eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › Dostawa i montaż mebli gastronomicznych i przemysłowego sprzętu kuchennego do wyposażenia kuchni w Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Janowice Wielkie: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych i przemysłowego sprzętu kuchennego do wyposażenia kuchni w Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 454878 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ , ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, faks 0-75 7547503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpir.sisco.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zpir.sisco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych i przemysłowego sprzętu kuchennego do wyposażenia kuchni w Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół odstawczy - Wymiary długość 1300 szerokość 600 wysokość 850 mm, ilość 1 szt. 2. Stół załadowczy ze zlewozmywakiem 1 komorowym Wymiary długość 1200 mm,szerokość 700 mm,Wysokość 850 mm, otwór pod młynek koloidalny 90 mm, ilość 1 szt. 3. Stół zabudowany jednostronnie bez rantu Wymiary długość 1110 mm,szerokość 700 mm,Wysokość 850 mm, ilość 2 szt 4. Stół odbiorczy do zmywarki kapturowej Wymiary długość 1110 mm,szerokość 700 mm,Wysokość 850 mm, ilość 1 szt. 5. Szafa przelotowa - Wymiary długość 1000 mm,szerokość 600 mm,Wysokość 1800 mm, wykonana ze stali nierdzewnej, drzwi przesuwne, ilość 2 szt. 6. Wózek kelnerski - 2 półkowy,wykonany ze stali nierdzewnej, wyposażony w zestawy jezdne, z bieżnią z niebrudzącej gumy,blokada kierunku ruchu i obrotu 3 szt. 7. Młynek koloidalny - Mechanizm rozdrabniający wykonany ze stali nierdzewnej, niepodatnej na korozję , Wyposażony w element wyciszający pracę silnika. Posiada zabezpieczenie przed przeciążeniem. otwór w zlewie- średnica 90 mm - prędkość ok. 2600 obr/min , ilość 1 szt. 8. Zmywarka kapturowa - Wykonana ze stali nierdzewnej ,Wydajność: 800 szt/h Stały czas cyklu mycia: 90s 180s. Zużycie wody: 3 litry na 1 cykli Standardowe wyposażenie w kosz:1 x kosz gładki ,1 x kosz do talerzy płaskich,2 x pojemnik na sztućce, ilość 1 szt. 9. Uzdatniacz wody z wkładem żywicznym - Pojemność 12 litrów, wydajność średnio 10°kh 2700 l ciś.min 2 bar ciś.max 7 bar przeznaczenie piece , wykonany ze stali nierdzewnej, ilość 1 szt. 10. Bateria gastronomiczna - Bateria naścienna ze spryskiwaczem, stojąca dwuotworowa z wylewką i wspornikiem montującym baterię do ściany,sprężyna wykonana ze stali nierdzewnej, ilość 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 u.p.z.p.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ w celu wykazania, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia w czasie między płatnościami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpir.sisco.pl ;BIP; zakładka -informacje -przetargi 2012r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-520, Janowice Wielkie ul. Świerczewskiego 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ZPiR ul.Świerczewskiego 12,58-520 Janowice Wielkie lub złożyć bezpośrednio w Sekretariacie Dyrektora ZPiR, segment: Administracja (adres j.w.) parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.