eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo Graniczne › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Smętowo Graniczne w sezonie zimowym 2013/2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Smętowo Graniczne: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Smętowo Graniczne w sezonie zimowym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 456704 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197971 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 058 5619033, faks 058 5619520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Smętowo Graniczne w sezonie zimowym 2013/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest :Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Smętowo Graniczne w sezonie zimowym 2013/2014. 2. Szczegółowy opis zadania. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na odśnieżaniu dróg publicznych i wewnętrznych, parkingów, zatok autobusowych, dojazdów do obiektów użyteczności publicznej, usuwanie śliskości na drogach poprzez posypywanie środkami uszorstniającymi (piaskiem, solą). Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem w poszczególnych miejscowościach oraz wykaz obiektów użyteczności publicznej , został zawarty w załącznikach nr 9/1, 9/2, 9/3, 9/4 do niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: 3.1 Odśnieżanie całej szerokości jezdni oraz zatok autobusowych, 3.2 Odśnieżanie dojazdów do obiektów użyteczności publicznej, 3.3 Łagodzenie skutków śliskości zimowej realizowane poprzez uszorstnianie miejsc wyznaczonych do posypywania. Uszorstnianie polegać będzie na posypywaniu mieszanką z zawartością co najmniej 10% soli i reszta piasek lub samym piaskiem, miejsc wyznaczonych, tj. miejsc decydujących o możliwości ruchu, takich jak strome podjazdy i zjazdy, skrzyżowania z drogami publicznymi, o nawierzchni bitumicznej (twardej). Materiał zabezpieczy Wykonawca. 3.4 Wykonawca ma obowiązek na własny koszt przygotować i magazynować mieszaniny uszorstniające (piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm lub kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960/). 3.5 Ilość godzin zimowego utrzymania dróg w poszczególnych rejonach w sezonie 2013/2014 będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Przewidywana ilość godzin w sezonie 2013/2014 przedstawiona w niniejszej SIWZ nie jest wiążąca dla stron. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę objętą niniejszym zamówieniem pojazdami : 4.1 Dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005r. Dz.U.Nr 108, poz.908 ze zm.), 4.2 Prowadzonymi przez kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania, o których mowa w Prawie o ruchu drogowym, 4.3 Do odśnieżania dróg należy użyć opłużonych pojazdów samochodowych i ciągnikowych oraz innych maszyn przystosowanych do w/w prac. 5. Rozliczenie zadania polegać będzie na sumowaniu godzin pracy podczas efektywnego odśnieżania . Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy równa się sumie iloczynów cen jednostkowych i ilości faktycznie godzin wykonanych usług. 6. Zamówienie podzielono na trzy rejony ; Rejon I, Rejon II i Rejon III. W poszczególnych rejonach umieszczone zostały drogi na terenie Gminy Smętowo Graniczne, które tworzą zwarty obszar, w celu odpowiedniego wykorzystania sprzętu do odśnieżania. Wykaz ulic i dróg zaliczonych do zimowego utrzymania w obrębie Rejonu I, II i III przedstawiono w załącznikach nr 9/1, 9/2 i 9/3 do SIWZ, a wykaz obiektów użyteczności publicznej w załączniku 9/4 do SIWZ. 7. Planowana łączna długość dróg gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonie 2013/2014 wynosi : 95,7 km. 8. Przewidywana ilość godzin odśnieżania w sezonie 2013/2014 do 600 godzin. Zamawiający, w przypadku sprzyjających warunków zimowych, nie przewiduje wynagrodzenia za nie wykorzystane ilości godzin przewidziane do zimowego utrzymania. 9. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić kompleksową obsługę zimowego utrzymania dróg gminnych na n/w warunkach: 9.1 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.2 Wykonawca zapewni służbę dyżurną telefoniczną przez całą dobę. 9.3 wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę objętą niniejszym zamówieniem pojazdami samochodowymi lub ciągnikami rolniczymi dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wysyłającymi podczas prac na drogach związanych z realizacją niniejszego zamówienia żółte sygnały błyskowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 9.4 W przypadku awarii sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy sprzętem zastępczym. 9.5 Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: - odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, - na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami szorstkimi, zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych, - przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalnym jest składowanie śniegu na skrzyżowaniach, wjazdach oraz drogach publicznych - śnieg należy składować na poboczach dróg; - usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki) - rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów ciągłych nie później niż po 3 godzinie rozpoczęcia opadów, - w przypadku opadów nocnych, rozpoczęcie prac wczesno porannych około 3.00, tak aby przed godziną 7.00 zostały odśnieżone wszystkie drogi gminne. - W przypadku gdy rozpoczęcie prac nastąpi na wezwanie i zgodnie z zaleceniem wydanym przez Zamawiającego, Wykonawca podstawi jednostki sprzętowe niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 godzin od momentu wezwania. 9.6 Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia, - po dniu przepracowanym należy zgłosić pracownikowi urzędu ilość godzin pracy i wskazać miejscowości, które zostały odśnieżone w celu obliczenia ilości godzin pracy. - Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać Zamawiającemu na bieżąco informację o stanie dróg. 9.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wezwania Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności. 9.8. Wszelkie prace lub czynności niezbędne do właściwego wykonania zamówienia, a nie opisane powyżej, należy traktować jako oczywiste, objęte kosztami i terminami przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLMAG sp. z o.o., ul. Ks. Ludwika Warneckiego 23, 83-136 Opalenie, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92592,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114390,00

  • Oferta z najniższą ceną: 114390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.