Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-09
Białystok: Wykonanie systemu zabezpieczeń archiwum zakładowego Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu oraz przeniesienie posiadanej klimatyzacji do nowej siedziby.
Numer ogłoszenia: 409864 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sienkiewicza 82, 15-005 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 747 3800, faks 085 747 3861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu zabezpieczeń archiwum zakładowego Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu oraz przeniesienie posiadanej klimatyzacji do nowej siedziby..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlano-instalacyjnych wewnątrz i na zewnątrz budynku Zamawiającego przy ul. Pogodnej 63/1 w Białymstoku. 2.Zamówienie dotyczy: 1)Wykonania projektu rozbudowy instalacji zintegrowanego systemu zabezpieczeń archiwum zakładowego i instalacji przenoszonego systemu klimatyzacji w nowej siedzibie Urzędu; 2)Montażu systemu zabezpieczeń w pomieszczeniach archiwum zakładowego w nowej siedzibie Urzędu ; 3)Demontażu klimatyzatorów w obecnej siedzibie Urzędu i montaż w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w nowej siedzibie Urzędu; 4)Demontaż klimatyzatora uszkodzonego i przekazanie jego do recyklingu; 3.Po wykonaniu zamówienia do protokołu odbioru Wykonawca dołączy: 1)Specyfikację odbioru do utylizacji oraz Kartę przekazania odpadu (dotyczy uszkodzonego klimatyzatora); 2)Wszelkie karty i warunki gwarancyjne; 3)Komplet atestów, certyfikatów i innych dokumentów przewidzianych prawem budowlanym na zastosowane materiały dołączy do dokumentacji powykonawczej; 4)W ciągu 14 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą w formie ujednoliconej ( obejmującej stan istniejący oraz roboty objęte niniejszym zamówieniem). Dokumentacja powinna zawierać opis, wyniki prób i pomiarów, rysunki - w formie papierowej (3 komplety) i elektronicznej ( w wersji edytowalnej i pdf) na płycie CD. 4.Zakres rzeczowy robót przedstawiony jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 5.Przed przystąpieniem do przygotowania oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w obecnej siedzibie i budynku przewidzianym na nową siedzibę. 6.Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1)Użyte określenia wskazujące na typ, znaki towarowe lub źródła pochodzenia materiałów należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą określeniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymagań spoczywa na składającym ofertę; 2)Użyte materiały i urządzenia winny być fabrycznie nowe w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną; 3)Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń wymagane prawem atesty, certyfikaty, i inne dokumenty przewidziane prawem budowlanym. Dokumentację w powyższym zakresie Wykonawca powinien przechowywać na budowie. 7.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt prac, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 4)Ustalenie i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 5)Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa; 6)Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane materiały i urządzenia; 7)Wszelkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.; 8)Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednio udokumentowane kwalifikacje; 9)Pracownik przewidziany do demontażu uszkodzonego klimatyzatora powinien posiadać świadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych. 8.Możliwości zatrudnienia podwykonawcy: 1)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom; 2)Informacje na temat podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ); 3)Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca, w przypadku zatrudniania Podwykonawcy przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu umowę (projekt umowy) Wykonawcy ze wskazanym Podwykonawcą w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty; 4)Zamawiający może zgodnie z 6471 K.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 9.Wymagania dotyczące gwarancji: 1)Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia; 2)Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę; 3)Okresy gwarancji na urządzenia muszą odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 4)Przegląd gwarancyjny systemu będzie dokonywany co 6 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku, ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie objętym zamówieniem lub zbieżnym z przedmiotem zamówienia, o wartości każdej nie mniejszej niż 18 000,00 złotych brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku, ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku, ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku, ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, 15-005 Białystok, ul. Sienkiewicza 82, III piętro, p.314 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, 15-005 Białystok, ul. Sienkiewicza 82, III piętro, p.314 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych - Szkoła Podstawowa w Ostrowie
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.