eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie systemu zabezpieczeń archiwum zakładowego Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu oraz przeniesienie posiadanej klimatyzacji do nowej siedziby

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Białystok: Wykonanie systemu zabezpieczeń archiwum zakładowego Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu oraz przeniesienie posiadanej klimatyzacji do nowej siedziby
Numer ogłoszenia: 454678 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409864 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 747 3800, faks 85 747 3861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu zabezpieczeń archiwum zakładowego Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu oraz przeniesienie posiadanej klimatyzacji do nowej siedziby.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlano-instalacyjnych wewnątrz i na zewnątrz budynku Zamawiającego przy ul. Pogodnej 63 1 w Białymstoku. 2.Zamówienie dotyczy: 1)Wykonania projektu rozbudowy instalacji zintegrowanego systemu zabezpieczeń archiwum zakładowego i instalacji przenoszonego systemu klimatyzacji w nowej siedzibie Urzędu; 2)Montażu systemu zabezpieczeń w pomieszczeniach archiwum zakładowego w nowej siedzibie Urzędu ; 3)Demontażu klimatyzatorów w obecnej siedzibie Urzędu i montaż w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w nowej siedzibie Urzędu; 4)Demontaż klimatyzatora uszkodzonego i przekazanie jego do recyklingu; 3.Po wykonaniu zamówienia do protokołu odbioru Wykonawca dołączy: 1)Specyfikację odbioru do utylizacji oraz Kartę przekazania odpadu (dotyczy uszkodzonego klimatyzatora); 2) Wszelkie karty i warunki gwarancyjne; 3) Komplet atestów, certyfikatów i innych dokumentów przewidzianych prawem budowlanym na zastosowane materiały dołączy do dokumentacji powykonawczej; 4)W ciągu 14 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą w formie ujednoliconej ( obejmującej stan istniejący oraz roboty objęte niniejszym zamówieniem). Dokumentacja powinna zawierać opis, wyniki prób i pomiarów, rysunki - w formie papierowej (3 komplety) i elektronicznej ( w wersji edytowalnej i pdf) na płycie CD. 4.Zakres rzeczowy robót przedstawiony jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 5.Przed przystąpieniem do przygotowania oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w obecnej siedzibie i budynku przewidzianym na nową siedzibę. 6.Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1)Użyte określenia wskazujące na typ, znaki towarowe lub źródła pochodzenia materiałów należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą określeniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymagań spoczywa na składającym ofertę; 2)Użyte materiały i urządzenia winny być fabrycznie nowe w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną; 3)Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń wymagane prawem atesty, certyfikaty, i inne dokumenty przewidziane prawem budowlanym. Dokumentację w powyższym zakresie Wykonawca powinien przechowywać na budowie. 7.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt prac, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 4)Ustalenie i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 5)Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa; 6)Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane materiały i urządzenia; 7)Wszelkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.; 8)Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednio udokumentowane kwalifikacje; 9)Pracownik przewidziany do demontażu uszkodzonego klimatyzatora powinien posiadać świadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych. 8.Możliwości zatrudnienia podwykonawcy: 1)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom; 2)Informacje na temat podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ); 3)Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca, w przypadku zatrudniania Podwykonawcy przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu umowę (projekt umowy) Wykonawcy ze wskazanym Podwykonawcą w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty; 4)Zamawiający może zgodnie z 6471 K.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 9.Wymagania dotyczące gwarancji: 1)Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia; 2)Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę; 3)Okresy gwarancji na urządzenia muszą odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 4)Przegląd gwarancyjny systemu będzie dokonywany co 6 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Informatyki ZETO S.A., Skorupska 9, 15-048 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20946,08

  • Oferta z najniższą ceną: 20946,08 / Oferta z najwyższą ceną: 20946,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.