęczek) CPV 03221300-9, 10. Ogórek kiszony gat. 1 nienadmarznięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez śladów zepsucia, - ilość 50 kg CPV 03221270-9, 11. Pieczarki - zdrowe, czyste, świeże, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - ilość 50 kg CPV 03221260-0, 12. Natka pietruszki gat. 1 - świeża, zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, w pęczkach - ilość 300 sztuk pęczek CPV 03221110-0, 13. Sałata zielona - świeża, zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - ilość 500 sztuk CPV 032211110-0, 14. Seler korzeń - czysty, zdrowy, świeży, suchy, bez korzeni i śladów uszkodzeń mechanicznych - ilość 50 kg CPV 03221110-0, 15. Szczypiorek gat. 1 - świeży, czysty, zdrowy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, w pęczkach - ilość 8 sztuka (pęczek) CPV 03221300-9, 16. Fasola typu Piękny Jaś biała nasiona suche ziarna zbliżone do odmiany średni Jaś w całości, jednorodne odmiany, zdrowe, czyste bez śladów uszkodzeń mechanicznych - ilość 20 kg CPV 03221213-2, 17. Fasola biała nasiona suche ziarna zbliżone do odmiany średni Jaś w całości, jednorodne odmiany, zdrowe, czyste bez śladów uszkodzeń mechanicznych - ilość 40 kg CPV 03221213-2, 18. Por - świeży, zdrowy, czysty, suchy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - ilość 40 sztuk CPV 03221110-0, 19. Pomidor świeży, zdrowy, czysty, suchy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - ilość 50 kg CPV 03221240-0, 20. Soczek 100% wieloowocowy bez dodatku cukru i konserwantów, ze słomką, w kartoniku o pojemności ok. 200 ml - ilość 1000 sztuk CPV 15982000-5 2.Zakres zamówienia, w zakresie części nr II zamówienia obejmuje dostawę Pierogi leniwe, nie mrożone, ręcznie robione bez konserwantów - ilość 350 kg CPV 15894300-4. 3.Miejscem wykonywania zamówienia jest Zespół Szkół Nr 1 w Ropczycach z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 8, 39-100 Ropczyce. 4.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Oferta musi obejmować całość zamówienia z danej części. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełen asortyment dla danej części. W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych,częściowych, w obrębie części. 5.Wskazane w ramach poszczególnych części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym. 6.Wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 1.Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach Dz.U. 2015, poz. 1256, Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm., wraz z przepisami wykonawczymi, Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych Dz. U. z 2014 r. poz. 669. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCAP. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE Nr 178-2002 z dnia 28 stycznia 2002 roku, ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE Nr 852-2004 z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE Nr 1935-2004 z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80-590-EWG i 89-109-EWG. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE Nr 1333-2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 1169-2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, Dz. Urz. UE L 304-18 z 22.11.2011 r., Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 1308-2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady EWG nr 922-72, EWG nr 234-79, WE nr 1037-2001 i WE nr 1234-2007 D. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 671 z późn. zm., innymi, wyżej nie wymienionymi przepisami prawa dotyczącymi środków spożywczych (obowiązujące ustawy wraz z rozporządzeniami do nich oraz dyrektywy i rozporządzenia UE). 2.Dostarczane artykuły winny posiadać pierwszą klasę jakości, ze względu na charakter i właściwości produktu i właściwy okres przydatności do spożycia, w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, które powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych. 3.Dostarczane produkty winny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz winny być dostarczane nie późnej niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: Warzywa i Owoce - świeże, produkty kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze, jak i po odpowiednim czasie przechowywania w warunkach zapewniających minimalne zmiany w wyglądzie i podstawowych parametrach opisujących ich własności. odpowiednio zapakowane, transport do Zamawiającego musi zapewniać pełnowartościowość produktów. Zamawiający odmówi przyjęcia owoców porażonych mokrą bądź suchą zgnilizną, zapleśniałych, zgnitych, zaparzonych, zwiędniętych, zafermentowanych, z obcym zapachem, uszkodzonych mechanicznie , w tym uszkodzenia powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego - zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania produktów w nieodpowiednich warunkach, uszkodzonych przez szkodniki, z obecnością szkodników lub ich pozostałości, łykowatych, miękkich, ze sparciałymi korzeniami. Produkty mączne, wyroby garmażeryjne z okresem przydatności do spożycia nie krótszym niż 10 dni od daty dostawy 7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów, ukryte, nieukryte oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów. W przypadku dostarczenia artykułów nienadających się do spożycia zostaną one zwrócone wykonawcy na jego koszt. Świeży towar zostanie dostarczony zamawiającemu w tym samym dniu, na koszt wykonawcy w czasie nie dłuższym niż dwie godziny od wymaganej godziny dostawy właściwej dla danej części zamówienia. W przypadku dostarczenia mniejszych ilości niż wymaga zamawiający lub niezgodnych z zamówieniem, wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia na własny koszt, transport brakujących ilości lub wymiany mylnie dostarczonego zamówienia w tym samym dniu na koszt wykonawcy w czasie nie dłuższym niż dwie godziny od wymaganej godziny dostawy właściwej dla danej części zamówienia. 8.W przypadku niedotrzymania warunków określonych w ust. 7 zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu brakujących artykułów żywnościowych u innego wykonawcy, a powstałymi w ten sposób kosztami zostanie obciążony wykonawca, z którym zamawiający zawarł umowę o udzielenie zamówienia publicznego. 9.Dostawa zamówionych produktów winna być wykonywana środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm. udokumentowane decyzją-opinią wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną dla danej grupy produktów, które wykonawca zobowiązany jest przedstawić przy dostawie na każde żądanie zamawiającego. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz posiadać czystą odzież ochronną. 10.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienia będą składane telefonicznie. Każde zamówienie cząstkowe będzie określało rodzaje zamawianych artykułów oraz ich ilości. Koszty dowozu, zabezpieczenia towaru, ubezpieczenia za czas przewozu, rozładunku i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 11.Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo a ich wskazanie ma na celu określenie minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych a wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych tzn. nie gorszych w zakresie składu surowcowego niż produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 12.Wykonawca oferując artykuł żywnościowy jako równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować minimalne wymagania podane w opisie przedmiotu zamówienia dla danego artykułu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż oferowany artykuł ma nie gorsze parametry niż określone przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.85.10.00 - Produkty mączne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Warzywa i owoce.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Plus Sp. z o.o, ul. Towarowa 4, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18560,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20550,48

  • Oferta z najniższą ceną: 20550,48 / Oferta z najwyższą ceną: 20550,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.